חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת שם לילד – למה חשוב שתתייעצו?

השם הוא המפתח לחיים

על פי אמונות רבות וכן על פי תורות רוחניות שונות, שמו של האדם נושא מהות חשובה ומשמעותית עבור אותו אדם. על פי הקבלה, חכמת הסוד היהודית, שמו של אדם נושא את המהות שהוא בא ללמוד, לתקן ואף להעניק לסביבתו בגלגול הנוכחי המסוים. כך, השם הוא דבר המחבר את האדם אל נשמתו ואל תכלית חייו וייעודו בגלגול הזה, ועל כן בחירתו חשובה ומשמעותית. בחירת שם לילדכם משולה ליריית הפתיחה לחייו בגלגול הזה ולמתנה שיכולה להעצים אותו או להקשות עליו.

למה אי אפשר לבחור לבד?

למה הכוונה? כאשר בוחרים שם לילד, יש להביא בחשבון שאותו שם יחבר אותו אל המהות שלו, כאמור, ויהיה כמו תזכורת תמידית לדבר שאותו הוא נושא ושעליו עמו להתמודד – להעצים ולברר במהלך הגלגול הנוכחי. אמנם, הורים אינם יכולים לדעת מה ייעודו של ילדם לפני שהם מכירים אותו, ולכן מדובר בנקודה מאוד קריטית ואף טריקית; רגע הבחירה הוא רגע חשוב, ועם זאת ההורים אינם יודעים, אינם מכירים את הילד ועל כן אינם באמת יודעים איזה שם יחזק אותו ואיזה שם יכביד עליו. אז מה עושים?

בחירת שם לילד – היעזרו במומחה

מתייעצים. בהתחשב בכל מה שנאמר לעיל, ברור שכדאי מאוד להתייעץ עם מומחה לשמות. מומחה כזה יכול להיות נומרולוג או מקובל או נומרולוג קבלי, וכדאי לבחור במישהו שקיבלתם המלצות עליו ושאתם סומכים על המקצועיות שלו. אמנם גם היועץ אינו מכיר את ילדכם שזה עתה נולד, אבל יש לו הכלים והשיטות שלו כדי לדעת באופן מדויק מה השם הטוב ביותר להעניק לילדכם. באמצעות הכללים של הנומרולוגיה ושל הקבלה ייצור אותו מומחה את האיזון המיטבי בהרכב האותיות בשמו של הילד ובשם משפחתו, ביחד עם תאריך לידתו המדויק – כל זה, לכדי השם המאוזן ביותר, זה הכולל את כל היסודות הדרושים ואת כל התכונות שיסייעו לילד במסע חייו.

שם טוב – כלים לדרך חלקה

את השם יחשב הנומרולוג ויבחר אותו מתוך השמות שאתם תציעו, כך שייווצר שילוב בין שם שאהוב עליכם ממילא ובין שם שנכון וטוב לילד שלכם, כזה שימנף את היכולות שלו, יגדיל את המתנות שלו ויתמוך במקומות החלשים יותר שעליהם להתמודד עמו. אמנם ההורים יודעים אילו שמות הם אוהבים וזה סימן חשוב – שכן לא מומלץ לבחור שם שההורים אינם מתחברים אליו, ועם זאת – כדאי מאוד להתייעץ ולבחור מתוך השמות האהובים את השם המתאים לו ביותר. לעתים ייעץ לכם המומחה לבחירת שם לילד להוסיף שם שני, לעתים הוא ייעץ לכם על כתיב מסוים ולא אחר של שם שאתם ממילא אוהבים את הצליל שלו ולעתים הוא פשוט יסביר לכם מדוע עדיף שם אחד על פני האחר.

לסיכום

ולמה אמרנו שזו גם המתנה הטובה ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם? ברור; באופן טבעי, כאשר ילדכם יהיה מאוזן, שמח, יגשים את ייעודו ויתמודד היטב עם אתגרי חייו – מה תוכלו לבקש יותר מכך כהורים? בבחירת שם לילד באופן נכון ומודע, תדעו כי הענקתם לילדכם את המתנה החשובה והטובה ביותר שתוכלו להעניק לו, את השם – המהות והכוח – שייתן לו את האנרגיות הנכונות להוציא לפועל ולהגשים את יכולותיו, את מתנותיו ואת ייעודו, ויסייע לו להתמודד עם האתגרים שיעמדו בפניו במסגרת הגלגול הזה, הנוכחי, של חייו החדשים.

 



תגיות המאמר: בחירת שם לילד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאיר בן מרום - יועץ מתקשר ומיסטיקן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיר בן מרום

מאת: מאיר בן מרוםקלפי טארות19/01/161576 צפיות
בעולם של היום, שבו כל אדם שני מכריז על עצמו כעל מתקשר, חשוב לדעת כיצד להבחין מה הוא תקשור אמיתי. איך עושים את זה ומה הדברים שצריך לשים לב אליהם? היכנסו וקראו.

מאת: מאיר בן מרוםקלפי טארות10/01/161601 צפיות
כולכם אוהבים אותם, כולכם מכירים אותם היום ורבים מכם הפכו ל"צרכנים" קבועים שלהם. קלפי טארוט – איך עובדים איתם, ומה חשוב לדעת על העבודה איתם לקבלת תשובות מדויקות?

מאת: מאיר בן מרוםכישוף28/12/151810 צפיות
מסתבר שהיא נמצאת בכל מקום וחלקנו חשופים אליה הרבה יותר מאחרים ומושפעים ממנה. עין הרע – מהי ואיך היא משפיעה עלינו? ואיך מבצעים הסרת עין הרע?

מאת: מאיר בן מרוםקלפי טארות02/12/151774 צפיות
הם קיימים זה שנים רבות, ומשתמשים בהם בשלל תרבויות. מקלפים שהיו אזוטריים ומיועדים אך ורק ל"מכשפים" למיניהם, כיום רבים מכם כמעט "מכורים" אליהם, או לפחות לא יכולים בלעדיהם. רוצים לדעת איך זה עובד ומה חשוב ביחס אליהם? קלפי טארוט – כל הדברים החשובים ביותר.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה23/11/152281 צפיות
תשכחו רגע את כל מה שידעתם או שחשבתם או שחשבתם שאתם יודעים על הסרת עין הרע. שכחתם? יופי! עכשיו תשמעו את זה: הסרת עין הרע היא לא רק לאנשים מוזרים שמאמינים בכישופים או משהו כזה. רוצים לדעת מה זה באמת? הנה, בשביל זה נכתב המאמר הזה.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151796 צפיות
תקשור עם נשמות, או תקשור עם נפטרים, הוא אחד התחומים בעולם התקשור שהיה קיים מאז ומתמיד, ואף על פי כן – רק בשנים האחרונות מדברים עליו שוב בגלוי, חזרו לעסוק בו ממקום שונה מעט מזה שהיה, וכן – הוא אחת החוויות המומלצות ביותר ומשנות החיים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151712 צפיות
אם אינכם מכירים את המצב שבו מישהו נעלם מחייכם לנצח ולא הספקתם לפתור איתו את כל מה שהיה לכם לפתור – אתם בני מזל. אם אתם שייכים לאלו שמכירים את החוויה הזאת ואת התחושות המתלוות אליה, תקשור עם נפטרים הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

מאמרים נוספים בנושא רוחניות - כללי

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי12/11/191196 צפיות
בעת שהספינה היקרה בעולם טבעה בים, לא היה בכוחו של שום כסף שבעולם להציל חיי אדם. עשירים לא קבלו יחס מועדף. עשירים ועניים פלסו דרכם יחד, ונדחפו יחד לסירות ההצלה ללא הבחנה.

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי29/04/19103276 צפיות
כתיבת ספר תורה הינה מצווה נעלה וחשובה עד מאד, מצווה זו הינה מצוות עשה מהתורה, האחרונה במניין תרי''ג המצוות. מי שזוכה לקיים את המצווה הזו, מעלה עליו הכתוב כאילו קיבל את התורה בהר סיני.

מאת: עופר שלורוחניות - כללי02/10/182150 צפיות
ספרי חומש

מאת: רוני הכהןרוחניות - כללי01/07/181847 צפיות
כולם מחפשים אחר הכוונה, והדת היא כבר לא הכלי היחיד אשר זמין על מנת להגיע אל איזון הנפש מלבד רפואה.

מאת: SEOMANרוחניות - כללי22/01/181425 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך לאזן את הגוף בקלות ולהתחיל להכניס יותר שפע אל חייכם, הרי כי עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה לאמץ לכם את אחת מהשיטות עתיקות היומין אשר הגיעו אלינו היישר מן המזרח. על מנת שאנרגיית הצ'י תוכלו לזרום בחייכם, תוכלו להתחיל ולהתאמן בטאי צ'י, צ'י קונג, סו ג'וק ,מדיטציות, רייקי, הילינג, יוגה ושיטות נוספות. היום נדבר על הדרכים האפקטיביות ביותר לריפוי הגוף והנפש אשר יתחילו לגרום לכם להרגיש שינוי משמעותי בחייכם ולאורך זמן.

מאת: דוד דרומררוחניות - כללי14/08/162323 צפיות
הכותל המערבי (בקיצור: הכותל) הוא אחד מארבעת קירות התמך המקיפים את הר הבית זה כאלפיים שנה, משלהי תקופת בית שני ועד ימינו. במסורת היהודית מיוחסת לכותל המערבי קדושה יתרה,

איך לקבל אנרגיה למכור, איך למכור עם חשק, איך להרגיש טוב למכור, למה עבודה במכירות שוחקת, איך לאהוב למכור, איך ליהנות לעבוד במכירות, תמיכה נפשית, מאמן אישי מומלץ: וכאן תתבאר עוד נקודת מבט, לאיך וכיצד איש המכירות אמור לקבל אנרגיה למכור את המוצר שלו ללקוחות. והדרך לכך היא, על ידי זה שאיש המכירות ישאל את עצמו, האם הייתי מוכר את המוצר הזה לאנשים, גם אם לא היית מרוויח מכך כסף?! ז"א שעל איש המכירות לדמיין לעצמו מצב, שבו הוא כאיש מכירות לא צריך כסף, משום שיש לו מספיק כסף, אבל מצד שני ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica