חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מנוף הרמה לנכים מאובזר בכסא ומותאם אישית לכל אחד

מאת: איציק יוסףתעשייה06/02/20151403 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאז ומעולם כמהתם למוצר שיאפשר לנכים ולגיל הזהב להתקיים ביום יום, לבצע את אימון הכושר, או את הבילוי בבריכת השחייה בהצלחה יתרה, ולהתנהל באופן יומיומי בצורה מכובדת ואפילו חלקה וללא קשיים? מנוף הרמה לנכים מגובה רצפה מאובזר בכסא יאפשר לכל נכה להתנהל ביעילות ובקלות בצורה בטיחותית ויעיל בנפילה גם על רצפה, ללא דופי וללא שוני מאדם שאינו נכה. הפתרון פשוט, קל ונוח לשימוש עד מאד.

יעיל לאחר התעוררות משינה

הכסא מוצב על הרצפה בסמוך למיטה, ניתן להכניס את המושב בקרבת המוגבל והנכה עובר ישירות לכסא או במקום להתמודד עם הרצפה תוך פעולה עמידה כמעט בלתי אפשרית עבורו. הכסא עוזר לו לעבור בקלות מהמיטה למצב תנועה, ולהיפך: גם כאשר מתכוננים לשינה ניתן לעבור למנוף ההרמה שיסיע כלפי מעלה עד למזרן.

אופן ניוד הכסא הוא גם מנמוך לגבוה וגם מגבוה לנמוך. מנוף הרמה מגובה רצפה חשמלי\נטען נייד זהו הפתרון המושלם!

תצלום ראלי של מנוף הרמה לנכים

יעיל גם בשגרת היום הסדירה

כאשר תבקשו לקום לאחר ישיבה ממושכת על הספה במשרד או בסלון, בחדרי התעמלות, פיזאטרפיה ,ובתי חולים, כאשר אתם מבקשים לצאת מתא שירותים, וכאשר אתם מבקשים לעבור בקלות למצב ישיבה ממצב הליכה/עמידה – עם כסא גלגלים שהוא מנוף הרמה לנכים תוכלו לממש זאת ביעילות ובקלות. המכשיר מספק מענה גם לנופלים על הרצפה כגון נכים עם פוליו, תרשת נפוצה, ניוון שרירים , ונמוכי קומה שמעוניין להגיע לכל מקום, ומסייע גם לסובלים מבעיות ברכים ולגיל השלישי.

נתונים טכניים ותפעול

משקל הרמה עד 160 ק"ג. גובה מקסימלי של הכסא: 90 ס"מ. ניתן להזמין ריפוד ייחודי על פי רצון הלקוח. המכשיר קל מאד לתפעול. הוא מספק גם תנועה סדירה ובטוחה ויצבה של כסא וגם הרמה/הורדה. הממשק נוח, וגורם למשתמשים להיות עצמאיים בשטח.

המוצר – צריכתו והפצתו

המוצר מהווה אחד מני פתרונות טכנולוגיים רבים המשמשים את האוכלוסייה הנכה או המוגבלת. מוצר זה הוא פרי פיתוחה של חברת פתרונות טכנולוגיים (יוסף יצחק), תוצרת הארץ. פטנט זה מאפשר, באופן מהפכני, עבור הנכה התנהלות יומיומית סדירה וחלקה 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע מבלי שהוא חלק מפלטפורמה בתוך מכונית או התקן אחר. זהו מכשיר שהוא גם נייד כסא גלגלים רגיל וגם מנוף הרמה לנכים, ועל כן קנייתו יותר ממומלצת עבור כל אחד ואחת מאוכלוסיית הנכים. רכישת המוצר בבית פתרונות טכנולוגיים ישירות מהיצרן תהיה אטרקטיבית, בהתאמה אישית לכל לקוח ולקוחה, ותוך התייעצות עם הצוותים המקצועיים בחברה ותוך הבנה לצרכי הלקוח .

שירות ללא תחרות

רמת אמינות המוצר גבוהה ביותר, עם תקלות אפסיות. במקרי קצה, נדרשת תחזוקה. אם בכל זאת מצאתם את המוצר עם תקלות, המוצר מאט את פעילותו או מסרבל אותה, וכד' - שלחו את המוצר לפתרונות טכנולוגיים. נציגינו יוכלו גם להגיע לבית הלקוח וידאגו לתקנו ולהחזיר לכם אותו כחדש. המוצר זקוק להחלפה בשל ריפוד שונה על הכסא? זה אפשרי, וניתן למימוש בכל עת. החברה תעשה הכל על מנת לספק לכם מוצר עובד לשביעות רצון הלקוח , יעיל ומהנה לשימוש שיהפוך את התנועה היומיומית מנטל לנכס.

לפרטים ומידע צרו קשר איתנו – 052-2928150

והכל בהתאמה אישית ללקוח שלך וזמני אספקה מהירים!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פתרונות טכנולוגיים,

צרו עמנו קשר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק יוסף

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/151503 צפיות
כרטיסי מערכות גילוי עשן, כרטיסים חצי אוטומטיים ומפסקים מומלצים בתחום החשמל.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/1510445 צפיות
כל המידע על פתרונות שיחסכו בחשמל וכן ישמרו על אריכות ימיהם של מכשירים חשמליים: ימנעו עומסי חום על ידי כיבויים בזמן מתווה מראש. הפתרונות מתאימים למפעלים ולבתים כאחד, לרבות חדרי מדרגות וחדרי משאבות בבניינים קטנים בהם הושגה הסכמה על כיבויין בלילות.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/151559 צפיות
גששי קרבה ועיניים אלקטרוניות נדרשים לבקרת מבני תעשייה ושמירה על רכיבי החשמל תקינים ובטוחים לשימוש. כאן לומדים כיצד לאפיין מפעל או מבנה תעשייתי ברכיבים מעין אלה: המאמר מיועד לחשמלאים מוסמכים, מהנדסים וקניינים המחפשים פתרונות אלה ללקוחותיהם.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/1510096 צפיות
במאמר זה יסוקרו 2 סוגים של בקרים: 1. בקרי הגנה על מכשירי חשמל ביתיים ותעשייתיים. 2. לוכדי ברקים, ובקרי זיהוי חוסר פאזה וחוסר אפס.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/159479 צפיות
Sunx היא מותג בינלאומי המתמחה בפתרונות גילוי בעיות חשמל - החל מגששים אינדוקטיביים וקיבוליים ועד עיניים אלקטרוניות מכל הסוגים: עין מול רפלקטור, עין משדר-מקלט, וכד'. המכשירים משמשים בחדרי מדרגות ובמבנים תעשייתיים.

מאת: איציק יוסףתעשייה10/12/154037 צפיות
מכשירי חסכון בחשמל ומכשירי גילוי נזק חשמלי ומניעתו חשובים למפעל, לחדר המדרגות הדירתי ואפילו לדירה עצמה. כאן תוכלו להתעדכן במידע החם ביותר על מכשירים אלה ולבדוק האם הנכס שלכם מעודכן בעזרים החדישים בתחום.

מאת: איציק יוסףתעשייה06/02/151997 צפיות
מאמר המסביר מהם גששי קרבה, עיניים אלקטרוניות וסיבים ומספק דוגמאות מפרטים טכניים לחשמלאים, מהנדסים ויועצים.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22966 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211204 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211143 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191769 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181811 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181310 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175167 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica