חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להרוויח כסף באינטרנט באמצעות גוגל אדסנס

מאת: nisim ohanaפרסום באינטרנט25/06/20151773 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחת השיטות הטובות ביותר להרוויח כסף באינטרנט היא באמצעות גוגל אדסנס. בעולם ישנם למעלה ממיליארד אתרים (ומיליונים חדשים קמים מדי יום) ומיליוני בעלי אתרים שמעוניינים לשווק, לקדם את עצמם ולהרוויח כסף באמצעות האתר שלהם. אחת הדרכים הנוחות ביותר היא באמצעות פרסומות של גוגל אדסנס אותן ניתן להציב באתר ולהרוויח כסף  מכל הקלקה עליהן באתר.


איך זה עובד?


לגוגל יש 2 מערכות מקבילות: גוגל אדסנס וגוגל אדוורדס. גוגל אדוורדס היא מערכת הפרסום הממומן של גוגל בה אתם, כבעלי עסקים, יכולים לפרסם את האתר שלכם: לקבוע תקציב לקמפיין, תאריך התחלה וסיום, מה יהיה כתוב במודעה שלכם ועוד…

גוגל אדסנס הוא השירות המקביל שבו בעלי אתרים הרשומים למערכת יכולים להציב פרסומות אדסנס באתרים שלהם (או בסרטוני היוטיוב שלהם) ולהרוויח כסף מאותן פרסומות כאשר מישהו מקליק עליהן באתר.

הפרסומות שניתנות להציג מתחלקות לפרסומות תמונה/ווידיאו/טקסט וקישורים. מודעות תמונה וטקסט הנן הפופולריות ביותר. בעל האתר יכול לבחור את גודל המודעה (בהתאם לגדלים הסטנדרטיים של גוגל) ואת צבעי הטקסט במודעה כדי שיתמזגו עם עיצוב האתר שלו.


מיקום המודעות וכמה זה מספיק?


פסיכולוגית אנשים מקליקים יותר על מודעות הנמצאות בצד ימין וזאת מכיוון שראש האנשים ימניים ומחזיקים את העכבר ביד ימין. אל תציבו יותר מ3 פרסומות טקסט/תמונה בדף אחד (בין אם מדובר בדף הבית או דף פנימי באתר שלכם) והשתדלו לקרוא את חוקי גוגל המשתנים מפעם לפעם בנוגע לכמה מודעות מותר לחשוף בדף אחד. גוגל וודאי לא תרצה שכל האתר שלכם יהיה בנוי רק מהפרסומות שלהם.


איך להפוך את זה לעסק של ממש?


ההכנסה מגוגל אדסנס נעה בין כמה סנטים בודדים לכמה דולרים מכל לחיצה על פרסומת באתר שלכם. אם יש לכם אתר אחד פופולארי של כמה מאות/אלפי צפיות אתם ודאי תוכלו להשתמש בגוגל אדסנס כדי להשלים הכנסה אך לא כעסק עיקרי. אם תרצו להפוך את ההכנסה מגוגל אדסנס ולהיות בעלי עסק של ממש בתחום עשיית הכסף באינטרנט אז אתם תרצו שיהיו בבעלותיכם מספר אתרים פופולריים כאלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המגזין הישראלי לשיווק ועשיית כסף באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nisim ohana

מאת: nisim ohanaספרות02/04/171776 צפיות
כתבתם ספר פנטזיה מרתק, ואתם מעוניינים גם לפנות לקוראים באירופה? הוצאתם ספר ילדים צבעוני ואתם מעוניינים שגם הילדים בצרפת יקראו אותו? כדי לעשות זאת, יש כמה דברים שכדאי להביא בחשבון.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213505 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202210 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172784 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172705 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162280 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162849 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162752 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica