חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סטייליסט

מאת: only-bestביגוד והנעלה20/09/20111731 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סטייליסטים קיימים  לא מעט זמן אך חדרו לתודעה רק לאחרונה ושימוש בהם רקמראה שיש עליה גדולה  כל שנה  ככל שעובר הזמן  הנתונים קופצים בעשרותאחוזים  כך שבעוד כמה שנים כמעט לכל אדם שלישי יהיה סטייליסט שאי פעם עבד מולו וביצע עבורו שרותי סטיילינג כיום רוב הסטייליסטים נמצאים בעבודה שוטפת בטלוויזיה  ומלבישים את המנחים בתוכניות השונות או אתהמופיעים בתוכניות השואו  השונות   תחום זה בעסקי הבידור הוא כמו שעון לידכל סלבריטי מוכר מצמיד לעצמו סטייליסט צמוד שמתלווה אליו לכל קניה או רוכשבעברו אות המוצרים שיתאימו בדיוק בשבילו.

בנוסף אם כבר בסלבריטיעסקינן חשוב להבין שהלבוש שלהם בעצם מציג את הקו שלהם כלומר אם ניקח לדוגמאסלבריטי שמתלבש באופן אלגנטי נקבל הבנה של יוקרה ועסקים גדולים  עם מעמדכלכלי גבוה אם ניקח ידוען אחר שמתלבש בצורה ספורטיבית נקבל ממנו השראה שלחופשיות נערות ואדרנלין  כזה קו הבגדים שלהם נבחר בקפידה רבה.

סטייליסטיםלא לומדים את המקצוע הזה בשום מקום זה כישרון שנולדו איתו יש להם יכולתניתוח והבנה של צבעים ופרטי לבוש שמתאימים  יחד בנוסף הם ידעו להתאים אתצבעי הבגדים  בדיוק לצבע עורכם על מנת שהבגדים ישבו עליכם בול  ויתנו לכםמראה אחר ותואם לצרכים שלכם.
לכן מי שחושב ללמוד את המקצוע הזה יצטרךלנסות בעצמו ואז יוכל להבין האם הכישרון הזה חבוי בו או לא אם אתם מעונייםורוצים כל כך ללמוד פנו לסטייליסטים בתחום ובקשו מהם הדרכה בתשלום אין אחדשיסרב להצעה כזאת .
רוב העבודה בתחום זה מתקיימת אצל אנשי הברנז'ה אואנשי עסקים עמידים שכסף לא חסר להם וחשוב להם מראם החיצוני והתדמיתי  לכןהם מלווים בסטייליסטית או סטייליסט צמוד שמלווה אותם לאורך כל עונה ועונה ובצע עבורם רכישות או התאמות בגדים.

מחיריהסטיילינג בארץ הם בסדר גודל של בין 400 שקלים ל1300 שקלים לליווי יום שלקניות משהו כמו עד 6 שעות שבו מכירים את הצרכים של הלקוח ומתלווים אליולמגוון חנויות ובוחרים עבורו את הבגדים הנכונים שיהפכו את המראה שלו למראה מיוחד!!!

ארכיב

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל הוצאה לפועל  פורטל איחוד תיקים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת only-best

מאת: only-bestנדל"ן04/07/131133 צפיות
ישנה חשיבות רבה לתיכנון המס לפני ביצוע ההשקעה על מנת למקסם את התשואה השוטפת ורווח ההון מכל סוג של השקעה בנדל"ן בארצות הברית. לכל השקעה יש השלכות מס שונות בארצות הברית ובישראל. תיכנון מס לוקה פוגע באיכות

מאת: only-bestשוק ההון23/06/131097 צפיות
קרנות ההשתלמות שייכות לאפיק חיסכון משתלם הנהנה מהטבות מס משמעותיות ולכן נשאלת השאלה אם כדאי לפדות או להמשיך אותה.

מאת: only-bestחוק ומשפט - כללי28/05/131148 צפיות
אין חובה לשכור את שירותיו של עורך דין אבל הגשת הבקשה ללא סיוע משפטי עלולה להביא לדחייתה מטעמים פרוצדוראליים ובירוקרטיים, גם אם היא צודקת ונכונה. גם אם הבקשה צלחה את מבחן הבירוקרטיה, הרי שעדיין יש לשכנע את רשם ההוצאה לפועל בדבר נכונות ואמיתות הטענות, ולצלוח את חקירתו של עורך הדין של הזוכה.

מאת: only-bestימי הולדת12/02/131390 צפיות
ימי הולדת באילת? מי מאיתנו לא חגג לפחות יום הולדת באילת ,אנו עוסקים במידע זה בימי הולדת לילדים באילת ובו מקבץ טיפים מעולים להורים המעוניינים לחוגג לבנם יום הולדת בעיר אילת

מאת: only-bestנדל"ן20/09/111387 צפיות
קנייה דירה יד שנייה היא מהלך שרובנו מבצעים אותו לפחות פעם בחיים אך רכישת דירה כזו עלולה לעלות לנו הרבה יותר ממה שיתכננו לכן אספנו עבורכם מספר טיפים בבואכם לרכוש דירה מתגורים מיד שנייה.

מאת: only-bestנדל"ן20/09/111342 צפיות
חוזה מכירת דירה הוא מהלך חשוב מאוד, אך יותר חשוב שמי שמבצע את המהלך הזה יהיה עורך דין שמתמחה במקרקעין לרוב כשאנו באים לרכוש דירת מגורים אנו משתמשים בעורך הדין של המוכר על מנת שיבצע עבורנו את כל פעולות הרישום בטאבו וכדומה . . .

מאת: only-bestאופנה12/09/111508 צפיות
סטיילינג הוא מושג שכל אחד מכיר אך רובנו לא משתמשים בו מקצוע הסטיילינג הוא מקצוע תלוי כשרון כלומר לא ניתן ללמוד אותו בשום בית ספר או במוסד אקדמי תחום זה מורכב מידע אישי וטעם טוב כולנו חשבנו פעם לשכור סטייליסטית על מנת שתשפר את המראה החיצוני שלנו ותעניק לו מראה מלא שיק עדכני ואופנתי במיוחד .

מאמרים נוספים בנושא ביגוד והנעלה

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204650 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: ניב אבןביגוד והנעלה11/08/161947 צפיות
ההתלבטות מסתכמת בסופו של דבר בבחירה בין חנות בוטיק מקצועית לבין חנות רשת אופנתית שבשתיהן יש שמלות ובגדים נהדרים לאירוע. איך יודעים מה עדיף? קוראים את המאמר הבא.

מאת: דודישביגוד והנעלה26/04/163962 צפיות
פעם עם בוא החורף לא היו הרבה חוכמות – את הנעליים הלבישו בערדליים – מעין מגפיים עשויים מגומי שנלבשו מעל הנעל על מנת לשמור עליה מפני בוץ, רטיבות ושאר צרות העונה הרטובה.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה10/04/147556 צפיות
תחום הביגוד לילדים הפך להיות פופולארי ביותר ורשתות אופנה רבות פותחות ליין שלם של בגדי ילדים. גם בבגדי ים לילדים נוגעת התופעה הזו. אולם, כאן יש חשיבות וערך מוסף לא רק ללוק של בגד הים אלא גם לאיכות שלו ולמידת ההגנה שהוא יכול לספק לילד שלכם. להלן מידע רלוונטי.

מאת: elichai rubinביגוד והנעלה26/03/147679 צפיות
הבגדים שאנו לובשים מספרים עלינו דברים רבים ומשפיעים על הרושם שאנו יוצרים.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה07/03/148439 צפיות
בגדי ים שלמים – למי זה מתאים? אם הגעת לכאן בוודאי נמאס לך כבר מאותם בגדי ים ביקיני רגילים. מתחשק לך השנה למצוא בגד ים מיוחד, להפתיע ולהציג סגנון קצת שונה. בגדי ים שלמים הם המילה האחרונה בתחום. אם בעבר חשבת כי הגוף נראה טוב יותר בבגד ים ביקיני, תגלי כי בגד ים שלם יוכל להיות מושך ומעצב בדיוק באותה מידה ואף יותר.

מאת: תמיר נוריאלביגוד והנעלה18/02/149348 צפיות
כאן תוכלי לקבל טיפים משמעותיים לבחירת שמלות ערב או שמלות כלה על ידי סוגי בדים שונים שיתאימו לגזרה שלך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica