חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיקון מסכי מחשב

מאת: אוהד ורדחומרה20/12/20091795 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום הולך ופוחת מספר מסכי השפופרת הישנים - CTR - הגדולים, העבים, הכבדים והמסורבלים, ואת מקומם ( או, אם לדייק, חלק קטן ודק ממנו) תופסים מסכי LCD מעוצבים ונוחים יותר.

גם מסכים משוכללים אלה עלולים להתקלקל,  או, קם במקרה שלא ניתן להגדיר את התקלה בהם כקלקול - לא לאפשר עבודה תקינה עליהם. לדוגמה: רזולוציה לא גבוהה מספיק למגוון השימושים במחשב, בעיקר למי שמשתמש בו למצגות ולתכונות גרפיות שונות (יצוין, כי חלק הארי ממסכי ה17  וה- 19  אינץ' תומכים ברזולוציה מרבית של  1024 X1280, אשר לא די בה לעבודה המחייבת שימוש ברזולוציה  גבוהה יותר.

תיקון מסכי מחשב מאפשר למשתמשים בו להסתייע  בשירות התיקונים במקרים שונים שבהם הניגודיות אינה טובה מספיק, ועלולה להעיב על איכות התמונה ולגרוע מחדותה ומבהירותה,.

לפני רכישת מחשב חשוב מאוד לבדוק לא רק את הכונן הקשיח אלא גם את המסך, בהיותו לא רק חלון הראווה של המחשב אלא הפלטפורמה הוויזואלית  שעליה, בעצם, אתם גולשים להנאתכם או עובדים לפרנסתכם.

תיקון מסכי מחשב עשוי לפתור את בעיית הנקודות המהבהבות על המסך (פיקסלים שרופים  המכונים גם "נקודות מתות).

לפני רכישת מחשב רצוי לברר את משמעות הנתונים העיקריים  של המסך. טכנאי מחשבים ודאי יוכל לסייע לכם, במעבדתו או בביתכם, כאשר תיתקלו בבעיית-צג כל שהיא. תיקון  מסכי מחשב הוא חלק בלתי נפרד מעבודת הטכנאי העוסק בתחום המחשבים.

כאשר אתם מבקשים להזמין שירות של טכנאי מחשבים חשוב שתגדירו  את הבעיה  במסך בדיוק מרבי, באופן שיאפשר לטכנאי להבין את מהותה ולהיערך לקראת פתרונה.

ייתכן שהחשכה פתאומית, רגעית או מתמשכת, של מסך המחשב אינה נובעת מתקלה בו אלא מלחיצת כפתור או מקש אקראית שלכם, בהעדר שימת לב ושלא מתוך כוונת מכוון. במקרה כזה אינכם זקוקים בהכרח לשירות תיקון מסכי מחשב אלא להנחיה פשוטה, שיכולה להינתן על-פה, בטלפון, ללא צורך של הגעתכם אל המעבדה ואף לא בהגעתו של טכנאי מטעמה לביתכם.

בכל מקרה, כאשר נדמה לכם שחלה תקלה - אל תהססו ואל תתביישו לפנות  אל טכנאי העוסק בתחום תיקון מסכי מחשב.  ההיצע רב ועשיר. תוכלו לבקש ולקבל הצעות מחיר אחדות ולהשוות בינהן. יש אתרים שבהם ניתן להזמין הצעות מחיר שניתנות בו-בזמן מחברות שונות, מה שמקל עליכם את הבחירה ועשוי לחסוך לכם זמן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד ורד

מאת: אוהד ורדמשכנתא07/08/111104 צפיות
נטילת משכנתא היא התחייבות גדולה כלפי גוף בנקאי ומחייבת את הנוטל להבין בדיוק על מה הוא חותם. במאמר שלפניך ניסינו לסקור בקצרה את מסלולי המשכנתא השונים ולתת קוים מנחים לבחירת מסלול המתאים לצרכיך.

מאת: אוהד ורדבניין ואחזקה - כללי29/12/101406 צפיות
רכשתם מגרש במרכז הארץ, טיפלתם בכול האישורים הדרושים ואתם מוכנים לבנות את בית חלומותיכם. כעת הגיע הזמן למצוא אדריכל במרכז שיוכל להעביר את החזון שלכם לנייר ולתכנן את ביתכם. היכן מחפשים אדריכלים במרכז? כיצד בוחרים את האדריכל הטוב ביותר לפרויקט שלכם? האם משרד אדריכלים עדיף על אדריכל עצמאי? ריכזנו עבורכם תשובות לשאלות אלו ועוד במאמר זה.

מאת: אוהד ורדהורות28/12/101839 צפיות
אופניי ריצה לילדים הם אופניים ללא פדלים המיועדים לילדים מגיל 3 ועד 7 ומטרתם ללמד רכיבה על אופניים בצורה מהנה ובטוחה. בעולם בו ילדים משחקים פחות מחוץ לבית ובוחרים את המחשב ובטלוויזיה על פני טיול בחוץ, אופניי ריצה הם כלי חשוב לעידוד פעילות גופנית וחברתית.

מאת: אוהד ורדתחביבים05/08/101921 צפיות
כיום אופני עץ הולכות ותופסות מקום של כבוד בין פריטי החובה לילדים ככלי המכין את הילדים לרכיבה על אופנים ללא גלגלי עזר. מעט על אופני עץ ואופניים בכלל במאמר זה.

מאת: אוהד ורדיזמות עסקית21/04/102001 צפיות
פרק חשוב בכתיבת תוכנית עסקית הוא הפרק הדן בתוכנית השיווקית. תוכנית שיווקית טובה יכולה להיות ההבדל בין חיים ומוות לעסק ולא משנה עד כמה המוצר או הנישה בה הוא פועל אטרקטיביים. למידע נוסף על תוכנית השיווק צפה במאמר.

מאת: אוהד ורדשיפוצים20/04/101230 צפיות
תמ"א 38 יכולה היתה בנוסף לחיזוק מבנים בפני רעידות אדמה, גם לפתור חלק לא מבוטל מבועת הנדל"ן שכן היתה מזרימה כמות נאה של יחידות דיור לשוק, בעיקר באיזורי הביקוש ומעט מאזנת את המצב בין הרונים ובין המוכרים. לצערינו לא זה המצב. למידע נוסף צפה במאמר.

מאת: אוהד ורדבניין ואחזקה - כללי25/03/101278 צפיות
סטודנטים מרבים לעבור דירה בתקופת לימודיהם ומיד לאחר מכן, במאמר טיפים איך לשרוד מעבר דירה ויותר חשוב איך לשרוד את חברת ההובלות

מאמרים נוספים בנושא חומרה

מאת: אשר אלבזחומרה03/11/187176 צפיות
בחירת מעבדת מחשבים הינה פעולה לא פשוטה עבור אנשים אשר אינם מבינים כלל במחשבים, במאמר הבא נעשה לכם קצת סדר בנושא למה מומלץ לפנות למעבדת מחשבים ולא לטכנאי, איך בוחרים מעבדת מחשבים ומהם הפרמטרים החשובים שיש לשים עליהם את הדגש.

מאת: אשר אלבזחומרה31/03/173393 צפיות
תיקון מחשב אפל מחשב אפל כולל מפרט שונה בהשוואה למחשבים אחרים ולכן כאשר עולה הצורך בתיקון מחשב מסוג קיימת חובה לבחור את הטכנאי הטוב ביותר.

מאת: אסף דוריחומרה23/11/163802 צפיות
קורס בקרים מתוכנתים כשמעוניינים ללמוד משהו ולהתעמק במשהו חדש, חייבים לדעת ולאסוף את מה שנקרא, מידע צופה פני עתיד, לא הכוונה שנוכל למצוא מידע שיגיד לנו מה העתיד או יחווה אותו, אלא למידע על הנושא ועל ההתפתחויות שלו הצפויות בעתיד, מה היה בעברו, למה הוא משמש ועוד

מאת: אסף דוריחומרה21/11/164099 צפיות
מולטימטר או בשמו העברי רב מודד, תפקידו כשמו העברי , למדוד, מה מולטימטר מודד ? מולטימטר מודד את הזרם, המתח, התנגדויות,השראות, קיבולות של הגודל החשמלי מאותו מקור. ישנים מולטימטרים אנלוגים וישנן דיגיטליים, יתקון בולט של הדיגיטלי הוא שהוא מאפר להתממשק עם אצעים חיצוניים כמו מחשבים.

מאת: orya peryחומרה12/04/162103 צפיות
אם המחשב שלכם, מראה סימני קלקול, הוא איטי יותר, המסך משנה צבעים, זה הזמן לשלוח אותו למעבדת מחשבים. ניתן למצוא טכנאי מחשבים כפר סבא

מאת: orya peryחומרה12/04/161838 צפיות
זו עובדה ידועה, כי אנו בעידן המחשבים לא יכולים לחיות ללא מחשב.. אנו עובדים עם מחשבים, מתכתבים ברשתות החברתיות באמצעות מחשב, שולחים מיילים, מבצעים רכישות, חפשים מידע ועוד. כל הפעולות שלנו, נעשות באמצעות מחשב ולכן, בכל בית, ישנם לפחות 2-3 מחשבים שייכים לילדים ולנו.

מאת: orya peryחומרה12/04/161791 צפיות
אין אחד מאתנו, אשר אינו מחזיק מחשב אחד או שניים בביתו. המשותף לכולנו שאנו זקוקים תמיד לשירות של טכנאי מחשבים, כאשר המחשב שלנו מגלה סימני קלקול, או שאנו מעוניינים לשדרג את המחשב ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica