חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ציוד לבניית ציפורניים וקוסמטיקאיות

ציוד לבניית ציפורניים וקוסמטיקאיות מומלץ לרכוש ממקום בעל ותק ומוניטין. טכנאיות ציפורניים וקוסמטיקאיות בתחילת דרכן מנסות לפעמים לחסוך ברכישת ציוד ומוצרים לעסק מיד שנייה ובאיכות ירודה, במחשבה כי כך יוכלו להתחיל לעסוק בתחום באופן מיידי. זוהי טעות קריטית, מאחר שמי שמבקשת לרכוש את אמון לקוחותיה ולהנפיק תחת ידיה תוצאות טובות לאורך זמן, אינה יכולה לעשות כן תוך שימוש בציוד לבניית ציפורניים וקוסמטיקאיות באיכות ירודה.

החומרים מהם בנויה הצלחה

מקום שמייצר יופי חייב שנקודת הפתיחה שלו תהיה בנויה משני אופנים עיקריים: א. בניית מותג ו-ב. השקעה בעסק, הן מהפן העיצובי שלו – שכן יופי מוכר יופי והן מהפן הטכני שלו, הווה אומר שימוש בציוד המכאני והחשמלי המשוכללים ביותר. מכון קוסמטיקה שמשדר עליבות אינו מקום שמושך אליו לקוחות. אף אחת לא תשקיע את מיטב כספה ב"מכון עליזה" בו משתמשים בציוד לבניית ציפורניים וקוסמטיקאיות בעלי רמת סטריליזציה נמוכה על סף סכנה בריאותית. כל לקוחה שעיניה בראשה תעדיף להוסיף עוד מספר שקלים ולכתת את רגליה למכון בעל שם שמפרסם את עצמו כמקום משוכלל ויוקרתי, שם לצד קבלת טיפול, תוכל לרוות את עצמה משעה של נחת באווירה קסומה ואסתטית.

הפן הבריאותי של הדברים

בהתייחס שוב לפן הבריאותי של הדברים, ציוד לבניית ציפורניים וקוסמטיקאיות כולל בהגדרתו הן מוצרים מתכלים בהם נעשה שימוש לשמירה על בריאות הלקוחות, כגון: פצירות חד פעמיות, סכינים חד פעמיים למניקור-פדיקור, מקלות חד פעמיים למריחת שעווה ועוד. בצד הטיפולי קיימים מוצרים שהם עצמם משמשים כעין "תרופה קוסמטית" כגון: שמן לטיפול בפטרת ציפורניים וגם מוצרים שעצם השימוש בהם מונע תופעות כגון גירויים בעור וביניהם סוגי שעוות שונים המושתתים על חומרי הזנה המתאימים לסוגי העור השונים ואשר עברו בדיקה דרמטולוגית מקיפה וקיבלה את אישור משרד הבריאות לשימוש בטוח ותקין על פני הלקוחות.

כיצד בוחרים ספק ציוד לבניית ציפורניים וקוסמטיקאיות

ציוד לבניית ציפורניים וקוסמטיקאיות רוכשים ממומחים בתחום. ההמלצה הראשונית היא לבחור בחברה בעלת סוכנים בפריסה ארצית אשר נותנת מענה בזמן אמת ולא "תוקעת" את בעלת העסק עם הזמנה פתוחה ומחסור בסחורה. יתר על כן, עצם העובדה שלחברה סוכנים בכל הארץ, מצביעה על כך כי החברה משווקת מוצרי בניית ציפורניים וקוסמטיקה ברי תוקף ואינה מוכרת מוצרים פגומים אשר חיי המדף שלהם פג תוקף מזה זמן רב. מעבר לכך, חברה עם מלאי לקוחות גדול היא חברה ששואפת לגדילה מתמדת ומעודכנת בכל החידושים וההמצאות בתחום ציוד לבניית ציפורניים וקוסמטיקאיות, כאשר מי שמרוויח מכך ישירות הוא בתי העסק המנויים על קהל לקוחותיה.

N&D Nail Design – לבחור בטוב

N&D Nail Design הינה חברה המספקת ציוד לבניית ציפורניים וקוסמטיקאיות החל משנת 2003. בחברה מחלקות רבות אשר בהן נבדקים מדי שנה אלפי מוצרים של ציוד לבניית ציפורניים וקוסמטיקאיות, מהם המיובאים ארצה ממיטב החברות הבינלאומיות בתחום הקוסמטיקה ומהם המיוצרים בארץ בתנאי מעבדה מעולה תוך שימת דגש על התאמת המוצרים לקהל היעד הישראלי ולאקלים האסייתי החם. ב- N&D Nail Design מאמינים בהתחדשות. סביב חודשי השנה נערכות תערוכות בתחום הציוד לבניית ציפורניים וקוסמטיקאיות ברחבי העולם, כאשר נציגי החברה נמצאים שם בשורה הראשונה, על מנת להביא את המילה האחרונה בתחום לקהל לקוחותינו. לאחר שבחנו את התחום הכל-כך מקיף ששמו ציוד לבניית וקוסמטיקאיות וניסינו לגעת רק בנקודות היותר קריטיות שעליהן יש לתת את הדעת, הרשו לנו להזמין אתכן - טכנאיות ציפורניים וקוסמטיקאיות - לבקר באתרנו ולמצוא בו את כל מה שנדרש לעסק שלכן על מנת להפוך אותו ממקום שרוצה לצמוח – למקום שלא מפסיק להתפתח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביגיל ולר

מאת: אביגיל ולרציפורניים06/09/152565 צפיות
בניית ציפורניים לכלה הינה חובה בסיסית לכל כלה לעתיד. אחד הרגעים המרגשים ביותר בחופה הינו רגע ענידת הטבעת. מאות זוגות עיניים מביטות בנשימה עצורה לעבר החופה בעת שהחתן מכריז "הרי את מקודשת לי בטבעת זו...". הצלם מכוון את הזום ומנציח את הרגע לכל הדורות שאחרי.

מאת: אביגיל ולרציפורניים06/09/151982 צפיות
בניית ציפורניים זהו אחד המקצועות הכי נפוצים במדינתנו הקטנטונת. כמעט בכל פינת רחוב (וגם בתחילתו ואמצעיתו) ניתן למצוא טכנאית ציפורניים עם לקוחות סביב לשעון. כל מי שלמד לפחות שיעור אחד במנהל עסקים מבין את הכלל הבא: היצע מול ביקוש. או בשפה שכולנו מבינים: יש הרבה עסקים לבניית ציפורניים כי יש הרבה נשים שאוהבות לטפח את הציפורניים שלהן.

מאת: אביגיל ולרצרכנות06/09/151109 צפיות
מגיני מזרון משמשים הרבה בתי אב, גם כאלו שהילדים הקטנים כבר בגרו ויש לכך סיבות רבות. ראשית, אם הקונוטציה הראשונה שקופצת לכם לראש כשאתם שומעים את המינוח מגיני מזרון זה ילדים שמרטיבים בלילה, אז קודם כל אתם לא היחידים ושנית, כדאי שתקראו את השורות הבאות על מנת לרכוש היבטים נוספים על מוצר זה.

מאת: אביגיל ולרצרכנות06/09/151047 צפיות
מגבות חוף לילדים מפנקות את הילדים ואת ההורים. יש להן את כל המוטיבים על מנת להפוך לחיוניות ולחינניות. בעיצוב דמוי חולצת אימונית עם כובע ושלל עיצובים של דמויות מצוירות מעולם האגדות, אין פלא שהילדים שמחים להתעטף בהן מיד בצאתם מהים או הבריכה וההורים מודים על הברכה. הסרבול שבסחיבת מספר מגבות לכל בני המשפחה נחסך מאחר שמגבות החוף לילדים הינן דקות ואינן תופסות מקום רב, אך יחד עם זאת הן בעלות ספיגה ונעימות למגע.

מאת: אביגיל ולרציפורניים04/08/151802 צפיות
טכנאיות ציפורניים וקוסמטיקאיות רבות מודעות ליתרונות הרבים הטמונים בשימוש בציוד איכותי ומשוכלל ולכן הן משתדלות לרכוש ציוד טכני מתקדם ורצוי עם לוגו של חברה מוכרת ומובילה. אחד הכלים החיוניים ביותר לקוסמטיקאיות וטכנאיות ציפורניים הם מנורות ומחממים. עבור טכנאית ציפורניים מכונת אולטרא UV הינה מוצר חובה בדיוק כשם שמחמם שעווה נמצא אצל הקוסמטיקאית במקום הראשון. רכישה של מנורות ומחממים איכותיים מקלה על הקוסמטיקאית וטכנאית הציפורניים את מלאכתן בצורה משמעותית.

מאת: אביגיל ולרציפורניים04/08/151795 צפיות
כיום ישנן מספר שיטות לבניית ציפורניים, כאשר הראשונה היא שיטת האקריל: בשיטה זאת משייפים את הציפורניים הטבעיות ולאחר מכן מורחים חומרים נוזליים לציפורניים ונוזל אקרילי. התוצאה המתקבלת היא- ציפורן חזקה במיוחד. עוד שיטה לבניית ציפורניים היא מריחת ג'ל לק. תחילת התהליך כוללת הענקת טיפול מניקור לציפורן כשלאחר מכן מורחים עליה כמה שכבות של ג'ל לק יציב במיוחד. כל שכבה מתייבשת בנפרד באמצעות מכשיר אולטרה סגול. לפי שיטה זו, התחזוקה למילוי יכולה להימשך עד חודש וחצי, אך הציפורניים הנבנות יהיו חלשות ופגיעות יותר מאשר בבניית ציפורניים על-ידי חומר אקרילי.

מאת: אביגיל ולרציפורניים04/08/151799 צפיות
כמובן שמעבר להשקעה ולהתמדה ישנו הפינוק שמגיע כתוספת ולצד שיח נשים פורה, על כוס קפה וחיוך נהנות הנשים מטיפול מפנק מידיה האמונות של בעלת המקצוע לה הן נשבעו אמונים בכל יד... אך זאת חשוב לדעת! כי נשים דעתניות המה - ואף לא אחת מהן תפקיר את עצמה בידי טכנאית חובבנית. על כן, מן ההכרח הוא, כי כל טכנאית ציפורניים המכבדת את עצמה ואת קהל לקוחותיה, תיאות לרכוש ציוד עבודה מהשורה הראשונה כשעל תקן "יד ימינה" של הטכנאית אמונה "ה"מכונה בהא הידיעה הלא היא – מכונת שיוף לציפורניים.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185556 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183974 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184123 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184245 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173006 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172305 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172297 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica