חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכשיר הקלטה סמוי

מאת: יוסי סופראינטרנט - כללי19/02/2015831 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכשיר הקלטה סמוי

אנחנו לא צריכים להיות מרגלים או בלשים פרטיים. כמעט כל אחד מאתנו זקוק לשירותיהם של  מכשיר הקלטה סמוי או של מצלמה מוסווית. מכשיר הקלטה סמוי הוא כלי יעיל במיוחד למעקב מרחוק אחר הנעשה בבית או בעסק, לתיעוד פגישות בעלות חשיבות מכרעת וכן לצרכי תיעוד עצמי או תזכורות. אם בעבר, רק סוכנויות ביון ואנשי מקצוע יכלו לשים את ידם על מכשיר הקלטה סמוי או מצלמה מוסווית, הרי כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה בתחום כל אחד יכול להיות בעליו של הציוד הזה. קיימות לא מעט דרכים להסוואה של מכשירי הקלטה והפיכתם למכשירי הקלטה סמויים במאמר זה נסקור כמה מהן.

מכשיר הקלטה סמוי במחזיק מפתחות

זהו מכשיר הקלטה סמוי נייד, יעיל וקומפקטי. המימדים הצנועים שלו מאפשרים לשאת אותו בכיס כמחזיק מפתחות, איכות ההקלטה שלו גבוהה ותומכת בסינון רעשים והוא מסוגל לבצע עד שעתיים וחצי של הקלטה.

מצלמה ומכשיר הקלטה סמויים במפסק חשמלי

פעם רבות אנחנו מרגישים צורך לדעת מה קורה בבית או בעסק שלנו כשאנחנו לא בסביבה. מצלמה מוסווית במפסק חשמלי הכוללת גם מכשיר הקלטה סמוי היא פתרון נהדר למקרים הללו. ניתן להדביק אותה לקיר בכל נקודה בעזרת דבק דו צדדי ולצלם כשעה וחצי של וידאו.

מצלמה ומכשיר הקלטה סמויים בחפיסת מסטיק

חפיסת מסטיק היא לא רק מוצר בעל מראה תמים שרבים מאיתנו מחזיקים בכיס. מימדיה של חפיסת מסטיק מאפשרים להסוות בה מכשיר הקלטה סמוי ומצלמה העשויים לשמש לצורך צילום וידאו צילום סטילס והקלטה.

מצלמה ומכשיר הקלטה בשעון שולחני

על פניו מדובר בשעון שולחני בעל מראה תמים אולם הוא צופן בחובו מערכת צילום והקלטה מתקדמת הכוללת מכשיר הקלטה סמוי ומאפשרת לצעד בתמונה צבעונית ובהקלטה איכותית את הנעשה בחדר בבית או במשרד במשך שבעים וחמש דקות.

מכשיר הקלטה סמוי ומצלמה בנגן MP3

נגני MP3 הם גאדג'טים נפוצים במיוחד בקרב צעירים ומבוגרים. הם קלים לנשיאה ולתפעול ומכילים כמות עצומה של שירים. אף אחד לא יעלה על דעתו שנגן ה MP3 התמים שלכם כולל גם מצלמת ריגול זעירה ומכשיר הקלטה סמוי. בנוסף, תוכלו להשתמש בו כנגן מוזיקה וכונן פלאש לכל דבר ועניין.

מצלמת ריגול HD מוסווית בשלט רחוק

בכל בית וכמעט בכל עסק תוכלו למצוא מספר שלטים המשמשים להפעלת מכשיר הטלוויזיה, ממיר הערוצים, מערכת הסטריאו ועוד. מצלמת ריגול באיכות HD המוסווית כשלט רחוק תאשפר לכם לעקוב אחר הנעשה בבית או בעסק בכל עת.

 



תגיות המאמר: מכשיר הקלטה סמוי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי סופר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי סופר

מאת: יוסי סופרגינון04/12/161162 צפיות
גינות מעוצבות היו חלומם של משפחות חשובות וידועות ברחבי העולם. הצייר הצרפתי אוסקר קלוד גיברני השקיע כספים בהקמת גן יפהפה שנתן השראה לציוריו. משפחת מאאדה היפנית שנמנתה על האצולה ביפן וחיתה בטירה טיפחה גנים יפים סביב לטירה בעלי תכונות

מאת: יוסי סופראינטרנט - כללי19/02/15939 צפיות
לעיתים יש צורך לעקוב אחר הנעשה במקום אחר אם זה בגלוי או בצורה חסויה. השוק מציע היום מבחר של מצלמות ומכשירי הקלטה סמויים המוסלקים בתוך חפצים תמימים למראה. האפשרויות הקיימות בפני הלקוח הן רחבות וזה נושאו של מאמר זה

מאת: יוסי סופראינטרנט - כללי19/02/15745 צפיות
לעיתים יש צורך לעקוב אחר הנעשה במקום אחר אם זה בגלוי או בצורה חסוייה. השוק מציע היום מבחר של מצלמות ומכשירי הקלטה סמויים המוסלקים בתוך חפצים תמימים למראה. האפשרויות הקיימות בפני הלקוח הן רחבות וזה נושאו של מאמר זה

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/222980 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213460 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193840 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163154 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163249 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163181 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163298 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica