חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תריסי גלילה במגוון צבעים

מאת: אסף דוריבית חכם07/05/2015860 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תריסי גלילה במגוון צבעים

חנויות, מפעלים, חניונים ועסקים רבים נוספים זקוקים לפתרון מיגון יעיל ומשתלם כדי להגן על הציוד והרכוש בבית העסק או על המכוניות החונות במקום. תריסי גלילה מהווים את אחד מפתרונות המיגון היעילים והאפקטיביים ביותר נגד פריצות ומעשי גניבה, לכן אין זה פלא כי גם חברות הביטוח דורשות לעיתים מעסקים בתחומים שונים להתקין תריסי גלילה כתנאי לרכישת הביטוח לעסק. אם בעבר היה ניתן לרכוש תריסי גלילה בגוון מתכתי בלבד או לצבוע את התריסים בלבן הרי כיום יש מניפת צבעים רחבה ובאמצעות צביעה בתנור ניתן לעצב את התריסים בהתאמה מלאה לדרישות הלקוח.

צביעה בתנור

צביעה בתנור של תריסי גלילה מאפשרת ללקוח לבחור את גוון התריס לפי טעמו האישי ובהתאם לצרכי העיצוב של בית העסק שלו. צביעה בתנור נחשבת לעמידה לאורך זמן כך שצבע התריס אינו דוהה בקלות גם אם התריס חשוף לפגעי מזג האוויר כמו קרינה ישירה של השמש, גשם, לחות וכד'. עם זאת, חשוב לרכוש תריסי גלילה מיצרן מוכר ומתקדם שמציע שילוב מושלם בין איכות גבוהה של תריסי גלילה לצביעה איכותית בתנור עם רמת גימור גבוהה במיוחד.

תריס גלילה צבעוני

תריסי גלילה צבעוניים תורמים לעיצוב העסק ובהתאם לסוג התריס ניתן להדביק עליו מדבקות עם שם ולוגו של העסק. ניתן לפנות ליצרן שמציע חריטה על שלבי התריס של שם העסק לצרכי מיתוג ופרסום. תריסי גלילה מעוצבים וצבעוניים תורמים לנראות גבוהה ומסייעים להבלטת העסק בפני הלקוחות.

רמת גימור גבוהה

תריסי גלילה נועדו לספק הגנה לציוד היקר בעסק, בין אם זו חנות או פתח למפעל. מומלץ להזמין תריסי גלילה איכותיים ועמידים לאורך שנים ארוכות, עם רמת גימור גבוהה, מיצרן מוכר שמציע תריסים העומדים בתו התקן.

 



תגיות המאמר: תריסי גלילה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הדף הראשון - אסף דורי

בנייה וקידום אתרים באינטרנט

כתיבת מאמרים וניהול קמפיינים בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף דורי

מאת: אסף דוריהשמה19/01/174137 צפיות
רבים בני האדם שלהם שאיפות גדולות, רעיונות מדהימים ויצירתיות מפותחת, לעיתים קרובות לאנשים יש מספר רעיונות ומספר תחומים בהם הם בעלי כישורים רבים וטובים ובכל אחד הם יכולים להצטיין ולהיות הטובים ביותר, הבעיה מתחילה כאשר לא יודעים במה להתמקד או לחילופין שמנסים לזרוק "חכה" לכל הכיוונים ולקוות שיעלה משהו מתוך מעמקי האפשרויות.

מאת: אסף דורילימודי תעודה ומקצוע30/11/162046 צפיות
קורס חשמלאי בודק כשרוצים להתעמק בנושא חדש ולהבין אותו לעומק, צריכים לקחת פסק זמן, לחשוב, לאסוף מידעים על הנושא, וכך להתפתח, זה הכיוון הנכון כאשר מעוניינים ללמוד ולהעשיר את הידע בתחום של חשמלאי,.

מאת: אסף דורימחשבים וטכנולגיה - כללי23/11/163364 צפיות
כבל usb נתחיל במשהו סטנדרטי ורגיל, ראשי התיבות של USB הם "Universal Serial Bus"

מאת: אסף דוריחומרה23/11/163800 צפיות
קורס בקרים מתוכנתים כשמעוניינים ללמוד משהו ולהתעמק במשהו חדש, חייבים לדעת ולאסוף את מה שנקרא, מידע צופה פני עתיד, לא הכוונה שנוכל למצוא מידע שיגיד לנו מה העתיד או יחווה אותו, אלא למידע על הנושא ועל ההתפתחויות שלו הצפויות בעתיד, מה היה בעברו, למה הוא משמש ועוד

מאת: אסף דוריאבטחת הבית22/11/161268 צפיות
ספק כוח רובנו שמענו את המושג ספק כוח מספר פעמים בחיינו גם אם אנו לא עוסקים בתחום, בדרך כלל זה מתקשר אלינו כאשר המזגן לא עובד , כנראה זה הספק או שחסר לנו גז, אולי המחשב הפסיק לתפקד, כן, אולי זה הספק, בהרבה מהמקרים ספק למכשירים חשמליים שונים, ספק כוח, "מביא את הכוח"

מאת: אסף דוריבית חכם22/11/161185 צפיות
פנסים ישנם סוגים שונים של פנסים ונתין להגיד שזהו מוצר שהוא מתפתח עם השנים, תמיד היו זקוקים לו, בעבר פנס היה עשוי להחומרים תלוי התקופה שלו, המילה פנס היא נגזרת של המילה היוונית פנוס, שהוא למעשה כלי לקיבול נר, הוא היה עשוי ממתכת או מחרס,לאחר תקופה מסוימת הוא עבר "להתגורר" בתוך זכוכית, שם אורו יכול היה להאיר בגאון יתר, הזכוכית הגנה על האור הנר מפני רוחות על מנת שלא ייכבה.

מאת: אסף דוריחומרה21/11/164096 צפיות
מולטימטר או בשמו העברי רב מודד, תפקידו כשמו העברי , למדוד, מה מולטימטר מודד ? מולטימטר מודד את הזרם, המתח, התנגדויות,השראות, קיבולות של הגודל החשמלי מאותו מקור. ישנים מולטימטרים אנלוגים וישנן דיגיטליים, יתקון בולט של הדיגיטלי הוא שהוא מאפר להתממשק עם אצעים חיצוניים כמו מחשבים.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181694 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181552 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181425 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181490 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181656 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181501 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171630 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica