חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שאיבות ביוב

מאת: only-bestניקיון21/12/20091021 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שאיבות ביוב

אנשים החיים במאהה-21 לא מייחסים חשיבות למים הזורמים בזמןשאנו מדיחים את המים באסלה, לאן הם מגיעיםואיך הם מגיעים לשם. הם לא מודעים לעובדהכי שאיבות ביוב באמצעות משאבות ביובגדולות, קטנות ובצורות שונות, הן הדרכיםשבהם משתמשים על מנת להעביר את הפסולת מכלדירה ודירה ברחבי הבניין, העיר, המדינהוהעולם.

שאיבות ביוב נעשות על ידי משאבות ביוב הממוקמות בדרךכלל בחלק בתחתון של אגן הביוב שהוא האזורהנמוך ביותר בקווי הביוב העירוניים ,השכונתייםוכן הלאה.

רוב הזמן משאבתהביוב נמצאת מתחת למים באגן הביוב, כמובמקרה של מיקום המשאבה בבור ספיגה. שאיבות ביוב לא היו מתבצעות כראוי אםמשאבת הביוב לא הייתה ממוקמת בחלק התחתוןשל האגן או בור הספיגה ולכן רק כך ישנה האפשרותלהעביר נוזלים ומוצקים הלאה בקווי הביובהשונים.

עובדי העירייהאו הקבלנים הפרטים מוודאיםכישאיבות ביוב אכן מתבצעות ופועלות ללאבעיות על ידי ניקיון אגן הביוב מפסולת מוצקההנמצאת מתחת למשאבת הביוב שנמצאת קצת מעלהגובה התחתון של האגן.

לא משנה אם שאיבותביוב מתבצעות על ידי משאבות ביוב של איזורמגורים או על ידי משאבות ביוב מסחריות,הן עושות את אותה עבודה ועל פי אותו עיקרוןעבודה. משאבות הביוב מחוברות למצוף שכאשרהוא עולה למעלה עד נקודה מסוימת הוא מפעילמתג שמורה למשאבת הביוב לפעול וכאשר הואיורד למטה בנקודה מסוימת הוא מפעיל מתגשמורה למשאבת הביוב להפסיק את פעולתה.

שאיבות ביוב מתבצעות באמצעות משאבות ביוב,אשר מותאמותלאזור שבו הן עובדות, מבחינת הספק עבודתןשנמדד בעזרת כ"ס (כוחות סוס) ובעזרת הקיבולתשלהן שנמדד על ידי ליטרים לשעה, או מ"ק(מטר קוב) לשעה, אשר משאבה עם הספק וקיבולתיותר גדולה תותקן באזור יותר גדול.

משאבת ביוב אשרמבצעת שאיבות ביוב מדי יום ביומו מטפלתבעיקר בנוזלים, אך לפעמים היא עלולה להיתקלגם במוצקים, כמו בקבוקי פלסטיק או חתיכותפלסטיק גדולות שנשטפו באסלה ובמקרים שלאתמיד מתאפשר לבצע שאיבות ביוב תקינותהעלולות ליצר סתימה בצינור ניקוז הביובהעבודה תתבצע על ידי משאבת ביוב ניידת הנקראת ביובית

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל הוצאה לפועל  פורטל איחוד תיקים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת only-best

מאת: only-bestנדל"ן04/07/131130 צפיות
ישנה חשיבות רבה לתיכנון המס לפני ביצוע ההשקעה על מנת למקסם את התשואה השוטפת ורווח ההון מכל סוג של השקעה בנדל"ן בארצות הברית. לכל השקעה יש השלכות מס שונות בארצות הברית ובישראל. תיכנון מס לוקה פוגע באיכות

מאת: only-bestשוק ההון23/06/131094 צפיות
קרנות ההשתלמות שייכות לאפיק חיסכון משתלם הנהנה מהטבות מס משמעותיות ולכן נשאלת השאלה אם כדאי לפדות או להמשיך אותה.

מאת: only-bestחוק ומשפט - כללי28/05/131146 צפיות
אין חובה לשכור את שירותיו של עורך דין אבל הגשת הבקשה ללא סיוע משפטי עלולה להביא לדחייתה מטעמים פרוצדוראליים ובירוקרטיים, גם אם היא צודקת ונכונה. גם אם הבקשה צלחה את מבחן הבירוקרטיה, הרי שעדיין יש לשכנע את רשם ההוצאה לפועל בדבר נכונות ואמיתות הטענות, ולצלוח את חקירתו של עורך הדין של הזוכה.

מאת: only-bestימי הולדת12/02/131388 צפיות
ימי הולדת באילת? מי מאיתנו לא חגג לפחות יום הולדת באילת ,אנו עוסקים במידע זה בימי הולדת לילדים באילת ובו מקבץ טיפים מעולים להורים המעוניינים לחוגג לבנם יום הולדת בעיר אילת

מאת: only-bestנדל"ן20/09/111385 צפיות
קנייה דירה יד שנייה היא מהלך שרובנו מבצעים אותו לפחות פעם בחיים אך רכישת דירה כזו עלולה לעלות לנו הרבה יותר ממה שיתכננו לכן אספנו עבורכם מספר טיפים בבואכם לרכוש דירה מתגורים מיד שנייה.

מאת: only-bestביגוד והנעלה20/09/111729 צפיות
סטייליסטים קיימים לא מעט זמן אך חדרו לתודעה רק לאחרונה ושימוש בהם רק מראה שיש עליה גדולה כל שנה ככל שעובר הזמן הנתונים קופצים בעשרות אחוזים כך שבעוד כמה שנים כמעט לכל אדם שלישי יהיה סטייליסט

מאת: only-bestנדל"ן20/09/111341 צפיות
חוזה מכירת דירה הוא מהלך חשוב מאוד, אך יותר חשוב שמי שמבצע את המהלך הזה יהיה עורך דין שמתמחה במקרקעין לרוב כשאנו באים לרכוש דירת מגורים אנו משתמשים בעורך הדין של המוכר על מנת שיבצע עבורנו את כל פעולות הרישום בטאבו וכדומה . . .

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211481 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181256 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181307 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171794 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171950 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171642 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161602 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica