חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לבחירת שם לילד

ראשית, אזכיר כי בחירת שם מכוונת מבוססת על התפישה שלאותיות יש משמעות, וכך גם לצירופי האותיות ולאופן הצירוף. על פי הנומרולוגיה, כל אות היא בעלת ערך מספרי מסוים, ומשמעות הדבר היא כי לכל אות יש אנרגיה מסוימת משלה. לצורך ההמחשה, שמו של אדם הוא המכונית שבה הוא נוסע בחיים האלה. אם נמשיך עם הדימוי הזה, תאריך הלידה הוא הדרך שבה נוסעת המכונית. כלומר, תאריך הלידה הוא נתון שנקבע לנו משמים, וכל תאריך לידה טומן בחובו גם הוא את האיכויות שלו – יכול להיות תאריך לידה שהוא "דרך" קשה יותר או קלה יותר, דרך שנמצאת מטבעה במגמת עלייה או כזו שנמצאת מטבעה במגמת ירידה או במגמה של תהפוכות. בכל תאריך לידה מצוי גם "תיקון", כלומר, מה האדם אמור לעשות בחיים האלה כדי שתהיה לו זרימה.

ביחס לכל זה, כאשר בוחרים שם לילד צריך לעשות את זה ממקום שמסתכל על תאריך הלידה ובודק מה החזקות שלו ומה האתגרים שהוא טומן בחובו, איזו דרך צפויה לאותו ילד, ובהתאם – להעניק לו שם שיאזן את הדרך הזו. למה הכוונה? השם שנבחר לילד יהיה שם שיסייע לו להתגבר על קשיי הדרך הצפויים לו, יחזק את המקומות החלשים יותר בדרך וישאיר מקום של כבוד למקומות החזקים יותר שהילד כבר קיבל באופן טבעי, עם תאריך הלידה שלו. כלומר, בבחירת שם לילד אנחנו שואפים שהשם יהיה חזק יותר מתאריך הלידה של הילד. בהמשך למשל הקודם – המכונית שנבחר לו כדי לנסוע על הדרך שניתנה לו יכולה להיות מכונית חזקה, חדשה, חלשה, מהירה, כזו שצריכה הרבה שעות מוסך, ישנה וכן הלאה.

כאמור, בבחירת שם לילד, כל השפעות השם האלה באות מהאותיות שבשם. לפי תורת הקבלה, רצוי שבשם של ילד יהיו ארבע אותיות ומעלה. לא זו בלבד, אלא שכדי שהשם יהיה מאוזן ויסייע בפתיחת המזל של הילד, כדאי שיהיו בו שני עיצורים ושתי תנועות – חמישים אחוז תנועה וחמישים אחוז יציבות. לא מומלץ לתת לילד שמות שמתחילים באות ת' למשל – כי היא עלולה לגרום תקיעות או האות ס' למשל – עלולה לגרום סגירות. לכל אות יש המשמעות שלה והאופן שבו תשפיע על התנהלות האדם.

האות הראשונה בשם מסמלת את שורש הנשמה. האותיות מחולקות לשלוש קבוצות של משפחות: המשפחה הגבוהה, א', מ', ש' – מסמלות נשמה מאוד רוחנית, הקבוצה השנייה – אותיות בגדכפ"ת, הקבוצה השלישית – עשר האותיות הנותרות. גם האותיות הנוספות בשם נושאות משמעות משלהן, כשכל אות מעידה על תחנות בחיים שלו. התחנות נקבעות בצירוף של תאריך הלידה ושל השם – ביחד. בחזרה לדימוי הקודם: איפה המכונית תעבור ובאילו תחנות היא תעצור ואיך היא תתמודד עם התחנות. לדוגמה, תאריך לידה שמראה על תיקון בנושא של זוגיות יראה שאותו ילד יצטרך לעצור בתחנות מסוימות – כלומר בשנים מסוימות – ויצטרך להתמודד בנושא של זוגיות.

איך בוחרים בפועל שם לילד ומה צריך לעשות לשם כך? רמז, מעבר לכל הידע של כל נומרולוג – את המפתח האמיתי אוחזת האם של הילד. על כך במאמר הבא.

 



תגיות המאמר: בחירת שם לילד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאיר בן מרום - יועץ מתקשר ומיסטיקן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיר בן מרום

מאת: מאיר בן מרוםקלפי טארות19/01/161574 צפיות
בעולם של היום, שבו כל אדם שני מכריז על עצמו כעל מתקשר, חשוב לדעת כיצד להבחין מה הוא תקשור אמיתי. איך עושים את זה ומה הדברים שצריך לשים לב אליהם? היכנסו וקראו.

מאת: מאיר בן מרוםקלפי טארות10/01/161598 צפיות
כולכם אוהבים אותם, כולכם מכירים אותם היום ורבים מכם הפכו ל"צרכנים" קבועים שלהם. קלפי טארוט – איך עובדים איתם, ומה חשוב לדעת על העבודה איתם לקבלת תשובות מדויקות?

מאת: מאיר בן מרוםכישוף28/12/151809 צפיות
מסתבר שהיא נמצאת בכל מקום וחלקנו חשופים אליה הרבה יותר מאחרים ומושפעים ממנה. עין הרע – מהי ואיך היא משפיעה עלינו? ואיך מבצעים הסרת עין הרע?

מאת: מאיר בן מרוםקלפי טארות02/12/151772 צפיות
הם קיימים זה שנים רבות, ומשתמשים בהם בשלל תרבויות. מקלפים שהיו אזוטריים ומיועדים אך ורק ל"מכשפים" למיניהם, כיום רבים מכם כמעט "מכורים" אליהם, או לפחות לא יכולים בלעדיהם. רוצים לדעת איך זה עובד ומה חשוב ביחס אליהם? קלפי טארוט – כל הדברים החשובים ביותר.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה23/11/152281 צפיות
תשכחו רגע את כל מה שידעתם או שחשבתם או שחשבתם שאתם יודעים על הסרת עין הרע. שכחתם? יופי! עכשיו תשמעו את זה: הסרת עין הרע היא לא רק לאנשים מוזרים שמאמינים בכישופים או משהו כזה. רוצים לדעת מה זה באמת? הנה, בשביל זה נכתב המאמר הזה.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151796 צפיות
תקשור עם נשמות, או תקשור עם נפטרים, הוא אחד התחומים בעולם התקשור שהיה קיים מאז ומתמיד, ואף על פי כן – רק בשנים האחרונות מדברים עליו שוב בגלוי, חזרו לעסוק בו ממקום שונה מעט מזה שהיה, וכן – הוא אחת החוויות המומלצות ביותר ומשנות החיים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151710 צפיות
אם אינכם מכירים את המצב שבו מישהו נעלם מחייכם לנצח ולא הספקתם לפתור איתו את כל מה שהיה לכם לפתור – אתם בני מזל. אם אתם שייכים לאלו שמכירים את החוויה הזאת ואת התחושות המתלוות אליה, תקשור עם נפטרים הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

מאמרים נוספים בנושא רוחניות - כללי

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי12/11/191195 צפיות
בעת שהספינה היקרה בעולם טבעה בים, לא היה בכוחו של שום כסף שבעולם להציל חיי אדם. עשירים לא קבלו יחס מועדף. עשירים ועניים פלסו דרכם יחד, ונדחפו יחד לסירות ההצלה ללא הבחנה.

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי29/04/19103202 צפיות
כתיבת ספר תורה הינה מצווה נעלה וחשובה עד מאד, מצווה זו הינה מצוות עשה מהתורה, האחרונה במניין תרי''ג המצוות. מי שזוכה לקיים את המצווה הזו, מעלה עליו הכתוב כאילו קיבל את התורה בהר סיני.

מאת: עופר שלורוחניות - כללי02/10/182149 צפיות
ספרי חומש

מאת: רוני הכהןרוחניות - כללי01/07/181845 צפיות
כולם מחפשים אחר הכוונה, והדת היא כבר לא הכלי היחיד אשר זמין על מנת להגיע אל איזון הנפש מלבד רפואה.

מאת: SEOMANרוחניות - כללי22/01/181423 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך לאזן את הגוף בקלות ולהתחיל להכניס יותר שפע אל חייכם, הרי כי עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה לאמץ לכם את אחת מהשיטות עתיקות היומין אשר הגיעו אלינו היישר מן המזרח. על מנת שאנרגיית הצ'י תוכלו לזרום בחייכם, תוכלו להתחיל ולהתאמן בטאי צ'י, צ'י קונג, סו ג'וק ,מדיטציות, רייקי, הילינג, יוגה ושיטות נוספות. היום נדבר על הדרכים האפקטיביות ביותר לריפוי הגוף והנפש אשר יתחילו לגרום לכם להרגיש שינוי משמעותי בחייכם ולאורך זמן.

מאת: דוד דרומררוחניות - כללי14/08/162322 צפיות
הכותל המערבי (בקיצור: הכותל) הוא אחד מארבעת קירות התמך המקיפים את הר הבית זה כאלפיים שנה, משלהי תקופת בית שני ועד ימינו. במסורת היהודית מיוחסת לכותל המערבי קדושה יתרה,

איך לקבל אנרגיה למכור, איך למכור עם חשק, איך להרגיש טוב למכור, למה עבודה במכירות שוחקת, איך לאהוב למכור, איך ליהנות לעבוד במכירות, תמיכה נפשית, מאמן אישי מומלץ: וכאן תתבאר עוד נקודת מבט, לאיך וכיצד איש המכירות אמור לקבל אנרגיה למכור את המוצר שלו ללקוחות. והדרך לכך היא, על ידי זה שאיש המכירות ישאל את עצמו, האם הייתי מוכר את המוצר הזה לאנשים, גם אם לא היית מרוויח מכך כסף?! ז"א שעל איש המכירות לדמיין לעצמו מצב, שבו הוא כאיש מכירות לא צריך כסף, משום שיש לו מספיק כסף, אבל מצד שני ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica