חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הטיפול הטבעי בעור יבש - טיפים והמלצות

מאת: ורד דינאיטיפול בעור16/03/20151946 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עור יבש נוצר מחוסר ייצור של סבום או שומן . תפקידם לייצר את הלחות הטבעית הנמצאת בעור. חוסר בסבום מוריד את היכולת לשמר לחות ולכן העור מתייבש (עודף סבום ייצור אקנה ). ישנם מצבים פיזיולוגיים כמו מנפאוז (תסמונת גיל המעבר) או שינויים הורמונאליים היכולים להוות את הטריגר לתהליך ההתייבשות וסוג זה של עור חייב בלחלוח עמוק , הזנה והגנה.

אז מה אפשר לעשות?

אם אתם מאלה שאוהבים אמבטיות ארוכות דעו לכם שמים מייבשים את העור ולכן מומלץ לעשות מקלחות קצרות.

התקלחו במים חמימים ולא רותחים, הטמפרטורה הגבוהה של המים גורמת לעור להתייבש ולגירויו (לכן יש גרד עז אחרי).

להסתבן עם סבונים עדינים וטבעיים, להימנע מפילינג גס על הגוף

גליצרין צמחי - מרכך ונותן לעור זוהר.

דבש - נסו להכין מסיכת פנים על בסיס דבש שתנקה את הנקבוביות ותלחלח את העור.

שמני בסיס לעור שנותנים לחות:אבוקדו, ארגן, שמן זית, רוז היפ, שמן קוקוס.

חמאות טבעיות: החמאות מאד שמנות ויעזרו לשקם את הלחות בעור, בנוסף הן יצרו שכבת הגנה מבודדת אשר תמנע מהלחות "לברוח" החוצה החמאות המומלצות הן: שיאה וחמאת קקאו.

שמנים אתריים מיוצרים מחלקים שונים מהצומח כמו - פרחים,צמחים, שורשים, עצים, פירות וכו.. המומלצים ביותר - יסמין, נרולי, קמומיל, ורד, לבנדר,סנדלווד וגרניום. טפטפו מספר טיפות לקרם לחות,לחמאותאו לשמן בסיס כמו שקדים או קוקוס ומרחו על העור.

בפעם הבאה שהעור שלכם או של קרוב אליכם סובל מיובש, נסו את הדרך הטבעית וחפשו את המרכיבים המומלצים בתכשירי הקוסמטיקה שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד דינאי li.ac

מטפלת ברפואה סינית מעל 15 שנה

מתמחה במחלות עור.

www.ormashlima.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד דינאי

מאת: ורד דינאירפואה סינית24/02/191514 צפיות
פריחת האביב אינה רק פרחים ועצי שקדיה מלבלבים, זוהי התקופה בה העור פורח ובעיקר אסטמה של העור המאופיינת בגרד חזק ועור יבש.

מאת: ורד דינאירפואה סינית02/10/142948 צפיות
ברפואה הסינית שלבקת חוגרת לא נראית ומטופלת באותה הצורה אצל כל החולים... מה ההבדלים? וטיפים למניעת צלקות ולמניעת הופעת השלבקת שוב שוב...

מאת: ורד דינאירפואה סינית18/02/149036 צפיות
הופעתם של כתמי פיגמנטציה בפנים אומנם לא מסכנים רפואית את הגוף אך יוצרים מבוכה רבה, אי נוחות והתמכרות לתכשירים קוסמטיים ומשחות מבהירות. הרפואה הסינית מציעה פתרון טבעי ללא תופעות לואי ובהצלחה רבה.

מאת: ורד דינאירפואה משלימה31/01/137156 צפיות
אבצס הינו זיהום בזקיק השערה שיכול להופיע בכל מקום בו ישנה צמיחת שיער. הטיפול ברפואה הסינית יכול להביא להקלה מיידית ופתרון הבעיה בתוך זמן קצר.

מאת: ורד דינאירפואה סינית07/07/103875 צפיות
כיצד מתמודדת הרפואה הסינית עם מחלת הויטיליגו

מאת: ורד דינאירפואה משלימה21/11/094526 צפיות
כיצד מתמודדת הרפואה הסינית עם צפצופים באוזניים

מאת: ורד דינאירפואה משלימה21/11/092969 צפיות
הסבר ודרכי טיפול באקנה לפי הרפואה הסינית

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187531 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172295 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162025 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162061 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152328 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151828 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151627 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica