חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה חשוב לדעת על פלטה לשיניים?

מאת: מגניב בריאות השן02/07/2015816 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשים רבים בגילאים שונים סובלים מתופעה של שיניים אשר אינם ישרות, לתופעה זאת יש השלכות שהן גם אסטטיות ובמקרים מסוימים הן גם פוגעות ביכולת האכילה, הלעיסה והדיבור. בזכות הטכנולוגיה שהתפתחה בצורה משמעותית בשנים האחרונות, כיום ישנן שיטות רבות ויעילות אשר בכוחן להעניק פתרון לתופעה ולאפשר לאותם אנשים ליהנות משיניים ישרות ויפות על כל המשתמע מכך. הטיפולים השונים מתאימים לאנשים בכל הגילאים, החל מגילאי הילדות ועד לגילאים מבוגרים. אחת מהשיטות הפופולאריות ביותר באמצעותן נהוג לבצע יישור שיניים היא באמצעות פלטה לשיניים.

סוגים שונים של פלטה לשיניים

פלטה ליישור שיניים היא סוג של מכשיר העשוי חרסינה, מתכת או פלסטיק אשר ייעודו העיקרי הוא להפעיל לחץ מתון על השיניים במטרה ליישר אותן. נהוג לחלק את הפלטות לשיניים לשני סוגים עיקריים: פלטה נשלפת ופלטה קבועה.  הפלטה נשלפת ניתנת להסרה בצורה פשוטה, מה שמאפשר לאותם אנשים אשר מרגישים נבוכים להסתובב אתה לעשות בה שימוש רק בלילה או בשעות שהם נמצאים בבית. לעומתה פלטה קבועה אינה ניתנת להסרה וכחלק מכך התהליך הטיפולי המתבצע באמצעותה יכול להימשך בתקופת זמן קצר יותר ובנוסף, לא ניתן לאבדה. חשוב לציין, שישנה גם גשר שקוף, כך שגם במקרים בהם מדובר בפלטה קבועה, יהיה קשה להבחין בקיומה. כמובן, שהתפקיד לקבוע איזו פלטה עדיפה עבור המטופל הוא של האורתודנט – חשוב לציין שההחלטה מתבצע בשיתוף ובשיקוף עם המטופל ועם דרישותיו.

התפקידים הנוספים של פלטה לשיניים

כמובן, שתפקידה המרכזי של פלטה לשיניים הוא ליישר את השיניים – אך לצד תפקיד זה ישנם תפקידים נוספים לשמן נועדה הפלטה. בין היתר – ישנה פלטה מסוימת לשיניים אשר ייעודה להזיז את השיניים ממקומן. במקרים רבים, הפלטה מורכבת לאחר הסרת הסמכים מהשיניים, וזאת בכדי לשמר את יישורן.

פלטה עבור השיניים מהווה עוד אחד מאמצעי הטיפול הפופולאריים באמצעותם ניתן ליישר את השיניים ולהגיע לתוצאות משביעות רצון. משך הטיפול באמצעות פלטה יהיה שנה ומעלה, כאשר, בתקופת הטיפול נדרשים המטופלים להגיע לכעשרה מפגשים או יותר עם רופא השיניים המטפל.

 



תגיות המאמר: פלטה לשיניים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מגניב

מאת: מגניב יופי וטיפוח - כללי04/01/173585 צפיות
בניגוד ליישור שיניים בקרב ילדים, יישור שיניים למבוגרים הוא תהליך הדורש מאמץ רב יותר של מנגנוני היישור, וכנראה גם פרק זמן ארוך יותר, וזאת מהסיבה הפשוטה שמדובר בשיניים גדולות בעלות שורשים עמוקים מאוד שהתקבעו בצורה מסויימת לאורך עשרות שנים. שינוי כל כך עמוק דורש מאמץ רב יותר, וזמן רב יותר, ואלו הם אכן שני מאפיינים המבדילים טיפול כזה בין ילדים ומבוגרים.

מאת: מגניב תחבורה ורכב - כללי01/01/171619 צפיות
מה הדרך הטובה ביותר להגיע אל שדה התעופה, עדיף לנו לקחת מונית לנתב"ג, תחבורה ציבורית אחרת או להגיע ברכב? אנחנו נציג בפניכם כאן את כל התשובות האפשריות במטרה שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

מאת: מגניב קייטרינג13/12/161667 צפיות
בזמן שיותר ויותר אנשים הופכים להיות צמחוניים או טבעונים, אין זה מפתיע מדוע אנחנו יכולים לראות הרבה יותר שירותי קייטרינג חלבי באירועים שונים.

מאת: מגניב תחבורה ורכב - כללי08/12/161981 צפיות
רוצים להגיע לשדה התעופה בצורה נוחה ומהירה? הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות שירות מוניות לנתב"ג, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזמין מונית ואתם בשדה.

מאת: מגניב קורסים וסדנאות29/09/161856 צפיות
העולם שבו אנו חיים כיום הוא ללא ספק עולם צרכני. הלקוח שלכם חשוף בכל רגע נתון למגוון מוצרים המוצעים למכירה על ידי אנשי מכירות מטעמה של החברה המתחרה. חשוב לזכור כי כישורי מכירה גבוהים הם אינם בהכרח משהו שנולדים איתו, אולם נכון שגישה שאפתנית וכריזמטית בהחלט תוכל לסייע לכם, יחד עם זאת ובסופו של יום מדובר בטכניקה מאד ברורה. השקעה גדולה יותר בשיפור יכולות המכירה על ידי קורס מכירות איכותי למשל, תאפשר לכם להצליח במשימה של הגדלת מכירות

מאת: מגניב שיער19/09/161889 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163051 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201581 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181662 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181774 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181585 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171500 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171500 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171376 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica