חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כאב שלא נגמר

מאת: sharondan80חברה ומדינה - כללי17/02/20151592 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הנצחה באה ממקום של געגוע עמוק וכאב אין סופי לאדם יקר לנו שנפטר. מדינתו למודת המלחמות מלאה באתרי זיכרון לחלליה שנפלו בקרבות תוך הגנה על אדמתנו הקדושה. הצורך בלשמר ולהנציח את הזיכרון חזק יותר מכל דבר אחר והוא משמש אות ודוגמא לדורות הבאים. האפשרויות בלזכור את יקירנו המתים הן מגוונות ובעלות משמעות עמוקה לכל אחד ואחת מאיתנו ולהן חלק מהן:

  • הקמת גני שעשועים

  • הקמת אנדרטאות

  • מוזיאונים

  • אתרי אינטרנט

כל אחד שרוצה לשמר את זכר היקר לו מחליט איך תראה הדרך לספר לכולם עליו מתוך מגוון האפשרויות שצוינו לעיל ומתוך רצון לעמעם את הכאב שלא מפסיק לרגע.

אתר הנצחה ממלכתי VS פרטי

יש הבדל משמעותי והפרדה ניכרת בין הקמת אתר הנצחה ממלכתי לבין הקמת אתר פרטי להנצחת אדם שהיה קרוב ויקר לנו. אתר הנצחה ממלכתי מעוגן בסעיף 53 לחוק וקובע שרק ביכולתו של שר הביטחון אחרי התייעצות להכריז, לקבוע ולאשר הקמת אתר זיכרון אשר עלות הקמתו תהיה מתקציב המדינה. אתר זה יכול להיות גן לאומי, שמורת טבע או כל אתר לאומי אחר בעוד הקמת אתר זיכרון פרטי המוגדר כאתר ממלכתי ימומן כולו מכיסו של היזם או אותו אדם שנתן הסכמתו להקמת האתר. זו אומנם לא שערורייה אך אפשר לראות את ההבדל הגדול בין השניים בעיקר בתחום התחזוקה של המקום.

הכי זול הכי זמין

היום כל אחד יכול לשמר את זכר יקיריו בדרך שתהיה זמינה לכולם, נוחה יותר וזולה הרבה יותר.הכוונה היא הקמת אתר הנצחה באינטרנט. להנציח באינטרנט הוא אחד מהטרנדים העולמיים שיש היום עבור כל אלו שרוצים לספר לעולם על אותו אדם שנפטר, על ייחודו מעל כולם, על מעשיו בשילוב תפילות למען בריאותם של אחרים. אתרים כאלו ניתן להקים לבד במידה ויש רקע טכנולוגי מתאים ואם לא תמיד אפשר לשכור את שירותיו של איש מקצוע מהימן שיבנה את האתר למעננו בזמן קצר. אפשר לקדם דרך האתר המון אג'נדות במטרה לעזור שלא יקרו יותר אסונות.

 



תגיות המאמר: הנצחה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharondan80

מאת: sharondan80בריאות ורפואה כללי29/05/18943 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות שלא מעט אנשים בוחרים באופציה של מוהלים שהם גם רופאים והאמת היא, שאפשר להבין מדוע.

מאת: sharondan80קייטרינג14/12/161303 צפיות
שבת חתן היא אחת המסורות היותר יפות ביהדות, וגם אחת החכמות: חתונה היא הרי אירוע משמעותי במיוחד, מרגש עד מאוד ומשמח, אז למה לחגוג רק יום אחד אם אפשר להאריך את הנחת והשמחה?

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610934 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: sharondan80עסקים - כללי14/06/161634 צפיות
אם יצא לכם לשוחח עם מישהו שהתחיל לבנות אתר עם בונה אתרים לא מיומן, אתם בוודאי מכירים את הסיפור הקבוע, אותו עניין בו התמחור הראשוני לא היה דומה כלל למחיר בסוף התהליך, אם בכלל הגיעו לסוף התהליך, והתוצאה רחוקה ממה שדמיין המזמין.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162470 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161982 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאמרים נוספים בנושא חברה ומדינה - כללי

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי05/10/222286 צפיות
לא פעם אנו מתלבטים אם להחליף גג,לבנות גדר,פרגולה,גאקוזי, לסגור חניה או מחסן ולהשכיר אותו או לפעמים לפצל דירה אחת לשניים / שלוש ויותר. להשכירם אבכדי לקבל הכנסה חודשית. כן אז ייתכן ולקחתם סיכון והתחלתם לבצע עבודה הטעונה היתר, והופ הפיקוח הופיע. לא חשוב אם בגלל תלונה של שכן "נחמד" או מכל סיבה אחרת אתפ בבעייה וככל שלא תדעו מה זכויותכם וכיצד להתנהג אתם עלולים להסתבך. לנו במשרד קלינגר בנימין ניסיון רב בהתמודדות עם ביקורי פתע של הרשויות,צווי הפסקת עבודה,צווי הריסה מנהליים שיפוטיים ועוד.

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי02/05/221865 צפיות
השקעה בקרקע חקלאית היא נושא שמעניין אנשים רבים וניתן לדון בו בהרבה מאוד אספקטים. קיימים היבטים רבים שצריך לבדוק לבחינת כדאיות השקעה בקרקע כזו ובמאמר זה נתמקד באחד הקריטריונים המרכזיים. ראשית, כשבאים להשקיע בקרקע חקלאית, חשוב לזכור את המובן מאליו, כי מדובר בהשקעה ספקולטיבית בהגדרה. קיים בה סיכון וגם המשקיע צריך להביא בחשבון שהרבה פעמים טווח השקעה עד להפקת תשואה ראוייה הוא ארוך יחסית – הוא לא טווח קצר! לרוב שינוי יעוד לא יתרחש בתוך שנים בודדות. אין בעובדה הזו בכדי לפסול את ההשקעה כקרקע כזו, אבל חשוב לזכור את הדבר.

מאת: אבי בכרחברה ומדינה - כללי28/11/211656 צפיות
גולדה מאיר (מאירסון) היא ללא ספק מיתוס יהודי, מיתוס ישראלי ומיתוס לאומי, גולדה היא לא רק מיתוס לאומי, גולדה הצליחה להתמקם מכוח אישיותה בתודעה כמיתוס בינלאומי חוצה מגזרים ומגדרים, אישיותה המרתקת וסיפור חייה הינם נרטיב לאומי, ציוני, ועולמי. דמותה ופועלה המרתקת מהווה לנו כיהודים החיים את העבר וההווה הציוני אבן דרך ודוגמה ומופת לאישה אשר הקדישה את חייה ופועלה לחלוטין לעם היהודי ושימשה אור לנשים בכל העולם כאישה אשר "עשתה את זה ובגדול" והגיעה למקומה ומיקומה הגבוהים כראשת ממשלה בזכות אישיותה ועשייתה בלבד ללא מורא ללא חסד או התחסדות ואת כל זה עשתה בעולם גברי ושוביניסטי במיוחד בשנים בהם חיה ופעלה.

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי09/09/206092 צפיות
הרשות לאכיפה במקרקעין (היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבנייה לשעבר) היא יחידת סמך במשרד האוצר, כפופה לשר האוצר ופועלת כיחידה עצמאית. ייעודה הוא להיאבק בעבירות התכנון והבניה ולבצע פיקוח על הועדות המקומיות. ביום 19.6.2016 קיבלה ממשלת ישראל החלטה מספר 1559 "חיזוק אכיפת דיני התכנון והבנייה" מתוך הבנה שמדובר ביעד אסטרטגי של מדינת ישראל שעל רשויות המדינה להוביל על מנת להגן על התכנון והבנייה ולבצר את שלטון החוק. החלטת הממשלה שמה את היחידה לאכיפה במקרקעין בחזית המאבק בעבירות התכנון והבנייה, מעניקה אחריות, כלים ומשאבים לממש את האחריות המוטלת עליה. תיקון 116 לחוק התכנון והבנייה, העניק לרשות את הסמכויות הנרחבות לממש את האחריות כאמור.

מאת: אדיר בנימיניחברה ומדינה - כללי18/08/181891 צפיות
בתיאוריה הפוליטית שלו, שאף ז'אן ז'אק רוסו, ליישב בין האינדיבידואליזם הקיצוני שבו דגל, לבין השמירה על הסולידריות החברתית. רוסו האמין כי הרגש האנושי הטבעי הוא רגש של סולידריות בין בני אדם שהוא גם הבסיס לחיים בקולקטיב

בית המשפט העליון דן לאחרונה ודחה בקשת רשות ערעור על פסק דינו של בית המשפט המחוזי בתל אביב-יפו, כב' השופטת מ' סוקולוב מיום 18.10.2017. בגדרו של פסק הדין, נדחה ערעורו של המבקש על החלטתו של בית המשפט לעניינים מקומיים ברמת גן (כב' השופט העמית מ' בן-חיים), בע"א 39527-06-17, מיום 10.07.2017, שם נדחתה בקשתו של העותר להאריך את המועד להישפט על הודעת תשלום קנס, מיום 10.05.1998.

מאת: עומריחברה ומדינה - כללי23/05/172123 צפיות
חברות ואתרים גדולים בתחום הקניות אונליין (E-commerse) כמו איביי, אמזון, דיל אקסטרים, אליאקספרס, אתר Zipy הישראלי ודומיהם, החלו לאחרונה לחייב את הלקוחות שלהם להזין גם את המיקוד שלהם באזור הזנת הכתובת לפני ביצוע רכישה. אם בעבר עניין זה היה רשות בלבד, היום לא תוכלו להמשיך בתהליך הקניה שלכם אונליין אם לא תזינו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica