חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המדריך השלם לסטודנט – הובלות במרכז

להיות סטודנט בימנו לא קל, שכר הלימוד גבוה, מחירי הדירות במרכז רק עולים כל הזמן והצורך לשלב את כל אלו עם עבודה שתממן אותם היא כמעט משימה בלתי אפשרית.

אתם עוברים לתל אביב או עוברים בתוך תל אביב או באחת מן הערים הסמוכות ואתם זקוקים לשירות הובלות במרכז כדי להעביר את חפציכם אך עדיין מעוניינים כמה שיותר לחסוך ? נמאס לכם לבקש טובות חברים אך לא רוצים לשלם הון עתק על ההובלה  ?

הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לבצע הובלות במרכז במינימום מחיר :

יש הרבה חברות הובלות במרכז, בצעו סקר שוק ובדקו איזו חברה מציעה לכם את השירות במחיר הזול ביותר, וודאו שהמחיר הזול לא כרוך בשירות לקוי (ניתן לעשות זאת על ידי הצעת מחיר כתובה בהסכם עבודה בו יכללו כל השירותים המיועדים).

ארזו לבד. שירותי אריזה עולים כמה מאות שקלים ובמרבית החברות הארגזים יעלו לכם כסום נוסף, גשו למרכזים מסחריים בימי ראשון ואספו קרטונים ריקים בגדלים רבים, ארזו ספרים וחפצים כבדים יחד עם חפצים קלים כדי שהקרטונים לא יהיו כבדים מידי.

אם אין לכם חפצים רבים בדקו אפשרות לשלב הובלה במשאית גדולה עם הובלה נוספת של אדם אחר והתחלקו בהוצאות. חברות הובלות במרכז מספקות את השירות והוא יכול לחסוך מאות שקלים לעיתים.

בקשו לכלול את מחיר הטיפ מראש כדי לחסוך אי נעימויות בסוף ההובלה, אם אין לכם האפשרות לשלם הרבה דעו כי מחיר המינימום למוביל אחד הוא כ- 50 שקלים, אם מדובר בהובלה קטנה אין צורך ביותר משני מובלים ועלות הטיפ לא תהיה גבוהה ממאה שקלים.

אם מדובר בהובלה קטנה ולא הייתה לכם האפשרות לשלב אותה עם הובלה אחרת נסו למצוא חברת הובלות במרכז לה יש רכבים קטנים יחסית (טנדר), בדרך כלל עלות ההובלה תהיה נמוכה באופן משמעותי.

וטיפ אחרון שלא כולם יאהבו : חסכו במוביל אחד והירתמו להובלה, העבירו את החפצים בעצמכם ופרקו את הרהיטים בעצמכם, פעולה זו תחסוך לכם עוד כמה מאות שקלים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד ורד

מאת: אוהד ורדמשכנתא07/08/111104 צפיות
נטילת משכנתא היא התחייבות גדולה כלפי גוף בנקאי ומחייבת את הנוטל להבין בדיוק על מה הוא חותם. במאמר שלפניך ניסינו לסקור בקצרה את מסלולי המשכנתא השונים ולתת קוים מנחים לבחירת מסלול המתאים לצרכיך.

מאת: אוהד ורדבניין ואחזקה - כללי29/12/101405 צפיות
רכשתם מגרש במרכז הארץ, טיפלתם בכול האישורים הדרושים ואתם מוכנים לבנות את בית חלומותיכם. כעת הגיע הזמן למצוא אדריכל במרכז שיוכל להעביר את החזון שלכם לנייר ולתכנן את ביתכם. היכן מחפשים אדריכלים במרכז? כיצד בוחרים את האדריכל הטוב ביותר לפרויקט שלכם? האם משרד אדריכלים עדיף על אדריכל עצמאי? ריכזנו עבורכם תשובות לשאלות אלו ועוד במאמר זה.

מאת: אוהד ורדהורות28/12/101838 צפיות
אופניי ריצה לילדים הם אופניים ללא פדלים המיועדים לילדים מגיל 3 ועד 7 ומטרתם ללמד רכיבה על אופניים בצורה מהנה ובטוחה. בעולם בו ילדים משחקים פחות מחוץ לבית ובוחרים את המחשב ובטלוויזיה על פני טיול בחוץ, אופניי ריצה הם כלי חשוב לעידוד פעילות גופנית וחברתית.

מאת: אוהד ורדתחביבים05/08/101919 צפיות
כיום אופני עץ הולכות ותופסות מקום של כבוד בין פריטי החובה לילדים ככלי המכין את הילדים לרכיבה על אופנים ללא גלגלי עזר. מעט על אופני עץ ואופניים בכלל במאמר זה.

מאת: אוהד ורדיזמות עסקית21/04/102001 צפיות
פרק חשוב בכתיבת תוכנית עסקית הוא הפרק הדן בתוכנית השיווקית. תוכנית שיווקית טובה יכולה להיות ההבדל בין חיים ומוות לעסק ולא משנה עד כמה המוצר או הנישה בה הוא פועל אטרקטיביים. למידע נוסף על תוכנית השיווק צפה במאמר.

מאת: אוהד ורדשיפוצים20/04/101230 צפיות
תמ"א 38 יכולה היתה בנוסף לחיזוק מבנים בפני רעידות אדמה, גם לפתור חלק לא מבוטל מבועת הנדל"ן שכן היתה מזרימה כמות נאה של יחידות דיור לשוק, בעיקר באיזורי הביקוש ומעט מאזנת את המצב בין הרונים ובין המוכרים. לצערינו לא זה המצב. למידע נוסף צפה במאמר.

מאת: אוהד ורדגינון20/02/102879 צפיות
קיימות בשוק משתלות עצי פרי רבות אשר מוכרות מגוון רחב של עצי מסוגים שונים. אולם כמו בכל מוצר ובפרט מוצאים הנשארים עמנו לאורך זמן, חשוב לבחור נכון ולא לסמוך רק על מה שהמוכר מציע. במאמר זה סקירה של מספר טיפים בסיסיים לגבי בחירת עצים במשתלה.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222800 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223111 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211371 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211329 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211588 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211563 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica