חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום אתרים- זה קידום חובה למי שרוצה להמריא !

מאת: golan seoפרסום באינטרנט09/05/20151485 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרסום אתרים- זה קידום חובה למי שרוצה להמריא !

אופטימיזציה לאתרים SEO, זו עבודה שמצריכה כמה חודשים אבל היא משתלמת ברמת התוצאות והבולטות של אתר ברשת. מומלץ לאתרים של בעלי עסקים וחברות !

בכתבות קודמות שלנו עסקנו בתחום הקידום האורגני, המשמעות שלו לקידום ואיך קידום אורגני טוב צריך להתבצע. אבל- מעבר לקידום אתר ברשת כל כך צפופה עם אלפי אתרים חובה על כל בעל אתר גם לעשות פרסום אתרים, משום שהתחרות עלולה לדחוק את האתר שלו  ולהעלים אותו כאילו והוא מעולם לא היה ברשת.

פרסום אתרים נעשה בכמה דרכים והוא מומלץ לכל בעל אתר ובעיקר אתר שמייצג עסק, משום שהוא חייב להיות חלק מהחשיפה לה זקוק ברשת. פרסום נעשה בצורה של אופטימיזציה לאתרים SEO, זו עבודה שמצריכה כמה חודשים אבל בסופו של דבר מניבה תוצאות. הלקוח רוכש מודעות דרך גוגול אדווארדס, או פרסום אתרים בגוגל ומשלם לפי הקלקות על המודעות או הבאנרים שלו שמפנים את המקליקים לאתרים או לדפי נחיתה מסוימים.

הקישורים הממומנים בגוגל אדווארדס למשל מופיעים בחלק השמאלי של הדף וגם למעלה לפני התוצאות. התשלום לפי הקלקה נקרא: pay per clickוהוא פשוט עושה את הדבר הכי אמין שגוגל יכול לעשות מול לקוח- לא הקליקו לך לא שילמת. הקליקו- תשלם ! אין דרך יותר אמינה, משכנעת והיגיונית מאשר לעשות פרסום כזה שמבקש ממך רק את מה שהרווחת ולא את מה שהפסדת....

מנתונים עולה כ-85% מהגולשים נכנסים דרך גוגל ולא דרך מנועי חיפוש אחרים מכאן שהפרסום בגוגל אדווארדס של מנוע החיפוש שבעצמו מעלה את התוצאות, מחבר את האתרים ישר לבוס הגדול...

מנתונים עולה כי כ- 85% מהגולשים נכנסים דרך גוגל ולא דרך מנועי חיפוש אחרים. מכאן שהפרסום בגוגל אדווארדס של מנוע החיפוש שבעצמו מעלה את התוצאות, מחבר את  המפרסמים ישר לבוס הגדול...

לצורך פרסום אתרים באינטרנט יש לפתוח חשבון מפרסם, להקים קמפיין, לבחור מילות מפתח ולקבוע את זמני הפרסום הכי יעילים לעסק. אם לדוגמא מדובר בקמפיין פרסום של מוצרים לתינוקות, הרי ברור שזמני פרסום המודעות בגוגל אדווארדס למשל יופיעו בשעות שבהן אימהות ערות ולא באמצע הלילה, אבל אם למשל מדובר על קמפיין פרסומי לאתר של אלכוהול משובח, זה כמובן יתפרסם בשעות שבהן ידוע כי חובבי אלכוהול שבדרך כלל גם אוהבים, סרטים, מוזיקה וכו' יגלשו ברשת לחפש מידע על הופעות, בארים וכו'.

קמפיין פרסום אתרים נקבע כתקציב מראש , כאשר לכל מילת מפתח וביטויים המופיעה בבאנרים או במודעות יש מחיר משלה, ולגוגל יש מחירון למילות מפתח וביטויים, ועל המבוקשים ביותר נדרשים עלויות הקלקה גבוהים מאוד. עניין של היצע וביקוש. משום הידע המוקדם על המחיר של מילות המפתח, ניתן לנהל את כל התקציב מראש ולהחליט כמה פעמים מופיעים איפה ומתי ?

הרבה פעמים מתבצע פרסום אתרים לאתרים קטנים שנקראים מיני -סייט ומכילים מספר מועט של דפים ובהם מידע רלבנטי ממוקד, או פרסום אתרים שנעשה לדפי נחיתה שגם הם מציעים שירות מסוים לעיתים עונתי, או מוצרים במבצע בזמן אמת, שהקמפיין הפרסומי בא לגבות ולהוביל אותם.

פרסום אתרים באינטרנט שונה משיווק אתרים בכך ששיווק עושה קידום לאתרים ומשווק אותם לגולשים וגם למנועי החיפוש, ואילו פרסום אתרים מתמקד באירועים זמניים, מבצעים, אירועי מכירות, או החדרת מוצרים חדשים, וגם יכול למדוד את אפקטיביות הפרסום במספר הגולשים שיצרו קשר עם האתר, או שהפכו ללקוחות בגלל קמפיין הפרסום. פרסום אתרים באינטרנט מעביר את הגולשים אל המידע הרלבנטי שבגינו מתקיים קמפיין הפרסום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

golan seo

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת golan seo

מאת: golan seoקידום אתרים11/09/151545 צפיות
גולן קידום אתרים בגוגל מעל עשור, גולן כמו כן מומחה בבניית אתרים חכמים מותאמים לסלולר, ברשותנו מאגר לקוחות עסקים ענק שבו ניתן להתרשם מהמיקומים של הלקוחות שלנו,,,המוטו שלנו אם אתה לא 1 אתה לא מנצח את המתחרים שלך אז למה אתם מחכים הכנסו עכשיו לאתר של golan seo http://xn--4dbcdabmd0ad8aec7jta3a.org.il/

מאת: golan seoהלוואות11/09/152598 צפיות
הלוואה לרכב- כן או לא.....eloan הלוואה חברתית שכמה לתת מענה נגד הבנקים ונגד העמלות הגבוהות שמקום המדינה פשוט דורסים את האזרח הפשוט, אז למה אתם מחכים כנסו לעזור לנו להלחם בבנקים צמאי דם צמאי כסף

מאת: golan seoהלוואות11/09/151907 צפיות
איך להשיג מימון לרכב? eloan הלוואה חברתית

מאת: golan seoעסקים - כללי11/09/151170 צפיות
ניר המהיר- קונה רכבים לפירוק כבר מעל 10 שנים http://xn--5dbfcctalkiz4c1alfh.org.il/

מאת: golan seoעסקים - כללי11/09/151094 צפיות
עולם מחסני הדלת- מבחר דלתות פנים מעוצבות

מאת: golan seoתחבורה ורכב - כללי01/09/15981 צפיות
בתור ניר המהיר רכבים לפירוק אני קונה המון רכבים אחרי תאונות או שריפות או כאלה שכבר צריכים לרדת מהכביש. אני חושב שהגעתי למקצוע הזה דווקא בגלל "מחלת ההגה" שלי וגם האהבה שלי למכוניות כבר מגיל צעיר.

מאת: golan seoעסקים, מימון וכספים01/09/153556 צפיות
פעם כדי לדעת איזה החזרים נחזיר בגין הלוואה, נאלצנו לכתת את רגלינו עם אלף מסמכים וחיכינו די הרבה זמן לקבלת תשובה. היום באינטרנט בהרבה מאוד אתרים יש מחשבון הלוואה.https://www.eloan.co.il/

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213458 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202197 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172772 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172692 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162266 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162836 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162739 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica