חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אטרקציות לבר/בת מצווה - ארבעת המומלצים

מאת: לירן מירוןבר ובת מצווה28/08/20151153 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אטרקציות לבר/בת מצווה - ארבעת המומלצים


בכל אירוע בר/בת מצווה אנו נראה אטרקציות שונות, כל אטרקציה מתאימה לאופי אירוע אחר, ישנם אירועי בר/בת מצווה רק של ילדים, וישנם אירועים של ילדים ומבוגרים הכוללים את המשפחה וחברים. בבחירת האטרקציות יש להשקיע מחשבה, על מנת להתאים את האטרקציות לאירוע שלנו.

לפני שנבחר איזה אטרקציות לבר/בת מצווה מתאימות לאירוע שלנו יש מספר דברים שמומלץ להקדיש להם מחשבה כדי שהאטרקציה תהיה מנצחת:

א. אופי האירוע.

ב. תקציב.

ג. העדפות שונות - מזכרת לאורחים, או הפעלה כלשהי.

לאחר שענינו על שלושת הפרמטרים הללו ניתן להתקדם ולבחור באטרקציה המתאימה.


ארבעת האטרקציות מומלצות ביותר לאירועי בר/בת מצווה

  1. מגנטים - כן מגנטים זאת אטרקציה, כמעט בכל אירוע נראה אותם היום, זאת מזכרת מעולה מהאירוע שלנו וכמובן שהאורחים ואנחנו אוהבים להצטלם, חשוב לבדוק את איכות המגנטים על מנת שישארו לאורך זמן ותמיד יש עוד מקום על המקרר.

  2. משחקים לבר/בת מצווה - ילדים אוהבים לשחק, אבל גם מבוגרים אוהבים! עמדות משחק שונות, שולחנות משחק כמו: סנוקר, הוקי אוויר, כדורסל אלקטרוני, כדורגל שולחן ועוד. עמדות מולטימדיה כמו: FIFA, PRO, TAKEN, NBA, מכונית מרוץ ועוד המון עמדות שונות. משחקים זאת אטרקציה מעולה לילדים אשר נותנת להם את האפשרות גם לרקוד, גם לשחק ובעיקר לבלות וליהנות בזמן האירוע.

  3. בר מתוקים - צבעוני, טעים ואטרקטיבי זה בדיוק מה שצריך להיות בר מתוקים, מגוון שיפודים מתוקים עם מרשמלו וסוכריות גומי מוסיפים צבע לאירוע יחד עם מפל שוקולד זה המתכון המושלם לבר מתוקים שאף אחד לא ישכח, חשוב מאוד מאוד שהבר יהיה כל הזמן נקי ומסודר, יראה טוב ויהיה מגוון שיפודים שונים ויישאר כל הזמן מלא ויפה.

  4. קריקטורות - תוך 5 דקות יש לכם ציור מוגזם ומצחיק שלכם. ראש גדול, אוזניים קטנות ואף עגול, כולנו אוהבים קריקטורות ובטח שזה מזכרת מהאירוע שלנו. חשוב לבדוק שמדובר בצייר/ת מקצועיים שבאים לפחות ל 3 שעות, על מנת שיוכלו למקסם את עבודתם וכמה שיותר אורחים יהיו עם קריקטורה מגניבה.


בחירת האטרקציות לאירוע בדרך כלל אחרי  שסגרנו את הכל. אולם, די ג'יי, עיצוב, אבל חשוב מאוד לקחת את בחירת האטרקציות כחלק מתכנון האירוע על מנת שנוכל למקסם את האטרקציות באירוע שלנו ולהביא אלינו לאירוע את האטרקציות שאנחנו באמת רוצים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נשמח לייעץ לעזור ולתת לכם את שירותינו.

סלברייט איתך בכל שלב!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירן מירון

מאת: לירן מירוןהפקת אירועים17/09/151969 צפיות
היום בכל אירוע ישנו בר קפה לאירועים, לא סתם הקפה הוא המשקה שני הנמכר ביותר בעולם. בר קפה בכל אירוע הוא תוספת מושלמות להשלמת החוויה של האירוע כאשר מתחילתו ועד סופו יוכלו האורחים להתפנק בקפה איכותי לפי העדפתם.

מאת: לירן מירוןבר ובת מצווה02/09/151345 צפיות
כיום באירועים שונים אפשר לראות דוכני מזון שונים, דוכני המזון הפכו להיות חלק בלתי נפרד מאירועי חוץ והם מהווים אטרקציה לאירוע. כאן נסקור את מגוון דוכני המזון ולאיזה אירועים הם מתאימים.

מאת: לירן מירוןבר ובת מצווה31/08/151145 צפיות
משחקים לאירועים זאת חוויה שבשנים האחרונות נכנסה למגוון רחב של אירועים כמו בר/בת מצווה, ימי הולדת, בריתות ואירועים עסקיים. המשחקים מייצרים שילוב מיוחד לאירוע וככה הוא מתאים גם לילדים וגם למבוגרים ומוסיך הנאה לכולם באירוע.

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195829 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181623 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181328 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182064 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182701 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172307 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172662 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica