חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השתלת שיניים בחינת מחירי הטיפול

מאת: רופא שינייםבריאות השן06/05/2015774 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השתלת שיניים נחשבת טיפול יקר, כאשר מדברים על השתלות שיניים ביום אחד שבהן מטופל נכנס בבוקר יושב 4 שעות על כיסא הטיפולים ומסיים בזה את מרבית תהליך ההשתלה, מחירי הטיפול מעוררים פעמים רבות פליאה בקרב המטופלים.

מהצד השני, אנשים שחושבים לבצע השתלת שיניים מבצעים היום סקר שוק נרחב, פונים אל מספר רופאי שיניים, מבקרים בפגישות ייעוץ במרפאות שונות ובסופו של דבר מקבלים קשת רחבה של הצעות מחיר. מרבית האנשים שתחום כמו השתלת שיניים זר להם לא יודעים לבחון את ההצעות שהם מקבלים ולא תמיד מבינים איך יכולים להיות פערים גדולים כל כך על אותו הטיפול לכאורה.

על מה חשוב לשים דגש בבחינת הצעה לביצוע השתלת שיניים?

כאשר מקבלים הצעת מחיר לביצוע השתלת שיניים חשוב לשים לב למספר גורמים שיש להם השפעה גדולה על איכות הטיפול.

ניסיון הרופא - טיפול השתלת שיניים שנכשל או שבוצע באופן לא מקצועי עלול לגרור אחריו סדרת טיפולי תיקון יקרים, ארוכים ומתסכלים ולכן המטרה הראשונה במעלה היא לבצע את השתלת השיניים פעם אחת בלבד ולבצע אותה כמו שצריך. 
לכן, לניסיון של רופא השיניים יש משקל כבד מאוד בהחלטה ומן הסתם גם במחיר. רופא שיניים מנוסה "עולה" יותר אבל גם העבודה שהוא מבצע איכותית הרבה יותר. הוא נתקל במקרים רבים ומגוונים הוא ידע לתת פיתרון למקרים דנטליים מורכבים וידע לתת מענה במקרה של סיבוך או בעיה שלא נצפתה מראש במהלך הטיפול.

הציוד במרפאה - חלק חשוב בטיפול הוא טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת לרופא השיניים לבצע את השתלות שיניים בצורה מדוייקת יותר. מכשירי הדמייה כמו CT, טכנולוגיות מיקום שתלים כמו CAD CAM ומדפסות תלת מימד ייחודיות המאפשרות ליצור שתלים וכתרים ברמת דיוק ולובן יוצאי דופן עולים הרבה מאוד כסף למרפאה, מבוטאים במחיר של הטיפול אך גם מורגשים מאוד בתוצאה הסופית הן מבחינת אסתטיקה והן מבחינת ההתאמה המושלמת והנוחה של מערכת השיניים החדשות.

החומרים לטיפול - השתלת שיניים מבוססת על מיקום של שתלים דנטליים בלסת ועל שיקום הפה ע"י כתרים, שמהווים את השיניים החדשות, על גבי השתלים. שימוש בשתלים מיוחדים כמו שתלים זיגומטיים המיועדים לאנשים שיש להם חוסר בעצם הלסת העליונה לעומת שימוש בשתלים רגילים וכן שימוש בכתרי זירקוניה לעומת כתרים רגילים מחרסינה משפיעים מאוד על מחיר הטיפול וכמובן שמדגישים את ההבדל באיכות התוצאה.

השירות מסביב - המרפאות המובילות בישראל לטיפולי השתלת שיניים מעניקות קשת של שירותים נלווים משירות הסעות למטופלים, דרך טיפול רפלקסולוגי לפני ביצוע ההשתלה ועד לטיפולי שיניים משלימים לאורך שנים קדימה ללא עלות נוספת. לשירותים אלו יש השלכה כלכלית גדולה על המרפאה והם חוסכים בעתיד כסף רב למטופלים ולכן כשהם מהווים חלק מהצעת המחיר צריך להתייחס אליהם בהתאם.

לסיכום, השתלת שיניים יקרה היא לעיתים קרובות הרבה יותר משתלמת מהשתלת שיניים זולה ולכן חשוב לבחון לעומק את המרכיבים השונים שמהם בנויה הצעת המחיר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

השתלת שיניים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רופא שיניים

מאת: רופא שינייםבריאות השן23/07/151031 צפיות
איך משמשת הטכנולוגיה לשיפור היכולות של רופאי שיניים בתחום שיקום הפה ולמה חשוב לך לדעת את זה?

מאת: רופא שינייםבריאות השן11/06/151154 צפיות
איך אפשר למנוע או לפחות להקטין את הסיכון לכישלון של השתלת שיניים?

מאת: רופא שינייםבריאות השן17/05/15787 צפיות
השתלת שיניים ביום אחד שהרימה בעבר לא מעט גבות לגבי יעילותה לעומת הטיפול הקונבנציונאלי מוכיחה את עצמה כטיפול יעיל שהשיפורים האחרונים שנעשו בו מציבים אותו כאלטרנטיבה העיקרית להחלפת שיניים עבור אנשים שאיבדו את שיניהם.

מאת: רופא שינייםבריאות השן07/09/14979 צפיות
למרות שכל רופא שיניים מתחיל טיפול במשפט "לפתוח בבקשה את הפה" ובוחן את הפה בעיניו להדמיות שמבוצעות יש תפקיד חשוב בזיהוי של בעיות שיניים ובהצלחתו של הטיפול.

מאת: רופא שינייםבריאות השן09/03/141189 צפיות
בדרך לביצוע של השתלת שיניים יש שלב שרבים מבין המטופלים לא מייחסים לו את החשיבות הראויה - פגישת הייעוץ אצל רופא השיניים. פגישה זו יכולה ללמד אותנו רבות על הרופא שיטפל בנו והמקום שבו נעבור את ההשתלה.

מאת: רופא שינייםבריאות השן17/02/14793 צפיות
השתלת שיניים הוא טיפול שהקידמה היא חלק בלתי נפרד ממנו, השתלות שמבוצעות היום הן פרוצדורותצשונות לחלוטין מתהליכי ההשתלה שבוצעו לפני עשור. לכן כשמדובר על השתלת שיניים בלייזר, נראה כאילו מדובר בטיפול עתידני שלקוח ממסע בין כוכבים אך האמת שונה בתכלית.

מאת: רופא שינייםבריאות השן17/09/131001 צפיות
סוכרת היא אחת המחלות הנפוצות בעולם ורבים האנשים החיים עמה ומתמודדים עמה יום- יום. אחת ההתמודדויות הנוספות שמביאה עמה מחלת הסוכרת היא בעיות בשיניים ולכן גם משפיעה על טיפולי כמו השתלת שיניים.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201585 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181664 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181776 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181586 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171502 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171501 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171378 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica