חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המסך של המחשב הנייד נשבר? מה עושים?

מאת: אוריה חןמחשבים ניידים17/07/20151367 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המסך של המחשב הנייד נשבר? מה עושים?

בעבר הרחוק כאשר קנינו מחשב נייד חדש והיה נשבר לנו המסך שלו היינו צריכים לפנות למעבדת החברה ושם לא רק שהיינו נאלצים להיפרד ממנו ל 14 יום בנוסף החברה הייתה מחייבת אותנו במחירים מטורפים של עד כ 50% מערך המחשב ולכן השיקול הכלכלי היה גורם מכריע בתיקון המסך אך עם התקדמות הטכנולוגיה וריבוי המעבדות הפרטיות בישראל המחירים ירדו והיום ניתן למצוא מעבדות פרטיות שיבצעו החלפת מסך למחשב נייד במחירים שנעים בין 300 ₪ ל 800 ₪ ובמחיר כזה כמובן שלא נזרוק את המחשב לפח.

בטיחות המסך במחשב הנייד

הרכיב הרב ביותר שמוחלף במחשבים ניידים הוא המסך, אותו עדיין לא הצליחו למגן והוא החלק העדין ביותר במחשב והחשוף ביותר ולכן הרבה ילדים שלא נזהרים מצליחים לתרום באחוז ניכר. לא פעם אנו שומעים על הורה שהשאיר לילד את המחשב הנייד והמחשב ניזוק והמסך נשבר. אך לא רק ילדים פוגעים במחשבים אלה גם בוגרים, ישנם המון סיבות העלולות לפגוע במסך ומהם צריך להישמר ואפילו לקנות ציוד מתאים להגנה כגון:

1. המוצר החשוב ביותר להגנה  הוא תיק מוגן וחזק שתמיד יוכל להבטיח לנו את העברתו של המחשב ללא פגיעות מיותרות- רוב האנשים זורקים את התיק מבלי להתחשב בכך שהמחשב הנייד הוא ממש רגיש אך עם זאת גם להניח מחשב בצורה ברוטלית ואינה ראויה יכולה לפגום במסך שלנו לכן חשוב לקנות תיק איכותי שמונע זעזועים ומגן מפני נפילות.

2. כיסוי מגן סיליקון הנקרא בשם " LAPTOP COVER " יכול לעזור למחשב מפני זעזועים שמהם לרוב נפגע הדיסק הקשיח והמסך.

איך מוצאים מסך למחשב נייד

כאשר אנו זקוקים לשירות החלפת מסך למחשב נייד הברירה הזולה יותר תהיה לפנות למעבדה פרטית או לטכנאי מחשבים פרטי שיבצעו לנו את התיקון שכן במעבדות הרשמיות המחירים גבוהים יותר. למצוא את הדגם של המסך יהיה לא קל כי נזדקק לפרק את המסך וזוהי עבודה למקצוענים לכן הפתרון הפשוט הוא למסור למעבדה את מס' הדגם של המחשב שנמצא בתחתית המחשב. גודל המסך גם יהיה פרמטר חשוב ולכן יש למסור גם אותו כדי שהגורם המקצועי יהיה מדויק.

דגמים של מסכים למחשבים ניידים

רוב המחשבים שנרכשים בעולם כיום הם עם מסך בגודל של 15.6 אך ישנם עוד הרבה גדלים ולכן אפרט. ישנם שלושה מאפיינים למסך שתקנו:

המאפיין הראשון הוא הטכנולוגיה, כיום כבר לא מוכרים מסכי CCFLולכן אם המחשב שלכם נקנה בשנתיים האחרונות הסבירות היא שיש לכם מסך למחשב נייד בטכנולוגיית LED.

המאפיין השני הוא שם החברה, הלקוח חושב שאם הוא קנה מחשב נייד מבית LENOVOאז המסך שלו הוא גם של חברת LENOVO, טעות גדולה שהרבה לקוחות לא יודעים אז אסביר.( במחשבים ניידים החלקים הפנימיים הם של חברות נפרדות כגון INTEL ואחרות. LENOVO רוכשת מהם ובונה את המחשב ולכן החלקים הבאים אינם מבית LENOVO: לוח אם, מעבד, גוף קירור, מאוורר, מסך, כרטיס רשת, כונן אופטי) בדגמי מחשבים איכותיים נמצא מסכי LG, SAMSUNG וכד' ובמחשבים MSI , ACER ואחרות  נוכל למצוא חברות של מסכים בעלות שם פחות ידוע כמו Chimeiוכדומה. ההמלצה במידה ונשבר לנו המסך היא לבקש מסך של חברה ידועה כי אם לא נבקש יכול להיות שידחפו לנו חברה זולה עם איכות מסך ירודה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לפטופ ישראל- מעבדה לתיקון מחשבים ניידים וטאבלטים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוריה חן

מאת: אוריה חןגינון24/07/151376 צפיות
גידולי הידרופוניקה נעשים נפוצים יותר ויותר בכל יום. גידולים אלו הם ללא אדמה או דשן והיתרון בכך הוא רב.

מאת: אוריה חןגינון24/07/151377 צפיות
גידול צמחים הוא עסק די פשוט, למה שלא תנסו אותו בבית? אור- תחילה, כל צמח זקוק לאור כדי לגדול. צמח זקוק לאור מלא אך לא לקרינת שמש שעלולה לפגוע בו. ככל שהצמח יהיה קרוב יותר למקור האור אך לא בו ישירות, הוא יגדל טוב יותר.

מאת: אוריה חןצרכנות וקניות24/07/153149 צפיות
כל מה שניתן לעשות מחוץ לבית, ניתן לעשות גם בתוכו. הדוגמאות הן אין סופיות, ניתן לגדל פירות, ירקות, חיות, צמחים ותרופות. מה מומלץ לגידול בבית? קנאביס.

מאת: אוריה חןמדעי הטבע - כללי24/07/157430 צפיות
מי לא רוצה עגבניות אורגניות וטריות ללא חומרי הדברה מהחצר בבית? כך תלמדו איך לגדל צמח עגבנייה מוצלח אצלכם בבית בכמה צעדים פשוטים. למה אתם מחכים?

מאת: אוריה חןשיפוצים21/07/15958 צפיות
הרצליה, אחת הערים היפות בישראל שבה מתגוררים כיום כ90,000 תושבים. איך אתם חושבים ש90,000 תושבים שומרים את הבתים והחצרות שלהם כאילו הרגע נקנו? בעזרת חברות נקיון בהרצליה.

מאת: אוריה חןניקיון21/07/15837 צפיות
עכשיו, כשהתחיל החופש הגדול, נראה שכל פינה בבית מלאה בבוץ, אבק, אוכל או סתם קורי עכביש. סתם, על מי אתה עובד? אין שום קשר בין הלכלוך שקיים אצלך שנים בבית לעובדה שעכשיו הילדים בחופשה. על הלכלוך אתה יכול להאשים רק את עצמך. אז במקום ליצור ריבים עם האישה או הילדים על מי מנקה את הזוהמה שאף פעם לא נגמרת בבית - תשכור לך חברת נקיון ותהנה מבית מצוחצח תמיד.

מאת: אוריה חןניקיון21/07/15866 צפיות
רעננה, כמו כל עיר בשרון, היא עמוסה ומלאת חיים. תושביה יוצאים בבוקר לעבודה וחוזרים מאוחר בערב והכל עמוס וקורה מהר. רעננה לא שונה בהרבה מתל אביב...

מאמרים נוספים בנושא מחשבים ניידים

מאת: nirמחשבים ניידים02/12/213093 צפיות
החברה של ימינו עברה תמורות מרחיקות לכת בעשורים האחרונים. כיום אנו לא יכולים להסתדר רגע בלי המחשב שלנו, הפלאפון ושאר המכשירים האלקטרונים. עבור רוב האנשים מחשב הוא לא רק אמצעי לבידור, ידע והנאה אלא הוא מקור עבודה ובלעדיו לא ניתן לפעול. לכן,

מאת: לפטופ אנרג'ימחשבים ניידים29/05/187575 צפיות
יתרונם של המחשבים הניידים בפני המחשבים הנייחים, נעוץ בכך שהם הרבה יותר נוחים, קטנים יותר וקלים לניוד ממקום למקום. הם מתאימים יותר לנסיעות, פגישות, או לכול מטרה אחרת שאינה מחייבת חיבור תמידי לשקע החשמל. ההבדל הבולט בין המחשבים הניידים לנייחים, הינו, שהם קטנים יותר ומכילים חלקים רגישים יותר לטלטלות וזעזועים. כל פגיעה קטנה עלולה לגרום לתקלות שונות, החל משבר במסך ועד לפגיעה ברכיב בלוח האם.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187714 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187679 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183484 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: רוני הכהןמחשבים ניידים12/04/182364 צפיות
היכן הכי טוב לבצע את הצעד החשוב הזה של תיקון מחשב נייד?

מאת: קידום מנצח - kwinמחשבים ניידים25/02/181917 צפיות
מעבדת מחשבים מקצועית באיזור ירושלים מבצעת שחזור ידע ברמה הגבוהה שיש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica