חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לטיפול במזרונים

מאת: רהיטיםקניות 16/12/2009937 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


הפוך את המזרן שלך בכל שישה חודשים
יש לסובב ולהפוך את החלק העליון של המזרן לתחתית כך הגוף של המזרן ישאר ישר ולא ישקע פנימה

השתמש בכיסוי למזרון
כיסוי מזרון יכול לשמור המזרן שלך נקי לתקופה ארוכה של זמן. בחר לכבס את כיסוי המזרן על מנת להגן על המזרן.

השתמש בשכבת מגן
מגן כרית באיכות טובה יכול להאריך את חיי המזרן על ידי המעטת השפעת המשקל שלנו ומניעת בלאי. הוא יכול גם לשמור על המזרן שלך נקי מכתמים.

הסרת אבק
אבק נדבק בקלות על המזרן. ניתן להסיר אבק  בואקום על ידי שואב אבק.

לא לניקוי יבש
אם שטח המזרן שלך התלכלך אל תנסה לנקות את המזרן בניקוי יבש. כימיקלים המשמשים ניקוי יבש  עשוי להזיק לחומרים המשמשים את המזרן.השתמש  בסבון  מים קרים  בקלילות על פני השטח של המזרן. לא להרטיב המזרן  לגמרי. ולהשאיר את המזרן לייבוש בשמש.

כבס את כיסוי המזרון
יש לנקות את כיסוי המזרן באמצעות כלור אקונומיקה כדי להרוג את החיידקים. אין להשתמש במים רותחים. מים רותחים עלולים לכווץ את החומר.

שימוש נכון במזרן
יש להימנע  מאכילה,עישון ושתייה על מזרנים. זה יכול לקלקל את המזרן שלך. אמנם זה נראה די נוח להשתמש במיטה למטרות אלה אך הוא נוהג גם לא בריא. אם המזרן שלך נרטב, ייבש אותו בעזרת מייבש שיער.

תן למזרן לנשום
אם המזרן שלך הוא חדש, ואתה מרגיש ריח לא נעים, השאר אותו חשוף ואפשר לו לנשום אוויר צח במשך שעות.

השאר את ההוראות

אין צורך להסיר את התוית של ההוראות. פרטים בתוית  יעורו לתבוע אחריות, אם נדרש. עקוב אחר ההוראות  בתוית שסופקה על ידי היצרן כדי לשמור על המזרן שלך במצב טוב.


המאמר בחסות פניקה רהיטים לחץ כאן למדריך הרהיטים המלא

 



תגיות המאמר: מזרנים, רהיטים, מזרונים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רהיטים

מאת: רהיטיםרהיטים20/12/091201 צפיות
כאשר אתה יודע את העקרונות הבסיסיים לעיצוב פנים אתה יכול להפוך כל חלל להיראות נהדר. אתה יודע מה ההרגשה כשאתה הולך לחדר מעוצב היטב. אתה יכול לחוש כיצד הכל מרגיש מלוכדת ולשים יחד. זה מרגיש פשוט נכון. אתה יכול להגיע לתוצאה זו בבית שלך עם קצת ידע של עקרונות העיצוב הבסיסי. עם מעט ידע עם תרגול וניסויים ואתה בדרך שלך כדי ליצור בית יפהפה.

מאת: רהיטיםריהוט 16/12/091613 צפיות
פינות אוכל משמשות אותנו לעיתים בסלון ,או במטבח יש לקנות פינת אוכל מספיק גדולה כדי לאפשר נוחות בלי צפיפות. במדריך זה תוכלו למצוא טיפים לרכישה נכונה של פינות אוכל

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213757 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205212 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186862 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173167 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172924 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161595 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161715 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica