חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך עושים כסף בשנת 2015

מאת: אור לויאימון לכסף24/09/20152912 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שלום לכולם.

הרבה דברים השתנו בעשורים האחרונים. בהמשך לאתר שלי שמדבר על איך עושים כסף אנשים רבים הוחלפו ע"י מכונות ומחשבים, הייצור הופך בכל יום להמוני יותר ויותר, מצד שני מקצועות חדשים נוצרים בכל יום. המקצועות הבאים שבדרך להיעלם לדעתי הם מקצועות הניקיון.

כבר עכשיו ניתן לראות רובוטים ששותפים את הריצפה ושואבים אבק. זה רק עניין של זמן עד שהם יהיו מתוחכמים מספיק בשביל לנקות יותר טוב מבני אדם. רובוטים לא מחפפים ולא מתעייפים. אולי רק אחרי כמה שנים שכבר יש עליהם פחת.

מי המרווחים העיקריים שעושים כסף טוב מכל המצב היום?

קודם כל בעידן האינרטנט והתוכנה משמעות המיקום הגיאוגרפי הולך ונעלם. ההודים עושים כסף דרך האינטרנט ויכולים לתכנת וללמוד כמו כל אחד אחר. הפיליפינים שיש להם אנגלית מעולה הופכים להיות מקדמי אתרים וכותבי תוכן, ואילו האמריקאיים מתחילים לאבד עבודה.

אנשים רבים אף מתחילים לייצר הכנסה נוספת פסיבית באמצעות מקורות שונים שנוצרו היום בלי שום מאמץ. עם פעם היה צריך להקים עסק פיזי בשביל לקבל הכנסה פסיבית מסויימת היום כל אחד יכול לקחת את הפלפון שלו, לצלם סרטון של כמה דקות ולהגיע למאות אלפי צפיות ולאלפי דולרים שנכנסים אליו כל חודש באופן פסיבי.

תחום התוכנה הוא ללא ספק התחום הכי חזק בשוק עכשיו. דרכים נוספות לעשות כסף יש בתחום האינרנט. מבניית אתרים ושיווק רשתות שותפים ועד לניהול קמפיינים PPC. אשקולות חדשות של מקצועות שנוצרו ותחומים חדשים הם BI, תחום שמשלב תוכנה והבנה עסקית,DATA SCIENCE שהוא מדע הנתונים שצובר תאוצה עקב כמות הנתונים העמוצה שעסקים מתחילים לאסוף ועוד.

אז מה כדאי לנו לעשות?

קודם כל כדאי לשים לב האם המקצוע שלך הוא משהו שמצריך קבלת החלטות מתוחכמת ולמומחיות רבה או שרוב הפעולות של המקצוע הן טכניות וניתנות להחלפה ע"י מכונה. במידה ולא, זה רק עניין של זמן עד שתוחלפו וכדאי לשקול הסבה לתחום אחר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אור לוי,

מייסד בלוג עבודה בחו"ל - דרום אפריקה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אור לוי

מאת: אור לויעבודה וקריירה - כללי19/07/151180 צפיות
האם יש כסף במדעי הרוח או האם תואר במדעי הרוח הוא בזבוז זמן?

מאת: אור לויעבודה וקריירה - כללי23/01/151112 צפיות
למה לא כולם מצליחים לעשות כסף בחו"ל? ומה קורה לאלה שכן?

מאמרים נוספים בנושא אימון לכסף

מאת: בנימין קלינגראימון לכסף03/04/205460 צפיות
קורונה- כלכלת העולם משתנת מענק לעצמאים חובה!

מאת: דרור אטריאימון לכסף19/10/182824 צפיות
הבנק סירב למשכנתא? מחפשים מה לעשות ואיך לצאת מהפלונטר? נעים מאוד, שמי מרטין ואני יועץ משכנתאות- אני מתמחה בהשגת משכנתאות במקרים הכי מורכבים, כאשר הבנק מסרב ואתם לא יודעים מה לעשות.

מאת: לילה בן הרוש אימון לכסף14/02/173305 צפיות
סביר להניח שכמו כולם, גם אתה עובד בשביל הכסף שלך. וגם אתה גדלת על מערכת אמונות שקשורות בכסף. כסף צריך לחסוך, כסף הוא לא הכל בחיים, כסף לא גדל על עצים וכו וכו. בעולם שבו אנחנו חיים "בעל המאה הוא בעל הדעה". לאנשים עם כסף מתייחסים אחרת מאשר לאנשים עניים.

מאת: איילתאימון לכסף20/01/163958 צפיות
טיפים - איך לצאת מהמינוס מאת עורך הדין רוני ברוש: לא קשה לחלום על זכיה בלוטו כפתרון של קסם ליציאה מהמינוס. עם זאת, כדאי הרבה יותר להשקיע בכמה צעדים אופרטיביים שיהיו יעילים

לשתול מחשבות, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, שכנוע אובייקטיבי, איך לטפל בהתנגדות מכירה, התמודדות עם לקוח, טיפול אישי, מורה רוחני: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בעניין של שכנוע ומכירות ולהשפיע על אנשים וכו', והנושא הוא מתייחס לעניין של דיבור בצורה אובייקטיבית ודיבור בצורה סובייקטיבית, מה זה אומר אובייקטיבי ומה זה אומר סובייקטיבי? אובייקטיבי פירושו דבר שהוא נכון מצד עצמו סובייקטיבי פירושו דבר שהוא נכון מצד זה שמתבונן בדבר. לדוגמא נגיד שבן אדם אומר "היום הטמפרטורה ...

איך ללמוד NLP, טעויות של שכנוע, איך ללמוד לשכנע, ממי ללמוד NLP, איפה ללמוד שכנוע, איפה ללמוד NLP, מטפל רוחני, מומחה: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על אחת מהטעויות של אנשים שלומדים שכנוע לומדים NLP לומדים שכנוע, לומדים מכירות לומדים ניהול משא ומתן או בעיקרון לומדים כל תחום, כן אבל כרגע נתמקד כי מה שאני אגיד עכשיו זה נכון גם בכל תחום אבל כרגע נתמקד באנשים שלומדים את כל הנושא של שכנוע ומכירות ואחת הטעויות שלהם. ואחת הטעויות היא שאנשים שהם מנסים ללמוד שכנוע בעצם לומדים איך לשכנע ...

לא רוצה להתאמץ, עצלנות לעבוד קשה, לא מצליח לעשות כסף, רוצה כסף, לא מוכן להתאמץ, רוצה להיות עשיר, אימון אישי לחיים, מטפל רוחני: מה הסיבה שלך קשה לעשות כסף או שלבן אדם קשה לעשות כסף מה הסיבה? אחת מהסיבות הסיבה היא בגלל שאתה לא באמת רוצה כסף יש משהו שאתה רוצה יותר מכסף, בגלל שאתה רוצה אותו יותר מכסף לכן הוא דופק לך את הדרך להשיג כסף. עכשיו מה אתה רוצה יותר מכסף? חופש ובגלל שאתה רוצה חופש בגלל זה אתה לא מצליח להשיג כסף כי כל פעם כשאתה צריך לעבוד בצורה מסודרת בצורה מאורגנת אתה אומר ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica