חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קניית רכבים לפירוק תורמים לאיכות הסביבה !

מאת: golan seoאינטרנט - כללי09/05/20151117 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קניית רכבים לפירוק תורמים לאיכות הסביבה !

בעלי רכבים ישנים צריכים להבין, כי הפרידה מרכב ישן עד כמה שלעיתים היא קשה, בלתי נמנעת וזאת בראש ובראשונה מטעמי בטיחות וגם בשל זיהום האוויר הקשה שמייצרות מכוניות ישנות.

נכון, שלא תמיד רוצים ומוכנים למסור את הרכב לחברת קניית רכבים לפירוק משום שלפעמים מדובר ממש בקשר אישי שיש לאדם עם הרכב שליווה אותו והסיע אותו שנים רבות.

אבל אדם שיש לו קשר אישי מאוד עם הרכב שלו צריך להבין שבסופו של דבר משום שהרכב הזה מועד להרבה קלקולים ותאונות עדיף לו לפנות לחברת קניית רכבים לפירוק ולקבל עליו משהו במקום להמשיך ולהוציא עליו הוצאות אין סופיות שלא נגמרות.

חברת קניית רכבים לפירוק ידעו להעריך את שוויו של הרכב, ותמיד אפשר גם לעשות השוואות ולבדוק את המכירים לפני שמוסרים לסוכנות כלשהי של קניית רכבים לפירוק את הרכב ולבדוק אם המחיר בו נקב, הוא אכן המחיר של הרכב הישן בשוק.

כאמור המחשבה הראשונה היא לפנות לסוכנות קניית רכבים לפירוק גם משום הסכנה הבטיחותית לנהג, ליושבי הרכב וגם לנהגים האחרים בכביש שעלולים חלילה וחס להיקלע לתאונה בה הם בכלל לא אשמים בגלל שקרתה איזה שהיא תקלה חמורה ברכב ישן.

נציגות של קניית רכבים לפירוק ידעו לומר לכם לא רק מה שוויו של הרכב, אלא גם להעריך אם מצבו מאפשר בכלל למוכרו שכן אם יש בו חלקים וחלפים שלא ניתנים לשימוש, העסקה לא תהיה כדאית עבורו.

לא סתם משרד התחבורה החליט על גיל הרכבים שכבר צריכים לרדת מהכביש, יש לזה סיבות והן סיבות טובות. ככל שתתעסק יותר עם רכב ישן זה לא אומר שתצליח להביא אותו למצב כשיר לגמרי, משום שרכב כמו כל מוצר שיש לך הרבה שנים הוא בר תיקון והוא יכול לפעול, אבל זה כמו כיבוי שריפות, הוא יפעל ושוב יתקלקל כי משהו מרכזי בו כבר לא תקין והגיע הזמן להחליף אותו ולכן יש לפנות לאנשים שעוסקים בתחום קניית רכבים לפירוק.

תכנית הגריטה של משרד התחבורה מדברת על כך שרכב החל משנת 1994 ועד עשרים שנה קדימה נחשב כרכב ישן ועדיף מבחינת בעליו לתת אותו לגריטה שפירושה מסירת הרכב  למגרשים של משרד התחבורה או לאנשים שעוסקים בתחום קניית רכבים לפירוק.

לצערנו תאונות דרכים רבות מתרחשות בגלל תקלות, בעיה בבלמים או מפגע של רכב ישן שתקוע באמצע הכביש, ותאונות כאלה חלילה עלולות להסתיים באסון משום שהרכבים האלה לא צריכים בכלל להיות על הכביש.

בנוסף בעלי רכב ישן מוצאים את עצמם לעיתים קרובות נשארים ללא ביטוח מקיף, מהסיבה הפשוטה שחברות הביטוח לא מוכנות להתעסק עם רכב שגילו בין 12-20 שנה וזאת סיבה מספיק טובה לא לנסוע עם הרכבת למסור אותו לסוכנות קניית רכבים לפירוק משום שלא תוכלו לנסוע איתו.

גם חברות ביטוח ימליצו לכם למסור אותו לסוכנות קניית רכבים לפירוק ולרוב יסרבו לבטח רכבים ישנים ואם כן, העלות שלהם תהיה כל כך גבוהה שאולי כדאי פשוט לפנות לחברת קניית רכבים לפירוק ולמכור אותו במקום לעשות לו ביטוח.

ככל שהרכב הוא בן שנתון מוקדם ונחשב כרכב ישן, כך חברת הביטוח תימנע מלהתעסק איתו והכוונה היא שהיא תימנע מלעשות לו ביטוח מקיף.

רכב ישן מעלה בפני חברת הביטוח תמונה עגומה של אולי כמה תאונות דרכים בעברו, מצב מיכני לא משהו, תקלות חוזרות ונשנות והוא חשוף ופגיע יותר מרכבים חדישים לתאונות ומשום כך יגרום ויאלץ את חברת הביטוח לשלם לבעל הרכב הרבה מאוד כסף במקרים שכאלה, מה שהופך את העסקה בעיני חברת הביטוח לבלתי כדאית בעליל.

עפ"י הסטטיסטיקה לרכבים ישנים יש סיכון פי 3 להיות מעורבים בתאונות דרכים יותר מאשר לכל רכב אחר, או שיוגדרו כטוטאל לוס מה שיאלץ את חברת הביטוח לשאת בעלות שלהם במלוא ערכה כאשר הרווח מהפרמיות קטן לעומתה,או שעלות כל תיקון גבוהה מאוד ולעיתים עלותה כמחצית משווי הרכב הישן.

לכן בכל מקרה איך שלא תסתכלו על זה למסור את הרכב לסוכנות קניית רכבים לפירוק עדיף מכל אפשרות אחרת שיש לכם לרכב שגילו בין 12-2- שנה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

golan seo

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת golan seo

מאת: golan seoקידום אתרים11/09/151545 צפיות
גולן קידום אתרים בגוגל מעל עשור, גולן כמו כן מומחה בבניית אתרים חכמים מותאמים לסלולר, ברשותנו מאגר לקוחות עסקים ענק שבו ניתן להתרשם מהמיקומים של הלקוחות שלנו,,,המוטו שלנו אם אתה לא 1 אתה לא מנצח את המתחרים שלך אז למה אתם מחכים הכנסו עכשיו לאתר של golan seo http://xn--4dbcdabmd0ad8aec7jta3a.org.il/

מאת: golan seoהלוואות11/09/152598 צפיות
הלוואה לרכב- כן או לא.....eloan הלוואה חברתית שכמה לתת מענה נגד הבנקים ונגד העמלות הגבוהות שמקום המדינה פשוט דורסים את האזרח הפשוט, אז למה אתם מחכים כנסו לעזור לנו להלחם בבנקים צמאי דם צמאי כסף

מאת: golan seoהלוואות11/09/151906 צפיות
איך להשיג מימון לרכב? eloan הלוואה חברתית

מאת: golan seoעסקים - כללי11/09/151170 צפיות
ניר המהיר- קונה רכבים לפירוק כבר מעל 10 שנים http://xn--5dbfcctalkiz4c1alfh.org.il/

מאת: golan seoעסקים - כללי11/09/151094 צפיות
עולם מחסני הדלת- מבחר דלתות פנים מעוצבות

מאת: golan seoתחבורה ורכב - כללי01/09/15981 צפיות
בתור ניר המהיר רכבים לפירוק אני קונה המון רכבים אחרי תאונות או שריפות או כאלה שכבר צריכים לרדת מהכביש. אני חושב שהגעתי למקצוע הזה דווקא בגלל "מחלת ההגה" שלי וגם האהבה שלי למכוניות כבר מגיל צעיר.

מאת: golan seoעסקים, מימון וכספים01/09/153556 צפיות
פעם כדי לדעת איזה החזרים נחזיר בגין הלוואה, נאלצנו לכתת את רגלינו עם אלף מסמכים וחיכינו די הרבה זמן לקבלת תשובה. היום באינטרנט בהרבה מאוד אתרים יש מחשבון הלוואה.https://www.eloan.co.il/

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/222986 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213465 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193841 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163154 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163249 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163185 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163299 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica