פרסום אתרים- זה קידום חובה למי שרוצה להמריא !
אופטימיזציה לאתרים SEO, זו עבודה שמצריכה כמה חודשים אבל היא משתלמת ברמת התוצאות והבולטות של אתר ברשת. מומלץ לאתרים של בעלי עסקים וחברות !
בכתבות קודמות שלנו עסקנו בתחום הקידום האורגני, המשמעות שלו לקידום ואיך קידום אורגני טוב צריך להתבצע. אבל- מעבר לקידום אתר ברשת כל כך צפופה עם אלפי אתרים חובה על כל בעל אתר גם לעשות פרסום אתרים, משום שהתחרות עלולה לדחוק את האתר שלו ולהעלים אותו כאילו והוא מעולם לא היה ברשת.
פרסום אתרים נעשה בכמה דרכים והוא מומלץ לכל בעל אתר ובעיקר אתר שמייצג עסק, משום שהוא חייב להיות חלק מהחשיפה לה זקוק ברשת. פרסום נעשה בצורה של אופטימיזציה לאתרים SEO, זו עבודה שמצריכה כמה חודשים אבל בסופו של דבר מניבה תוצאות. הלקוח רוכש מודעות דרך גוגול אדווארדס, או פרסום אתרים בגוגל ומשלם לפי הקלקות על המודעות או הבאנרים שלו שמפנים את המקליקים לאתרים או לדפי נחיתה מסוימים.
הקישורים הממומנים בגוגל אדווארדס למשל מופיעים בחלק השמאלי של הדף וגם למעלה לפני התוצאות. התשלום לפי הקלקה נקרא: pay per clickוהוא פשוט עושה את הדבר הכי אמין שגוגל יכול לעשות מול לקוח- לא הקליקו לך לא שילמת. הקליקו- תשלם ! אין דרך יותר אמינה, משכנעת והיגיונית מאשר לעשות פרסום כזה שמבקש ממך רק את מה שהרווחת ולא את מה שהפסדת....
מנתונים עולה כ-85% מהגולשים נכנסים דרך גוגל ולא דרך מנועי חיפוש אחרים מכאן שהפרסום בגוגל אדווארדס של מנוע החיפוש שבעצמו מעלה את התוצאות, מחבר את האתרים ישר לבוס הגדול...
מנתונים עולה כי כ- 85% מהגולשים נכנסים דרך גוגל ולא דרך מנועי חיפוש אחרים. מכאן שהפרסום בגוגל אדווארדס של מנוע החיפוש שבעצמו מעלה את התוצאות, מחבר את המפרסמים ישר לבוס הגדול...
לצורך פרסום אתרים באינטרנט יש לפתוח חשבון מפרסם, להקים קמפיין, לבחור מילות מפתח ולקבוע את זמני הפרסום הכי יעילים לעסק. אם לדוגמא מדובר בקמפיין פרסום של מוצרים לתינוקות, הרי ברור שזמני פרסום המודעות בגוגל אדווארדס למשל יופיעו בשעות שבהן אימהות ערות ולא באמצע הלילה, אבל אם למשל מדובר על קמפיין פרסומי לאתר של אלכוהול משובח, זה כמובן יתפרסם בשעות שבהן ידוע כי חובבי אלכוהול שבדרך כלל גם אוהבים, סרטים, מוזיקה וכו' יגלשו ברשת לחפש מידע על הופעות, בארים וכו'.
קמפיין פרסום אתרים נקבע כתקציב מראש , כאשר לכל מילת מפתח וביטויים המופיעה בבאנרים או במודעות יש מחיר משלה, ולגוגל יש מחירון למילות מפתח וביטויים, ועל המבוקשים ביותר נדרשים עלויות הקלקה גבוהים מאוד. עניין של היצע וביקוש. משום הידע המוקדם על המחיר של מילות המפתח, ניתן לנהל את כל התקציב מראש ולהחליט כמה פעמים מופיעים איפה ומתי ?
הרבה פעמים מתבצע פרסום אתרים לאתרים קטנים שנקראים מיני -סייט ומכילים מספר מועט של דפים ובהם מידע רלבנטי ממוקד, או פרסום אתרים שנעשה לדפי נחיתה שגם הם מציעים שירות מסוים לעיתים עונתי, או מוצרים במבצע בזמן אמת, שהקמפיין הפרסומי בא לגבות ולהוביל אותם.
פרסום אתרים באינטרנט שונה משיווק אתרים בכך ששיווק עושה קידום לאתרים ומשווק אותם לגולשים וגם למנועי החיפוש, ואילו פרסום אתרים מתמקד באירועים זמניים, מבצעים, אירועי מכירות, או החדרת מוצרים חדשים, וגם יכול למדוד את אפקטיביות הפרסום במספר הגולשים שיצרו קשר עם האתר, או שהפכו ללקוחות בגלל קמפיין הפרסום. פרסום אתרים באינטרנט מעביר את הגולשים אל המידע הרלבנטי שבגינו מתקיים קמפיין הפרסום.