חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סאמר סקול – כל האטרקציות בקיץ אחד

מאת: שירה דרורילימודי שפות14/12/20091013 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דמיינו לעצמכם רכיבה על סוסים, סקי מים סוער, מסיבות דיסקו, תחרויות באולינג, ערבי קריוקי, טיולים בלוקיישנים מסנוורים והכל בחו"ל.
סאמר סקול הוא חוויה יוצאת דופן ללימודי אנגלית, כשהייחוד בסאמר סקול הוא הפאן שמתלווה ללימודי האנגלית. טיסה לחו"ל, התנסות בחיים מעבר לים, מפגש עם תרבות חדשה ומרתקת, הכרות עם סטודנטים מרחבי העולם ובנוסף, הלימודים משולבים בהרפתקאות מאתגרות וחברתיות. המטרה היא ללמוד ולחוות את הלוקיישן בו לומדים אנגלית בצורה הכי מהנה שאפשר, תוך כדי טיולים, פעילויות ובילויים.
המאמר הנוכחי סוקר בפניכם על קצה המזלג את שלל האטרקציות שניתן למצוא בסאמר סקול טיפוסי, כשהתוכנית האומנותית מתפרשת על פני השבועות, משתנה משנה לשנה ומלוקיישן ללוקיישן ותלויה בתוכנית של החברה שמארגנת את הסאמר סקול, צוות הסאמר סקול, המדריכים וכולי. מה שבטוח הוא שאין סאמר סקול בלי חוויות. 

הרפתקאות וטיולים
סאמר סקול מתקיים באתרים היפים ביותר ברחבי אנגליה, החל מיעדים נחשקים הצופים לנוף האורבני של לונדון, דרך האווירה הכפרית והפסטורלית של אזורים ירוקים במרחק נגיעה מהערים הגדולות והשוקקות של אנגליה. אחת האטרקציות המרכזיות היא להכיר דרך טיולים חווייתיים את המקום המארח ואת המדינה בה שוהים בסאמר סקול. למשל, ביקורים במוזיאונים נחשבים, נסיעה באוטובוס דו קומתי ברחבי לונדון, ביקור בתיאטראות, מחזות זמר, ירידים ופסטיבלים מקומיים, טיולים רגליים לטירות, ארמונות ותצפיות מסנוורות.

אדרנלין ואקשן

אין רגע משעמם בסאמר סקול ומי שאוהב פעילויות ספורטיביות וחוויות של אקסטרים, בוודאי יתלהב מהפעילויות המאתגרות והמגוונות שמחכות לו בסאמר סקול.
ראשית כל, נתחיל עם העובדה הפשוטה שהקולג'ים או הקומפלקסים שמארחים את החניכים של סאמר סקול הם מקומות ענקיים המצוידים בכל אביזרי הספורט המתקדמים ביותר, מגרשי כדורגל, מגרשי כדורסל, משטחי גולף, מגרשי טניס, בריכות שחייה מחוממות ועוד, כך שבקלות ניתן לבחור פעילות ספורטיבית ולגוון כל יום פעילות ספורטיבית אחרת. בנוסף, ניתן לבחור סאמר סקול שמציע גם פעילות ספורטיבית מחוץ לקמפוסים כמו למשל, החלקה על הקרח, סקי מים, באולינג ועוד.

מסיבות וריקודים
הפעילות החברתית היא חלק בלתי נפרד מההווי התוסס של סאמר סקול. בערבים או בסופי השבוע מארגנים צוות הבידור או המדריכים של הסאמר סקול שלל פעילויות חברתיות במהלך היום ובערבים כמו למשל, ערבי קריוקי עם שירים מוכרים, מסיבות וריקודי דיסקו, צפייה בסרטים וכמובן הרבה תחרויות משותפות נושאות פרסים לגיבוש הקבוצות כמו ערב בינגו.

סאמר סקול עם חוגים
אחד היתרונות בסאמר סקול שלכל סאמר סקול תוכנית של פעילויות בשעות הפנאי לפי בחירתך. כל חניך מוזמן לבחור לו חוגים לפי תחומי עניין כמו למשל, חוג ריקוד, חוג אומנויות, חוג דרמה ועוד. את החוגים מעבירים מדריכים מקצועיים מנוסים.  

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כתבת ועורכת תוכן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה דרורי

מאת: שירה דרורילימודי שפות31/03/146494 צפיות
הורים רבים חוששים לשלוח את ילדיהם לחו"ל וכך ילדיהם מחמיצים חוויה משנת חיים והזדמנות להעניק לילדיהם חוויה לימודית מסוג אחר. לפניכם מספר דברים שחשוב לדעת על סאמר סקול, כדי להבין שמדובר בחוויה בטוחה לא פחות מאשר מעשירה

מאת: שירה דרורילימודים בחו"ל31/03/147302 צפיות
למרות שמחקרים כבר מראים שסינית הופכת לשפת האם המדוברת ביותר בעולם, אין ספק שמדובר בשפה מורכבת ומאתגרת ללמידה. אז איך בכל זאת מייעלים את הלימוד? שילוב בין מחקר של המדינה המרתקת, למידת השפה ומימושה אפשרי באמצעות לימודי סינית בסין.

מאת: שירה דרורימשפחה וזוגיות - כללי02/01/141506 צפיות
מדוע נושר השיער ואיך התזונה קשורה לזה? דברים חשובים על נשירת שיער ובריאות, הזנה והרגלים נכונים

מאת: שירה דרורימשפחה וזוגיות - כללי02/01/141175 צפיות
הורים רבים, שהילד שלהם אובחן כבעל הפרעות קשב וריכוז, לא יודעים כיצד להתמודד עמו על בסיס יומיומי. שגרה חשובה לכל ילד ובמיוחד לילדים עם הפרעות קשב וריכוז.

מאת: שירה דרוריתוספי מזון02/01/148999 צפיות
כאבי מחזור מתרחשים כתוצאה משינויים הורמונאליים שלמעשה גורמים להתכווצויות של התרחבות והצרת הרחם בזמן המחזור. כאבי מחזור נפוצים אצל נשים בכל הגילאים מגיל ההתבגרות ועד גיל המעבר

מאת: שירה דרוריעיצוב גרפי05/12/138105 צפיות
תהליך מיתוג של עסק מתחיל בבחירת לוגו לעסק. הלוגו יהפוך עד מהרה לסימן ההיכר והזיהוי של העסק ואנשים יזכרו אותך או את העסק שלך על פי הלוגו. החשיבות של הלוגו נובעת מכך שלהלוגו יתנוסס על גבי מודעות הפרסום, יככב באתר האינטרנט או יופיע על גבי כרטיסי ביקור מודפסים, בחותמת המייל. אין ספק שעיצוב הלוגו או הבחירה בלוגו מתוך תבנית הינה בחירה מיתוגית חשובה בעלת השפעה רבה לאורך זמן. לפניכם מספר החלטות שיש לקבל לפני ובעת בחירת לוגו לעסק.

מאת: שירה דרורילימודי שפות25/10/137695 צפיות
כמה סיבות למה סאמר סקול היא הבחירה הכי טובה שלכם לקיץ לנוער שלכם בבית. ספקו להם את החוויה והאווירה שמגיעה להם בקיץ הזה, כדי שיזכרו אותה לכל השנה.

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222622 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192098 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173219 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173484 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172979 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172490 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171964 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica