חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה חשוב לדעת על אופני ריצה לילדים?

מאת: אוהד ורדהורות28/12/20101840 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהם אופניי ריצה?

כאמור בתקציר המאמר, אופני ריצה הם אופניים ללא פדלים וללא גלגלי עזר המיועדים לילדים מגיל 3 ועד 7 שנים. האופניים מונעות על ידי רגלי הילד בלבד בדומה ל"בימבה" שכולנו מכירים היטב. אופני ריצה נמוכים יותר מאופניים רגילות ובנויות כך שהילד ילמד לאזן את עצמו על מנת לרכב. האופניים עשויות לרוב מעץ מלא או מפלסטיק (ניתצן למצוא גם ממתכת) ולא כוללות מרכיבים נעים מעבר לגלגלים ולכידון. תכונות ייחודיות אלו הופכות אופני ריצה לפשוטים לרכיבה ובטוחים מאוד.

למה אופני ריצה עדיפים על סוגים אחרים של אופניים לילדים קטנים?

ייחודם של אופני ריצה הוא בעיצובם הפשוט והבטוח והדומה מאוד לאופניים של "גדולים", אלמנטים חשובים להצלחת המשימה של הנחלת אהבת הרכיבה על אופנים לילדים. האופניים פשוטים מאוד להנעה וכול ילד יוכל תוך כמה ניסיונות קצרים לרכב עליהם בשמחה. אופני ריצה שלא כמו אופניים עם פדלים וגלגלי עזר מעודדים את הילד מגיל צעיר מאוד לרכב על אופנים וקלות הרכיבה מעלה את ביטחונו העצמי של הילד. לא עוד נפילות לא נעימות עם אופני גלגלי עזר, ילדים הרגילים לרכב על אופני ריצה יוכלו לעבור בגיל המתאים לאופניים רגילות בקלות שכן, הם יודעים לשמור על שיווי משקל ומכירים את התחושה של לרכב על אופנים ולא יחששו.

מה חשוב לדעת טרם רכישה של אופני ריצה?

ישנם כמה דגמים של אופני ריצה המשווקים בארץ על ידי חברות שונות. ניתן למצוא אופניי ריצה מעץ, פלסטיק ואפילו מתכת. הדגמים השונים נבדלים בגובה המושב והכידון כמו גם אלמנטים כמו גלגלים מגומי חסיני תקרים או גלגלי אויר. בזמן הרכישה חשוב לוודא כי אופני ריצה שבחרתם מתאימים לגובהו של הילד או ניתנים להתאמה פשוטה. כמו כן, יש לקחת בחשבון כי ישנם דגמים הדורשים הרכבה עצמית אם כי לרוב היא פשוטה מאוד. כמו כן, יש לוודא כי אופניי ריצה מגיעים עם תעודת אחריות, במידה ותתגלה תקלה כלשהי יש לברר למי לפנות.

תחזוקה של אופני ריצה

ככלל, אופני ריצה אינם דורשים תחזוקה שוטפת מורכבת. המוצר פשוט ולא כולל חלקים רבים. יחד עם זאת מכיוון שאופני הריצה מיועדים לרכיבה חשוב לוודא מפעם לפעם כי כל החלקים נמצאים במקומם הראוי וכי הם מחוזקים היטב. לצורך זה, באופני עץ למשל, ישנם מברגים ייעודיים. כמו כן, חשוב לדאוג לניקיונם של אופניי ריצה בעיקר אלו העשויים מתכת על מנת למנוע נזק מצטבר. הפשוטים ביותר לניקיון הם אופניי העץ אשר יש לנקות בעזרת מטלית לחה ולייבש מיד על פי הצורך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד ורד

מאת: אוהד ורדמשכנתא07/08/111105 צפיות
נטילת משכנתא היא התחייבות גדולה כלפי גוף בנקאי ומחייבת את הנוטל להבין בדיוק על מה הוא חותם. במאמר שלפניך ניסינו לסקור בקצרה את מסלולי המשכנתא השונים ולתת קוים מנחים לבחירת מסלול המתאים לצרכיך.

מאת: אוהד ורדבניין ואחזקה - כללי29/12/101406 צפיות
רכשתם מגרש במרכז הארץ, טיפלתם בכול האישורים הדרושים ואתם מוכנים לבנות את בית חלומותיכם. כעת הגיע הזמן למצוא אדריכל במרכז שיוכל להעביר את החזון שלכם לנייר ולתכנן את ביתכם. היכן מחפשים אדריכלים במרכז? כיצד בוחרים את האדריכל הטוב ביותר לפרויקט שלכם? האם משרד אדריכלים עדיף על אדריכל עצמאי? ריכזנו עבורכם תשובות לשאלות אלו ועוד במאמר זה.

מאת: אוהד ורדתחביבים05/08/101921 צפיות
כיום אופני עץ הולכות ותופסות מקום של כבוד בין פריטי החובה לילדים ככלי המכין את הילדים לרכיבה על אופנים ללא גלגלי עזר. מעט על אופני עץ ואופניים בכלל במאמר זה.

מאת: אוהד ורדיזמות עסקית21/04/102001 צפיות
פרק חשוב בכתיבת תוכנית עסקית הוא הפרק הדן בתוכנית השיווקית. תוכנית שיווקית טובה יכולה להיות ההבדל בין חיים ומוות לעסק ולא משנה עד כמה המוצר או הנישה בה הוא פועל אטרקטיביים. למידע נוסף על תוכנית השיווק צפה במאמר.

מאת: אוהד ורדשיפוצים20/04/101230 צפיות
תמ"א 38 יכולה היתה בנוסף לחיזוק מבנים בפני רעידות אדמה, גם לפתור חלק לא מבוטל מבועת הנדל"ן שכן היתה מזרימה כמות נאה של יחידות דיור לשוק, בעיקר באיזורי הביקוש ומעט מאזנת את המצב בין הרונים ובין המוכרים. לצערינו לא זה המצב. למידע נוסף צפה במאמר.

מאת: אוהד ורדבניין ואחזקה - כללי25/03/101278 צפיות
סטודנטים מרבים לעבור דירה בתקופת לימודיהם ומיד לאחר מכן, במאמר טיפים איך לשרוד מעבר דירה ויותר חשוב איך לשרוד את חברת ההובלות

מאת: אוהד ורדגינון20/02/102881 צפיות
קיימות בשוק משתלות עצי פרי רבות אשר מוכרות מגוון רחב של עצי מסוגים שונים. אולם כמו בכל מוצר ובפרט מוצאים הנשארים עמנו לאורך זמן, חשוב לבחור נכון ולא לסמוך רק על מה שהמוכר מציע. במאמר זה סקירה של מספר טיפים בסיסיים לגבי בחירת עצים במשתלה.

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/214011 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204593 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204639 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201457 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201446 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201490 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201626 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica