חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עסקאות ליסינג

בדרך כלל אנשים קונים מכוניות ומשלמים על הביטוח שלהן וגם צריכים לתחזק אותן, דבר שלגיטימי בכל העולם. כיום, אנשים משתמשים בשיטת הליסינג, בה לרכוש מכונית לתקופה מסוימת שנקבעת מראש. בשיטת הליסינג התפעולי, אנשים יכולים ליהנות מהרכב ומהטיפולים המבוצעים בו על-ידי חברת הליסינג עצמה.

אנשים לוקחים מכוניות בשיטת הליסינג התפעולי, הרי חותמים על הסכם שתוקפו נע בין שנתיים לארבע שנים. במהלך התקופה הנ"ל נהנה המחכיר הן מהרכב מהן מהטיפולים ברכב. חברת הליסינג מקבלת בעסקה זאת סכום כסף כל חודש באופן קבוע. ביטוח הרכב נעשה דרך חברת הליסינג, בזמן שזאת דורשת שהמשכיר יעשה ביטוח רכב חובה וגם ישלם את אגרת הרדיו.

יתרון נוסף בשיטת הליסינג התפעולי הוא שחברת הליסינג מעניקה למחכיר שירותי גרר, טסט ואביזרים שונים לרכב, לפי דרישתו. במסלול הליסינג קיימות כמה אופציות: הראשונה היא שלמשכיר הרכב יש אפשרות לרכוש אותו בסיום העסקה במקום להחזירו לחברת הליסינג. האופציה השנייה היא להחליף את הרכב אחרי שזה עבר מספר קילומטרים. אנשים שהם עובדים עצמאיים, הרי גם להם יש את האפשרות לעשות עסקת ליסינג תפעולי, כשלאחר תקופה של ארבע שנים, אז הם מחויבים להחזיר את הרכב לחברה.

הסכם הליסינג התפעולי מורכב מכמה פרטים אשר עשויים להשפיע בצורה משמעותית על כדאיות העסקה. גורם ראשון הוא תקופת החכירה, כאשר ככל שהיא ארוכה יותר (התקופה המקובלת היא שלוש שנים), כך יש אפשרות להוזלת העלות החודשית. גורם שני הוא חכירת רכב ישן- חברות מסוימות (בדרך כלל חברות קטנות), מאפשרות לפעמים חכירת רכבים ישנים בתעריף זול משמעותית מהרכב החדש. מדובר בגורם שמאפשר לעובדים מהדרג הנמוך לקבל רכבים צמודים מליסינג במחיר אטרקטיבי. הגורם השלישי הוא האבזור, כאשר חשוב לציין כי יש מקרים בהם רמת האבזור של רכבים מליסינג הינה נמוכה ביחס למקובל בשוק הפרטי. מדובר בצעד שנועד להוזיל עלויות ובמיוחד מאפשר רכישת רכבים בקבוצת מס נמוכה יותר.

רגע לפני סגירת עסקת הליסינג התפעולי חשוב לדעת עוד כמה פרטים: מקדמות- מדובר על תשלום של שלושה חודשים מראש, השתתפות עצמית- בעת מו"מ מול חברת הליסינג, יש לשים דגש על גובה ההשתתפות העצמית, שכן עלות זו הינה המשמעותית ביותר מבין העלויות החריגות. נהג צעיר- ניתן לדרוש שימוש לנהג הצעיר עבור רכב ספציפי, כאשר תהיה לכך השפעה על גובה ההשתתפות העצמית. בנוסף, חשוב לבחון כיצד החברה מגדירה נהג צעיר. דברים נוספים שצריכים לבדוק בעת סגירת העסקה: מע"מ, רמת שירות, רכב חלופי, אופן חישוב חריגה, עלות החריגה לקילומטר, תקרה שנתית, הצמדות, תשלומים חריגים ועמלות יציאה.

ליסינג תפעולי הוא בסופו של יום עסקה טובה, כאשר במקום לקנות אוטו חדש, אפשר ליהנות מהחכרת רכב לתקופה של כמה שנים, בזמן שכפי שראינו יש לא מעט יתרונות במהלך הנ"ל. רק אל תשכחו לבדוק את הגורמים שהוזכרו לעיל לפני שתחתמו על הסכם העסקה.

אתר תגובות הוא  מדריך עסקים  שמביא לכם בנוסף למאגר עסקים מלא ומעודכן גם תגובות שכתבו גולשים על העסקים המופיעים בו.

בתחום ליסינג תוכלו למצוא עשרות עסקים ברחבי הארץ, כולל דירוגים של גולשים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא אלון

מאת: גיא אלוןהחזרי מס28/07/113436 צפיות
מרביתכם בוודאי לא מודעים לעובדה כי עד 80% מהעובדים במדינה זכאים להחזר מס, כל שכן כשאותם עובדים מקבלים הכנסה משני מקומות שונים. אם בעבר החזר מס היה כרוך בבירוקרטיה ארוכה ומפרכת, הרי שהיום אפשר לבצע בדיקת החזר מס אונליין האורכת בסך הכל כמה שניות. הזדמנות נוספת לבדוק האם הנכם זכאים להחזר מס תתרחש בזמן הגשת טופס תיאום המס השנתי, פרוצדורה שאפשר כיום לבצע אונליין גם כן.

מאת: גיא אלוןמשכנתא14/04/111635 צפיות
כפי שכולנו שומעים בלא הרף, משכנתא היא ההשקעה הגדולה ביותר שרוב רובם של משקי הבית יעשו בימי חייהם, ולכן יעוץ משכנתאות מקצועי הוא כמעט בגדר הכרח. יעוץ משכנתאות יכול לא רק לעזור לכם לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר, או לתפור לכם משכנתא מותאמת להעדפות האישיות שלכם מבחינת גובה תשלום, תקופת ההתחייבות וכו'.

מאת: גיא אלוןהפקות אירועים14/04/111701 צפיות
מעצבי אירועים יכולים לא רק לתרום להצלחת אירוע מסויים אלא גם לחסוך בהוצאות. עם זאת, מהתרשמות אישי של כותב שורות אלה, רבים מאיתנו לא מודעים הייטב לסוג ההתקשרות עם מעצבי אירועים, מה נכלל תחת החוזה שלהם, ומה עושים במידה ומתגלים חילוקי דעות. על נושאים אלו, ואספקטים אחרים של חוזה עם מעצבי אירועים, בשורות הבאות.

מאת: גיא אלוןפרסום14/04/112214 צפיות
מזל טוב! אתם חוגגים חתונה / בר מצווה / יום הולדת / ברית / בריתה או אירוע אחר. לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים, אתם רוצים ליהנות ורוצים שהאורחים שלכם ייהנו ויזכרו את האירוע שלכם כאחד האירועים המוצלחים והמהנים היותר שהיו בהם. על מנת שהאורחים יזכרו דווקא את האירוע שלכם עליכם להשקיע באירוע, בעיצוב, באוכל, במוסיקה ובאטרקציות מיוחדות, אך יותר מכל על מנת שהאורחים יזכרו את האירוע צריך להעניק להם מתנה קטנה שכל פעם שיביטו בה יזכרו באירוע המיוחד שלכם, בשביל זה הומצאו סוגים שונים של מזכרות לאירועים.

מאת: גיא אלוןתכשיטים01/11/102398 צפיות
צורפות הוא מקצוע עתיק מאוד, תפקידו של הצורף הוא לעבד מתכות כמו זהב, פלטינה וכסף במטרה ליצור מהם תכשיטים. הצורף מעבד את המתכות לתכשיט ומשלב עליהם אבנים יקרות.

מאת: גיא אלוןבריאות ורפואה כללי01/11/1012423 צפיות
רופא תעסוקתי תפקידו לבדוק את בריאותם של אנשים שאינם נמצאים בקו הבריאות ובשל כך לא יכולים לצאת לעבוד. הרופא התעסוקתי יכול לאשר היעדרות ממושכת מהעבודה בעקבות מחלה ולקבוע אובדן כושר עבודה.

מאת: גיא אלוןבניין ואחזקה - כללי01/11/102414 צפיות
כמה פעמים חיכיתם ימים או שבועות לחשמלאי שיבוא לתקן מוצר חשמלי שהתקלקל לכם בבית? התקשרתם אליו כמה פעמים והוא דחה אתכם שוב ושוב בינתיים התחלתם לכבס במכבסה, התחלתם לבשל מאכלים שלא דורשים אפייה או חימום בתנור ועוד. לפעמים מספיק שמוצר חשמל אחד לא יעבוד כדי שנבין עד כמה אנחנו תלויים בחשמל. במקרים כאלו או שאנחנו מנסים את החוש הטכני שלנו או שאנחנו קוראים לאיש מקצוע המתעכב - חשמלאי.

מאמרים נוספים בנושא ליסינג והשכרת רכב

מאת: אבי דוידיליסינג והשכרת רכב02/01/205338 צפיות
איזה רכב כדאי לנהג חדש לקנות

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192951 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: orya peryליסינג והשכרת רכב23/11/181345 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה מגמה עולמית בקרב יצרניות הרכב השונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות של כלי הרכב השונים. מגמה זו היא מכוונת כמובן גם ליצרנית הונדה שרכביה מאובזרות ומצוידות במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות הכוללות מערכות כריות אוויר מהמתקדמות ביותר, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, שילדה חזקה ועוד

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב17/02/181339 צפיות
הבחירה של דגם הרכב היא דבר שנתון לשיקול דעת בעלי השמחה והאופן שבו הם מעוניינים לחגוג את האירוע המשמח שלהם, ואם זה אומר כי לימוזינות מרגישות הרכב הכי אידיאלי לאותה הנסיעה אז בהחלט זו הדרך שבה יכולים לפעול כי לימוזינה היא לא כלי רכב אשר מיועד לאנשים עשירים בלבד ובהחלט לא רק עבור חתונה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב22/05/172906 צפיות
בארץ ישנם ציי רכב יוקרה שבהן גם רכבים מסוג לימוזינה שיכולים לכבד כל סוג של מעמד ולהציע סוגים נהדרים של פינוק שחייבים לחוות לפחות פעם אחת בחיים האלה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב13/03/172383 צפיות
בשביל מה קיימים רכבים מפוארים כדוגמת לימוזינה? רכב כזה ארוך שיש בו אבזורים יוקרתיים ואורך שמזכיר חיבור של שני רכבים יחדיו חייב לספק תוכן שפונה אל אנשים רבים כמענה לרמה כזו של פופולאריות.

מאת: ליאורליסינג והשכרת רכב02/02/162108 צפיות
השכרת רכבים בארץ מאפשרת למי שזקוק לרכב צמוד לתקופת זמן קצרה לקבל את מבוקשו. השכרת רכב בעולם התחילה בשנת 1918 ברחוב צדדי בעיר שיקגו שבארצות הברית. מאז מכוניות הפכו לדבר שכיח ונפוץ וכך גם חברות השכרת רכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica