חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אדריכלים במרכז – בחירת אדריכל

היכן מתחילים?

כאשר אנו נגשים לחיפוש איש מקצוע בכל תחום הצעד הראשון והמומלץ ביותר הוא חיפוש על ידי המלצות. שאלו חברים, קרובי משפחה ומכרים אם הם נעזרו בעבר בשרותיו של אדריכל במרכז ובקשו את חוות דעתם. הצעד השני הוא חיפוש דרך האינטרנט באתרים של אדריכלים, אינדקסים בנושא ואתרי עיצוב ובנייה. תוכלו להתרשם מעבודותיהם של אדריכלים שונים ולקבל מושג על איכות ואופי התכנון והעיצוב שהם מבצעים. כמו כן, באתרים ייעודיים לבעלי מקצוע בתחום ניתן למצוא לא אחת המלצות וביקורות גולשים על אדריכלים במרכז. המקור השלישי הוא מגזיני עיצוב ואדריכלות בהם מופיעים שמות ועבודותיהם של אדריכלים שונים.

כיצד בוחרים את הטוב ביותר עבורנו?

השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא מה אתם בעצם מבקשים לבנות והאם יש צורך במומחה בתחום מסוים? כך למשל אם אתם מבקשים לעצב בית בסגנון לא שגרתי, עם מאפיינים כגון מרתף, פיצ'רים ייחודיים כמו בנייה אקולוגית וכדומה תזדקקו לשירותיו של אדריכל אשר מנוסה בתחום הספציפי אותם אתם מבקשים להדגיש בביתכם. במקרה זה על האדריכל להיות בעל הסמכה מתאימה וניסיון בעיצוב ותכנון מבנים מן הסוג שאתם מבקשים לבנות. אם הגעתם למסקנה שאין מאפיינים לא שגרתיים בביתכם הרי שבחירת אדריכל מסתכמת במקצועיות, ניסיון ואמינות בתוספת תחושת בטחון.

האם משרד אדריכלים עדיף על אדריכל עצמאי?

ניסיונם הקולקטיבי של אדריכלים ותיקים בשילוב עם רעננות יצירתית ומקצועית של אדריכלים מתחילים מעניקה יתרון בולט למשרד אדריכלים על פני אדריכל בודד. במשרד אדריכלים תוכלו לקבל לרוב שירות כולל ללא צורך לפנות לגורמים נוספים כמו אדריכל נוף לעיצוב הגינה. כמו כן, תחושת הביטחון שבעבודה מול משרד ולא אדם בודד ברורה. מצד שני, כאשר אתם משתמשים בשירותיו של אדריכל עצמאי תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי תקבלו יחס אישי ומענה תמידי, וכי העבודה תתבצע במלואה על ידו ללא שיתוף אדריכלים אחרים שניסיונם ומקצועיותם אינה ידועה לכם.

מה מטה את הכף?

הפרמטר החשוב ביותר בבחירת אדריכל במרכז היא ה"כימיה" בינכם לבין האדריכל. חשוב שתרגישו כי יש לכם מענה וכי אתם והאדריכל שבחרתם תמימי דעים לגבי העיצוב והתכנון ולא תתקלו בהפתעות לא נעימות בסיוף הבנייה. על האדריכל הנבחר להיות סבלני, לענות לכול שאלותיכם ולהציע פתרונות יצירתיים במקרים בהם נדרשת פשרה בין רצוי למצוי. אדריכל מקצועי באמת יוכל לתכנן את בית חלומותיכם תוך שילוב הראייה שלכם, עיצוב פרי יצירתו ותכנון אופטימאלי ובטוח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד ורד

מאת: אוהד ורדמשכנתא07/08/111102 צפיות
נטילת משכנתא היא התחייבות גדולה כלפי גוף בנקאי ומחייבת את הנוטל להבין בדיוק על מה הוא חותם. במאמר שלפניך ניסינו לסקור בקצרה את מסלולי המשכנתא השונים ולתת קוים מנחים לבחירת מסלול המתאים לצרכיך.

מאת: אוהד ורדהורות28/12/101838 צפיות
אופניי ריצה לילדים הם אופניים ללא פדלים המיועדים לילדים מגיל 3 ועד 7 ומטרתם ללמד רכיבה על אופניים בצורה מהנה ובטוחה. בעולם בו ילדים משחקים פחות מחוץ לבית ובוחרים את המחשב ובטלוויזיה על פני טיול בחוץ, אופניי ריצה הם כלי חשוב לעידוד פעילות גופנית וחברתית.

מאת: אוהד ורדתחביבים05/08/101918 צפיות
כיום אופני עץ הולכות ותופסות מקום של כבוד בין פריטי החובה לילדים ככלי המכין את הילדים לרכיבה על אופנים ללא גלגלי עזר. מעט על אופני עץ ואופניים בכלל במאמר זה.

מאת: אוהד ורדיזמות עסקית21/04/101999 צפיות
פרק חשוב בכתיבת תוכנית עסקית הוא הפרק הדן בתוכנית השיווקית. תוכנית שיווקית טובה יכולה להיות ההבדל בין חיים ומוות לעסק ולא משנה עד כמה המוצר או הנישה בה הוא פועל אטרקטיביים. למידע נוסף על תוכנית השיווק צפה במאמר.

מאת: אוהד ורדשיפוצים20/04/101229 צפיות
תמ"א 38 יכולה היתה בנוסף לחיזוק מבנים בפני רעידות אדמה, גם לפתור חלק לא מבוטל מבועת הנדל"ן שכן היתה מזרימה כמות נאה של יחידות דיור לשוק, בעיקר באיזורי הביקוש ומעט מאזנת את המצב בין הרונים ובין המוכרים. לצערינו לא זה המצב. למידע נוסף צפה במאמר.

מאת: אוהד ורדבניין ואחזקה - כללי25/03/101274 צפיות
סטודנטים מרבים לעבור דירה בתקופת לימודיהם ומיד לאחר מכן, במאמר טיפים איך לשרוד מעבר דירה ויותר חשוב איך לשרוד את חברת ההובלות

מאת: אוהד ורדגינון20/02/102878 צפיות
קיימות בשוק משתלות עצי פרי רבות אשר מוכרות מגוון רחב של עצי מסוגים שונים. אולם כמו בכל מוצר ובפרט מוצאים הנשארים עמנו לאורך זמן, חשוב לבחור נכון ולא לסמוך רק על מה שהמוכר מציע. במאמר זה סקירה של מספר טיפים בסיסיים לגבי בחירת עצים במשתלה.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222777 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223084 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211365 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211322 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211583 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211555 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211742 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica