חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תריסי גלילה עם אפשרות פתיחה מהסלולר

מאת: אסף דוריאבטחת הבית07/05/2015932 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
תריסי גלילה עם אפשרות פתיחה מהסלולר

כאשר מתכננים לרכוש תריסי גלילה לבית העסק יש להתחשב בכמה פרמטרים חשובים כגון: איכות התריס, אחריות, מנוע חשמלי, מנגנון פתיחה, עמידות בפני פורצים, עמידות בפני מזג האוויר, מחיר ושירות. לכן, מומלץ לבצע הזמנות של תריסי גלילה רק מחברה מקצועית ובעלת ניסיון רב ומוניטין גבוה בענף. כיום יש מגוון דגמים של תריסי גלילה מהם ניתן לבחור, וכדאי להתייעץ עם נציג השירות של החברה היצרנית כדי להתאים את התריסים הטובים ביותר לצרכי העסק. נציג שירות איכותי מגיע גם למקום שלכם ונותן ייעוץ בשטח

מיגון איכותי ומתקדם

תריסי גלילה נועדו בראש ובראשונה לספק מיגון יעיל ואיכותי נגד פורצים וגניבות. במקרים מסוימים דורשות חברות הביטוח להתקין תריסי גלילה כתנאי לרכישת ביטוח על הציוד והמוצרים שנמצאים בבית העסק. התריס מהווה שכבת מיגון אפקטיבית ומרתיעה ופורצים יתקשו להתגבר על התריס ולכן ינסו את מזלם במקום אחר. כאשר יתקלו בשכבת מיגון אפקטיבית כזו הם יצטערו על הרגע שהתחילו את הפריצה לנכס שלכם, שילוב של מצלמות אבטחה ירחיר אותם אחת ולתמיד, מקומות גדולים אף שוכרים שומר לילה עם ביתן קטן הישן במקום, הוא אמנם לא מחליף את תריסי הגלילה אך בוודאי מוסיף אמצעי ביטחון ובטיחות למקום

מנגנון פתיחה וסגירה

בעבר היו תריסי גלילה עם מנגנון ידני לפתיחת וסגירת התריס. כיום נהוג לרכוש תריסי גלילה חשמליים ומתקדמים יותר בהשוואה לדור הקודם. מנגנון חשמלי מאפשר פתיחה וסגירה של התריס ללא כל מאמץ ובנוחות מרבית. לקוחות המעוניינים במנגנון פתיחה חדשני יכולים לרכוש דגם חדש הכולל אופציה לפתיחת התריס באמצעות אפליקציה המותקנת בסלולר. תריסי גלילה עם מנגנון פתיחה מהסלולר נחשבים לקלים ביותר לתפעול וניתן לבצע את הפתיחה והסגירה גם ממרחק.

איכות גבוהה

ברכישת תריסי גלילה יש לוודא כי התריס עומד בתו התקן הישראלי וכי הוא מיוצר מחומרי גלם איכותיים. תריסי גלילה המיוצרים מפלדת אל חלד נחשבים לעמידים ולחזקים ביותר כיוון שהפלדה המגולוונת עמידה בפני פגעי מזג האוויר ואינה דורשת תחזוקה למעט ניקיון כללי. איכות הייצור הינה קריטית לביטחון הלקוח ורכושו לכן חשוב לפנות רק לחברה מקצועית שמייצרת את התריסים בטכנולוגיות ייצור חדשניות ומתקדמות. האיכות מתבטאת גם מבחינת המחיר, צחיר מאוד נמוך לתרידי גלילה עלול להעיד על איכות החומרים אז לפני שאתם מתפתים להצעה זולה מדיי, בידקו מה אתם מקבלים ועד לפעם הבאה שלום ולהתראות ואל תשכחו, המליצו כלהמאמר אם אהבתם אותו.

 



תגיות המאמר: תריסי גלילה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הדף הראשון - אסף דורי

בנייה וקידום אתרים באינטרנט

כתיבת מאמרים וניהול קמפיינים בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף דורי

מאת: אסף דוריהשמה19/01/174137 צפיות
רבים בני האדם שלהם שאיפות גדולות, רעיונות מדהימים ויצירתיות מפותחת, לעיתים קרובות לאנשים יש מספר רעיונות ומספר תחומים בהם הם בעלי כישורים רבים וטובים ובכל אחד הם יכולים להצטיין ולהיות הטובים ביותר, הבעיה מתחילה כאשר לא יודעים במה להתמקד או לחילופין שמנסים לזרוק "חכה" לכל הכיוונים ולקוות שיעלה משהו מתוך מעמקי האפשרויות.

מאת: אסף דורילימודי תעודה ומקצוע30/11/162046 צפיות
קורס חשמלאי בודק כשרוצים להתעמק בנושא חדש ולהבין אותו לעומק, צריכים לקחת פסק זמן, לחשוב, לאסוף מידעים על הנושא, וכך להתפתח, זה הכיוון הנכון כאשר מעוניינים ללמוד ולהעשיר את הידע בתחום של חשמלאי,.

מאת: אסף דורימחשבים וטכנולגיה - כללי23/11/163364 צפיות
כבל usb נתחיל במשהו סטנדרטי ורגיל, ראשי התיבות של USB הם "Universal Serial Bus"

מאת: אסף דוריחומרה23/11/163800 צפיות
קורס בקרים מתוכנתים כשמעוניינים ללמוד משהו ולהתעמק במשהו חדש, חייבים לדעת ולאסוף את מה שנקרא, מידע צופה פני עתיד, לא הכוונה שנוכל למצוא מידע שיגיד לנו מה העתיד או יחווה אותו, אלא למידע על הנושא ועל ההתפתחויות שלו הצפויות בעתיד, מה היה בעברו, למה הוא משמש ועוד

מאת: אסף דוריאבטחת הבית22/11/161268 צפיות
ספק כוח רובנו שמענו את המושג ספק כוח מספר פעמים בחיינו גם אם אנו לא עוסקים בתחום, בדרך כלל זה מתקשר אלינו כאשר המזגן לא עובד , כנראה זה הספק או שחסר לנו גז, אולי המחשב הפסיק לתפקד, כן, אולי זה הספק, בהרבה מהמקרים ספק למכשירים חשמליים שונים, ספק כוח, "מביא את הכוח"

מאת: אסף דוריבית חכם22/11/161185 צפיות
פנסים ישנם סוגים שונים של פנסים ונתין להגיד שזהו מוצר שהוא מתפתח עם השנים, תמיד היו זקוקים לו, בעבר פנס היה עשוי להחומרים תלוי התקופה שלו, המילה פנס היא נגזרת של המילה היוונית פנוס, שהוא למעשה כלי לקיבול נר, הוא היה עשוי ממתכת או מחרס,לאחר תקופה מסוימת הוא עבר "להתגורר" בתוך זכוכית, שם אורו יכול היה להאיר בגאון יתר, הזכוכית הגנה על האור הנר מפני רוחות על מנת שלא ייכבה.

מאת: אסף דוריחומרה21/11/164097 צפיות
מולטימטר או בשמו העברי רב מודד, תפקידו כשמו העברי , למדוד, מה מולטימטר מודד ? מולטימטר מודד את הזרם, המתח, התנגדויות,השראות, קיבולות של הגודל החשמלי מאותו מקור. ישנים מולטימטרים אנלוגים וישנן דיגיטליים, יתקון בולט של הדיגיטלי הוא שהוא מאפר להתממשק עם אצעים חיצוניים כמו מחשבים.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201619 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201314 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201185 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191536 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191962 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181792 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181441 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica