חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לשמר את ערך הרכב

מאת: Yoniרכב14/07/20151077 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם יש לכם כוונה למכור את הרכב הנמצא בבעלותכם בתוך שנתיים שלוש ממועד רכישתו כדאי להקפיד על תחזוקה נכונה וטיפול מקצועי יסודי ברכב. כמו כן, מומלץ יהיה להקפיד מראש לבחור בדגם סחיר. כל העברת בעלות על רכב מלווה גם בירידת ערך, עליכם למצוא את הדרך להחליף את הרכב תוך מינימום פגיעה כלכלית. רכבים סחירים קל יותר למכור, ממש כפי שתרצו אתם לרכוש רכב אותו תוכלו למכור בקלות בעתיד כך גם אחרים.

4 טיפים שימושיים לשמירת ערך הרכב

1. הקפידו לבצע באופן קבוע טיפולי פחחות וצבע לרכב בהתאם לצורך. מיד כאשר נפגעת המעטפת החיצונית של הרכב כדאי לפעול לתקנו בהקדם. אנו מציעים שירותי פחחות וצבע לרכב במרכז ברמה גבוהה.

2. עשו מאמץ לנסוע ברכב פחות מהממוצע, רכבים עם קילומטראז' נמוך מהממוצע נמכרים במחירים טובים יותר. הקילומטראז' הממוצע הוא 15-20 אלף קילומטרים בשנה, עשו מאמץ לנסוע פחות. צמצום בכמות הנסיעות חיונית גם לצמצום הוצאות הדלק. אם יש ברשותכם שני רכבים כדאי לרכז נסיעות ארוכות ברכב אחד בכדי לצמצם את הקילומטראז' ברכב השני ולתרום לעליית הערך.

3. הקפדה על שגרת טיפולים בהתאם להנחיות היצרן, את הטיפולים כדאי לבצע במוסך מורשה קבוע המכיר היטב את הרכב. ניהול ספר טיפולים מסודר ומפורט יסייע לכם בהמשך כאשר תרצו להעמיד את הרכב למכירה.

4. עשו שימוש רק בחלקי חילוף מקוריים עם אחריות יצרן, הקפדה על איכות חלקי החילוף משמעותית לשמירת ערך הרכב.

לגלריית תמונות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Yoni

מאת: Yoniטלפונים סלולריים24/02/161191 צפיות
אם הייתם מתבקשים לפני חמש שנים לקנות טלפון זו היתה נחשבת למשימה יחסית פשוטה, בשנת 2016 זו כבר נהפכה למשימה שיכולה לכם בקלות "ללכת לאיבוד" בתוך המבחר העצום שהשוק מציע בין מגוון רחב של חברות, מכשירים ודגמים. על מנת בכל זאת לנסות לתת מענה לשאלה איזה מכשיר כדאי לכם לרכוש ההמלצה היא פשוט לנסות ולמקד את הרכישה מול הצורך האישי שלכם...

מאת: Yoniאורטופדיה ופיזותרפיה24/02/161647 צפיות
בואו נדבר על איכות חיים... ובכן, אין ספר כי מדובר בשאלה גדולה וכללית מאוד היכולה להשתמע לכיוונים רבים, במאמר זה נתמקד בשיפור איכות חיים בפן הבריאותי. שאנחנו מדברים על בריאות אנו מתייחסים לגוף ולנפש כאחד תוך הבנה כי האחד קשור באופן ישיר בשני.

מאת: Yoniטלפונים סלולריים28/11/151564 צפיות
תתפלאו אבל לא רק נשים אוהבות אקססוריס ושילוב אביזרי אופנה כאלו ואחרים, היום תחום הסלולאר הפך לנגיש ופופולארי יותר מכפי שאתם מדמיינים, כיום ניתן למצוא אביזרים נלווים נוספים לנייד שלכם אם זה כיסויים צבעוניים ומעניינים, מסך לגלקסי 4, מטענים, אוזניות וכדומה. ממש כמו באופנה כך אותו הדבר לגבי הנייד שלכם.

מאת: Yoniבריאות ורפואה כללי14/10/15805 צפיות
כאבי הגב אינם מרפים?, ניסיתם לקחת כדורים לכאבי הראש? המיגרנות לא עוזבות אתכם? חשים לחץ וחרדה? ואין מנוס כבר ניסיתם את כל הטיפולים האפשריים? אולי תחשבו שוב האם ניסיתם את הטיפול האותיאופטי? טיפול טבעי ללא כימיקלים או שמנים המונחים על הגוף, פשוט טיפול במגע יד בלבד. טיפולים אותיאופטים מעידים על כך שיש שיפור משמעותי בכאבי הראש, הגב וירידה בלחץ ובחרדה. מה זה הטיפול הזה? היכן ניתן למצוא את השיטה הזו האם כל אחד יכול להינות משיטה טבעית שכזו? המשיכו לקרוא.

מאת: Yoniדיני משפחה18/09/151002 צפיות
הרכבת הסכם גירושין ללא מעורבות של ילדים יהיה במקרים רבים פשוט יותר. למעשה, כאשר אין בתמונה ילדים משותפים או ילדים קטינים הסכם הגירושין מתמקד בעיקר בחלוקת הרכוש המשותף בין שני בני הזוג. בשנים האחרונות אנו עדים למקרים רבים של גירושים מהירים, זוגות מחליטים להתגרש כבר לאחר שנה או כמה חודשים של נישואין, הם מתגרשים טרם השלב בו נולדים הילדים ופירוק המשפחה הופך להליך מורכב וכואב יותר.

מאת: Yoniשיפוצים14/07/15821 צפיות
עם השנים ישנה עלייה ברמת המודעות של הציבור הישראלי לשיטות בנייה ירוקה וחשיבותן לשמירה על איכות הסביבה. כדאי לדעת כי שיטות בנייה ירוקה מצליחות לספק לבני הבית סביבת מגורים נוחה וגם חסכונית. הטכניקות הירוקות מצליחות לשמר טוב יותר את הטמפרטורה בתוך הבית ולצמצם את השימוש במזגנים ושאר אמצעים לקירור וחימום הבית.

מאת: Yoniזוגיות ואהבה10/06/151235 צפיות
מהפכת האינטרנט באה לידי ביטוי גם בהשפעות על בני הקהילה הדתית, אפשר למצוא היום אפשרויות היכרות אונליין גם בעבור דתיים לאומיים, ישנם אתרי הכריות לדתיים לאומיים ושאר פלטפורמות המרכזות בעיקר את בני הקהילה הדתית לאומית. ישנה אפשרות להרחבת מעגל ההיכרויות תוך פעילות במסגרת של אתרי היכרויות המיועדים לקהל דתי בלבד, קבוצות פייסבוק, פורומים ושאר פלטפורמות המרכזות מועמדים רווקים להיכרות.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213826 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213957 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214138 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204606 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195571 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196265 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193506 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica