חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תרופות סבתא

מאת: ענת סרפואה משלימה14/12/20091251 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל אחד וכל אחת מאיתנו התנסה בשלב זה או אחר בחייו במה שמכונה תרופות סבתא. תרופות סבתא הן התחליף הטבעי לרפואה הקונבנציונאלית הדוגלת בתרופות כימיות ותעשייתיות לכל כאב מקטן ועד גדול. תרופות סבתא מנצלות את המשאב הגדול, הזמין והזול ביותר של האדם, הטבע והצמחייה. תרופות סבתא מנצלות את כל מה שיש לנו בבית באופן טבעי ובלי שנשים לב עם שלל צמחי המרפא. מי לא שמע על סגולות השום כמרפא לחץ דם וכולסטרול או על חליטת ענפי עץ הזית לטיפול בסוכרת. תרופות סבתא לא מזיקות ואינן גורמות לתופעות לוואי. תרופות סבתא הן ידע אדיר המועבר מאם לבת במשך כל האנושות.

תרופות סבתא להקלה על כאבי אוזניים:

כאבי אוזניים לעיתים יכולים לגרום לקטנים ולגדולים כאחד "לטפס על קירות" הרי לפניכם מרשם של תרופות סבתא שיקלו במעט את הצרה בדרך פשוטה ומהירה:

לחמם שמן זית עם מעט שום ולטפטף מידי כמה שעות אל תוך כל אוזן בנפרד. ניתן גם לערבב שמן זית עם שמן לבנדר ולטפטף לאוזן הכואבת או להספיג בצמר גפן ולהניח למשך הלילה בתוך האוזן. בנוסף ניתן לטגן שמן זית עם בצל לסנן את הנוזלים ולטפטף שלוש טיפות אל תוך האוזניים. מיץ מעלי דפנה מחולל פלאים לאוזניים דואבות. יש להרתיח את פרח הקמומיל כרבע שעה ואחר כך להניח את פרחי הקמומיל בבד את הבד יש להניח על האוזניים הכואבות.

תרופות סבתא להקלה על כאבי גרון:

תרופות סבתא עוברות מדור לדור במשך אלפי שנים. לכל עדה, מדינה או תרבות תרופות סבתא משלה.

תרופות סבתא רומנייה להקלה על כאבי גרון: סוחטים מיץ מחצי לימון טרי ומגרגרים. בזמן זה יש לחמם את הרגליים היטב.

יש לערבב חצי כפית סודה לשתייה עם מעט מים חמים ולשתות, לא טעים במיוחד, אך גם לא נורא וכאב הגרון מתפוגג לו.

תרופות סבתא לדלקת גרון חריפה הוא שתית מיץ אננס, לגרגר מיץ תפוחים, מים ולימון או מים ומלח.

מי לא מכיר את תרופת הסבתא האולטימטיבית "גוגל מוגל" חלב חם עם ביצה ודבש לרוויה.

טיפות שום לתוך הפה וכאב הגרון חלף כלא היה.

תרופות סבתא לכאבי גרון: עלי אבוקדו במים מרתיחים כמה דקות מסננים, מצננים ושותים.

תרופות סבתא לצרידות בגרון: מבשלים סובין חיטה ותאנים מסננים ושותים את הנוזלים במשך היום כמה שיותר.

תרופות סבתא לכאבי בטן:

אמבטיה חמה וישר למיטה.

טיפול בגזים אצל תינוקות: מעסים את הרגל עם ערק ולאחר מכן גורבים גרביים למשך הלילה.

מעסים את הבטן בשמן לבנדר.

למניעת שלשולים יש לשתות חצי כוס יין אדום באיטיות.

מרתיחים זעתר מסננים ושותים.

בעיות עצירות ניתן לפתור בעזרת השריית שזיפים במים רותחים למשך הלילה, מסננים ושותים על קיבה ריקה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:


ענת,
כותבת תוכן מקצועית.
כתיבת מאמרים מכל הסוגים.
להזמנת מאמרים ופרטים נוספים ניתן לפנות במייל

anatsi4@gmail.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת ס

מאת: ענת סבתי מלון28/02/171028 צפיות
כל השנה אנחנו עובדים קשה ומשקיעים הרבה מאוד מאמץ בניהול משק הבית שלנו. פעם בשנה מגיע לנו לקחת פסק זמן ולנסוע לחופש. אחד המקומות הכי יפים לחופשה משפחתית או זוגית זה האי פאפוס. בפאפוס אנחנו יכולים ליהנות מחופשה באווירה מעולה עם כל הפינוקים שיהפכו את החופשה שלנו לחופשה בלתי נשכחת. מלון אליסיום פאפוס הוא מקום טוב להתאכסן בו כאשר אנחנו יוצאים לחופשה בפאפוס. המלון הוא מלון איכותי מאוד ויוקרתי ואנחנו יכולים ליהנות בו מאוכל מעולה, בריכה איכותית והרבה מאוד פעילויות לשעות הפנאי שלנו.

מאת: ענת סרכב19/08/131279 צפיות
כשרוכשים רכב, אפשר לרכוש אותו חדש מהחנות, או יד שנייה. כמובן שאין כמו התחושה של רכישת רכב חדש, אבל הרבה מאיתנו לא יכולים להרשות לעצמם רכישת רכב היישר מיבואני החברה, ולעיתים גם אין כל צורך בכך. רנו מגאן נחשבת מכונית אמינה וטובה גם כמכונית משומשת, ואפשר לחפש אחת כזו במקום להוציא כסף רב עבור מכונית חדשה.

מאת: ענת סתחבורה ורכב - כללי19/08/131479 צפיות
יצרנית ויבואנית הרכב היפנית – ניסן החליטה לצאת מתדמיתה הסולידית ולהשיק רכב ייחודי שלא נראה כמותו לפני כן. בשנת 2010 הציגה ניסן את – ניסן ג'וק ותוך רגעים ספורים כבשה את כבישי העולם בכלל ואת כבישי ישראל בפרט. אנשים רבים הלכו שבי אחרי מה שמציעה ניסן ג'וק ורכשו לעצמם רכב פנאי שהוא גם משפחתי, גם ייחודי וגם חסכוני.

מאת: ענת סתחבורה ורכב - כללי19/08/131128 צפיות
בשנים האחרונות הפך שוק טרייד אין למקום מצליח ומשגשג. אנשים הבינו כי ישנם יתרונות רבים ברכישת רכב באמצעות טרייד אין והם נוהרים למרכזים וסוכנויות המציעות החלפת הרכב או רכישת רכב בטרייד אין. איך זה עובד?

מאת: ענת סאופנועים19/08/131854 צפיות
אם בעבר היה נדיר יותר לראות אופנועים על הכביש, הרי שכיום כבישי הארץ והעולם מלאים בהם. מעבר להיותו כלי תחבורה, אופנוע כיום משמש גם לשימושים נוספים כמו רכב שטח, רכב ביטחון ורכב פנאי.

מאת: ענת סתעופה03/04/131977 צפיות
טיסה לחו"ל או סתם נופש בארץ תמיד מתקבל בברכה, אך טיסה לחו"ל ונופש במחירים אטרקטיביים וזולים גורמים להנאה מרובה יותר.

מאת: ענת סבעלי חיים - כללי12/03/131984 צפיות
כשאנו בוחרים להביא לביתנו כלב, אנו מתחייבים להעניק לו את הטוב ביותר. עלינו מוטלת האחריות לשמור על בריאותו ולהבטיח לו תוחלת חיים ארוכה. בריאות הכלב ואיכות חיים הם העקרונות שמנחים את חברת המזון הבינלאומית– רויאל קנין. החברה הוקמה בשנת 1967 וחרטה על דגלה לייצר מזון בריא ואיכותי, המותאם לצרכיהם האינדיבידואליים של ידידנו השעירים והנאמנים.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213866 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201534 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201334 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191626 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181634 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica