חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתר וורדפרס

מאת: אייל אביטןבניית אתרים12/04/20151204 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה זה וורדפרס?

וורדפרס היא מערכת לניהול תוכן (cms) חינמית בין המוכרות ביותר בין פלטפורמות לבניית אתרים כיום באינטרנט, באמצעות וורדפרס ניתן לבנות אתרי אינטרנט לרבות בלוגים ללא צורך ברקע בתכנות.

כמערכת לניהול תוכן וורדפרס מציעה מגוון רחב של אפשרויות לצורך ניהול האתר כגון הוספת מאמרים, העלאת קבצים, שיתופים.


בניית אתר וורדפרס:

בניית אתר וורדפרס, תהליך שאינו דורש זמן רב לאנשים עם ידע בסיסי במחשבים, אך בעל עיצובים מאוד בסיסיים לשימוש בחינם.

על מנת לבנות אתרי אינטרנט תדמתיים (אתרים לעסקים אשר רוצים להציג את השירותים שלהם באינטרנט.) יש לדעת להשתמש במערכת וורדפרסבאופן מתקדם, מה שאומר שחובה שימוש בתכנות, וHTML.

על מנת להפיק את המירב שוורדפרס מציעה רצוי שבאתר שלכם המידע יתחדש לפחות פעם אחת בשבוע, אם אתם לא מתכננים לעדכן את המידע על בסיס קבוע רצוי לבחור מערכת אחרת לבניית אתר אינטרנט לעסק שלכם.


עיצוב אתרי וורדפרס:

עיצוב אתרי אינטרנט וורדפרס הינה השקעה מזערית לעומת התמורה שמנהלי עסקים מקבלים, ניתן לעצב אתרים לכל סוג עסק וגם ניתן לשמוש את מבנה האתר מבלוג לאתר תדמית ואפילו לאתרי גלריה.

_______________________________________________

נכתב על ידי אייל אביטן נטינגאיט בניית אתרים לעסקים קטנים , קידום אתרים בגוגל

_______________________________________________

יתרונות

קל:

ניתן לבנות אתרי אינטרנט וורדפרס לבלוגים גם ללא ידע כלל ב-HTML ו- PHP, בניגוד למערכות החינמיות המתחרות כמו גו'מלה ודרופל אשר מובילות יותר בכיוון של בניית אתרי תדמית ואתרי גלריה לעסקים.


מדריכים:

אם אתם בקיאים באנגלית תוכלו למצוא מדריכים לבניית אתר וורדפרס באינטרנט.


תבניות עיצוב:

ישנן מאות אלפי תבניות עיצוב לאתרי וורדפרס בעולם, רובם בתשלום, אך ניתן למצוא מספר תבניות גם בחינם.


קהילה:

מכיוון שוורדפרס פופולארית כל כך ניתן למצוא תשובות לשאלות בכל נושא ובכל שפה.


חסרונות

שינויים:

שינויים בעיצוב האתר כמו למשל להסיר עמודה, דורשת ידע בסיסי בתכנות ו ב-HTML.


פריצות אבטחה:

לאחר מחקר קטן בנושא מסתבר שההסתברות שיפרצו לאתר וורדפרס גבוה מהסיכוי במערכות אחרות, אני יכול להבין את זה מכיוון שכל הקודים של וורדפרס פרוסים בכל הרשת ולכולם יש גישה.


מסקנה

וורדפרסס הינה מערכת מאוד טובה לבניית אתרים, בעיקר לאנשים אשר רוצים לפתוח בלוגים ולא לתכנן רווח הכנסות בזמן הקרוב, בניית אתר וורדפרסס נעשת בקלות אך לצורך עיצוב האתר קרוב לוודאי שתצטרכו לשלם קצת.

אם אם יש לכם בסיס באינטרנט, יש לכם זמן לבזבז על בניית אתר עצמאית, ואתם לא ממהרים להקים ולקדם את האתר, בניית אתר אינטרנט לעסק שלכם באמצעות ורדפרס הינה החלטה נבונה, אם אתם מחפשים לבנות אתר אינטרנט תדמיתי לעסק שלכם נסו קודם לבדוק את המערכות החינמיות האחרות, ג'ומלה ודרופל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נטינגאיט חברה לבניית אתרים לעסקים קטנים, קידום עסקים באינטרנט החל מבניית אתרי אינטרנט מותאמים אישית ואתרים רספונסיבים דרך קידום אתרים בגוגל SEO ויצירת אסטרטגיות פרסום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל אביטן

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213618 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194083 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175724 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172719 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172288 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162136 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica