חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחקים לאירועים חוויה לכולם

מאת: לירן מירוןבר ובת מצווה31/08/20151145 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משחקים לאירועים - זה הזמן לשחק

בר/בת מצווה, ברית, אירוע עסקי, כל אלה אירועים שהשילוב של משחקים ואופי האירוע יכול לייצר לנו באירוע חוויה שונה וייחודית. ילדים ומבוגרים אוהבים לשחק ולבלות וזה בדיוק השילוב שיש באירוע, אוכל טוב, בילוי כיפי ומשחקים. עמדות המשחק באירועים השונים גורמות לאורחים לצאת משגרת האירוע הרגילה, אפשר להגיד שהמשחקים והתחרותיות עושים את העבודה וממקסמים את הכיף באירוע.

מגוון משחקים - מולטימדיה ושולחנות משחק

הדבר הנכון לעשות באירוע הוא שילוב בין עמדות מולטימדיה ושולחנות משחק, כך נוכל לייצר מגוון באירוע וכמובן ככה יותר אורחים יוכלו לשחק ומגוון המשחקים יתאים לכולם. עמדות מולטימדיה בדרך כלל כמו סוני פלייסטיישן, אקס בוקס הם העמדות מולטימדיה הפופולריות ביותר וכולם מכירים אותם ואת המשחקים שלהם, משחקים כמו יריות, כדורגל, כדורסל ומשחקים מיוחדים ללא שלטים ע"פ תנועת גוף(קינקט) מייצרים חוויה מיוחדת באירוע שלנו. שולחנות משחק כמו: הוקי אוויר, סנוקר, כדורגל שולחן, כדורסל אלקטרוני אלה עמדות שמוציאות אנרגיה אפשר לשחק בהם 2 שחקנים ויותר והכי חשוב כיף מיוחד לכל אירוע.

משחקים לאירועים - יתרון לכל האורחים

באירועים שונים כגון בר/בת מצווה ובריתות ישנו שילוב של ילדים ומבוגרים, המבוגרים לרוב אוהבים לרקוד, לאכול, קצת מינגלינג ובעיקר ליהנות ממה שמציע האולם, לעומת זאת הילדים בדרך כלל מהר מאוד ממצים את הריקודים, ברגע שיש להם משחקים באירוע יש להם אלטרנטיבה מצוינת אשר מחלקת את האירוע ל - 2. מבוגרים - ילדים וככה כולם נהנים מאירוע שונה שמותאם לצרכים שלהם, כמובן שגם המבוגרים מוזמנים לשחק, תמיד כיף לחזור לילדות.

איך בוחרים ספק נכון למשחקים לאירועים?

בחירת הספק היא חשובה ויש לוודא בראש ובראשונה שלספק יש ביטוח צד ג' על מנת שנדע בוודאות שיש מי ששומר על הילדים שלנו, נוסף לכך חשוב מאוד שיגיעו אנשי צוות מקצועיים שמכירים את כל העמדות ויודעים לטפל בכל בעיה וכמובן חברה מקצועית שמשתמשת בציוד איכותי וחדיש ששומרים עליו בקפידה, שהציוד יגיע נקי מסודר ובאיכות הגבוהה ביותר על מנת שכולם ייהנו ממשחקים לאירועים איכותיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נשמח לייעץ לעזור ולתת לכם את שירותינו.

סלברייט איתך בכל שלב!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירן מירון

מאת: לירן מירוןהפקת אירועים17/09/151969 צפיות
היום בכל אירוע ישנו בר קפה לאירועים, לא סתם הקפה הוא המשקה שני הנמכר ביותר בעולם. בר קפה בכל אירוע הוא תוספת מושלמות להשלמת החוויה של האירוע כאשר מתחילתו ועד סופו יוכלו האורחים להתפנק בקפה איכותי לפי העדפתם.

מאת: לירן מירוןבר ובת מצווה02/09/151346 צפיות
כיום באירועים שונים אפשר לראות דוכני מזון שונים, דוכני המזון הפכו להיות חלק בלתי נפרד מאירועי חוץ והם מהווים אטרקציה לאירוע. כאן נסקור את מגוון דוכני המזון ולאיזה אירועים הם מתאימים.

מאת: לירן מירוןבר ובת מצווה28/08/151154 צפיות
לאחר שסגרנו את האולם, הדי ג'יי והעיצוב זה הזמן לבחור את האטרקציות לאירוע, אך חשוב מאוד לחשוב עוד בשלב התכנון על האטרקציות שנרצה באירוע שלנו. כאן תוכלו לראות את ארבעת האטרקציות המומלצות והמובילות לאירועי בר/בת מצווה.

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195845 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181627 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181331 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182067 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182705 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172312 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172667 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica