חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איזה מכשיר סלולרי הכי כדי לקנות

מאת: Yoniטלפונים סלולריים24/02/20161188 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אילו שאלות כדאי לבחון בעת רכישת מכשיר סלולארי?

· אופי השימוש שלכם – או במילים אחרות, לאיזה צרכים אתם נעזרים במכשיר החכם שלכם?! ישנם אנשים שעושים שימוש ומנצלים אחוז גדול מהיכולות של המכשיר בעוד אחרים מחזיקים במכשיר חכם במיוחד אך עושים שימוש רק באחוז קטן מהפוטנציאל שלו. לצורך חידוש הנקודה, אם אתם עושים שימוש בדברים הבסיסיים שכל טלפון חכם מציע אז למעשה אין ממש סיבה שתשקיעו כספים מיותרים ברכישת המכשיר המתקדם ביותר.

· תקציב לרכישה – היום טלפונים חכמים נעים בין 1500-5000 ₪ בממוצע שבחונים דגמים מתקדמים פחות מול הסדרות הכי חדשניות. נסו להגיע עם תקציב מוגדר אשר יקל עליכם וימקד אתכם בעת הבחירה של המכשיר ואל תחרגו ממנו.

· עלות חלקים חלופיים - כדאי לקחת בחשבון כי תחזוקת מכשיר כוללת לא פעם גם תיקונים ולכן כדאי לבדוק מבעוד מועט שמדובר במכשיר מספיק פופולארי וכי עלויות התיקון שלו הם ממוצעות ולא מוגזמות. בדרך כלל מכשירים שאין הרבה בשוק עלות התיקון עולה מאחר ולא כל מעבדות הסלולאר יחזיקו חלקים לתיקון. לצורך הדוג': החלפת מסך אייפון 6 תעלה פחות מהחלפת מסך של טלפון של חברה שבקושי נמצאת.

· גודל המכשיר – גם עניין של גודל נהפך לעניין בתחום הסלולאר ולכן תוכלו למצוא מכשירים בגדלים שונים המיועדים לצרכים שונים. ישנם מכשירים בעלי מסך גדול במיוחד אשר יכולים להתאים בצורה טובה יותר למי שעושה שימוש בטלפון בזמן העבודה בהצגה של תכנים מול לקוחותיו, מכשיר כזה יהיה פחות נוח למי שעושה שימוש אישי בלבד.

תחזוקה איכותית של המכשיר

רכשתם מכשיר חדש ואתם נהנים מהשימוש בו, השתדלו לשמור עליו ככל הניתן ולהימנע כמה שיותר מתיקונים מיותרים של המכשיר. השקיעו קצת ורכשו מוצרים נלווים שמטרתם לשמור על המסך ועל המכשיר כולו בפני מכות ונהגו עם המכשיר בזהירות על מנת שישמש אתם לטווח רחוק.

במידה ואתם זקוקים למעבדה לתיקון מכשירים סלולאריים, מומלץ לוודא ראשית שמדובר במעבדה איכותית אשר פועלת באופן מקצועי ועושה שימוש בחלקים איכותיים בלבד. לא תרצו שמישהו לא מקצועי יישחק עם המכשיר היקר שלכם.

טיפים נוספים בנושא טלפונים חכמים >>

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Yoni

מאת: Yoniאורטופדיה ופיזותרפיה24/02/161646 צפיות
בואו נדבר על איכות חיים... ובכן, אין ספר כי מדובר בשאלה גדולה וכללית מאוד היכולה להשתמע לכיוונים רבים, במאמר זה נתמקד בשיפור איכות חיים בפן הבריאותי. שאנחנו מדברים על בריאות אנו מתייחסים לגוף ולנפש כאחד תוך הבנה כי האחד קשור באופן ישיר בשני.

מאת: Yoniטלפונים סלולריים28/11/151561 צפיות
תתפלאו אבל לא רק נשים אוהבות אקססוריס ושילוב אביזרי אופנה כאלו ואחרים, היום תחום הסלולאר הפך לנגיש ופופולארי יותר מכפי שאתם מדמיינים, כיום ניתן למצוא אביזרים נלווים נוספים לנייד שלכם אם זה כיסויים צבעוניים ומעניינים, מסך לגלקסי 4, מטענים, אוזניות וכדומה. ממש כמו באופנה כך אותו הדבר לגבי הנייד שלכם.

מאת: Yoniבריאות ורפואה כללי14/10/15804 צפיות
כאבי הגב אינם מרפים?, ניסיתם לקחת כדורים לכאבי הראש? המיגרנות לא עוזבות אתכם? חשים לחץ וחרדה? ואין מנוס כבר ניסיתם את כל הטיפולים האפשריים? אולי תחשבו שוב האם ניסיתם את הטיפול האותיאופטי? טיפול טבעי ללא כימיקלים או שמנים המונחים על הגוף, פשוט טיפול במגע יד בלבד. טיפולים אותיאופטים מעידים על כך שיש שיפור משמעותי בכאבי הראש, הגב וירידה בלחץ ובחרדה. מה זה הטיפול הזה? היכן ניתן למצוא את השיטה הזו האם כל אחד יכול להינות משיטה טבעית שכזו? המשיכו לקרוא.

מאת: Yoniדיני משפחה18/09/151001 צפיות
הרכבת הסכם גירושין ללא מעורבות של ילדים יהיה במקרים רבים פשוט יותר. למעשה, כאשר אין בתמונה ילדים משותפים או ילדים קטינים הסכם הגירושין מתמקד בעיקר בחלוקת הרכוש המשותף בין שני בני הזוג. בשנים האחרונות אנו עדים למקרים רבים של גירושים מהירים, זוגות מחליטים להתגרש כבר לאחר שנה או כמה חודשים של נישואין, הם מתגרשים טרם השלב בו נולדים הילדים ופירוק המשפחה הופך להליך מורכב וכואב יותר.

מאת: Yoniשיפוצים14/07/15819 צפיות
עם השנים ישנה עלייה ברמת המודעות של הציבור הישראלי לשיטות בנייה ירוקה וחשיבותן לשמירה על איכות הסביבה. כדאי לדעת כי שיטות בנייה ירוקה מצליחות לספק לבני הבית סביבת מגורים נוחה וגם חסכונית. הטכניקות הירוקות מצליחות לשמר טוב יותר את הטמפרטורה בתוך הבית ולצמצם את השימוש במזגנים ושאר אמצעים לקירור וחימום הבית.

מאת: Yoniרכב14/07/151077 צפיות
הרכב הנמצא בבעלותנו הוא אחד הנכסים המשמעותיים ביותר, שמירת ערך הרכב חיונית להבטחת נסיעה בטוחה ברכב, נוחות נהיגה וגם הגנה על הנכס הפיננסי שלנו. כאן תוכלו למצוא טיפים שימושיים של בעלי מקצוע לשמירת ערך הרכב ואף העלאת ערך הרכב לקראת מכירה. חשוב להבהיר כי ישנם גם פרמטרים חיצוניים המשפיעים על ערך הרכב, מחיר המחירון הנקבע משפיע משמעותית על ערך הרכב. כמו כן, משפיעים על ערך הרכב גם פרמטרים כמו גיל הרכב, דגם, שינויים בגובה המס, דגם סחיר יותר או פחות (ישנם דגמי רכבים הנחשבים סחירים יותר

מאת: Yoniזוגיות ואהבה10/06/151232 צפיות
מהפכת האינטרנט באה לידי ביטוי גם בהשפעות על בני הקהילה הדתית, אפשר למצוא היום אפשרויות היכרות אונליין גם בעבור דתיים לאומיים, ישנם אתרי הכריות לדתיים לאומיים ושאר פלטפורמות המרכזות בעיקר את בני הקהילה הדתית לאומית. ישנה אפשרות להרחבת מעגל ההיכרויות תוך פעילות במסגרת של אתרי היכרויות המיועדים לקהל דתי בלבד, קבוצות פייסבוק, פורומים ושאר פלטפורמות המרכזות מועמדים רווקים להיכרות.

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205424 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196559 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187917 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181525 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163154 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162439 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163881 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica