חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתיחת פנים – העלמת קמטים לטווח הארוך

אם אתם מתחילים לסבול מהקמטים על הפנים, ובודקים את כל האפשרויות העומדות בפניכם, בוודאי נתקלתם בלא מעט אפשרויות לרבות קרמים ותכשירים שאותם אתם יכולים למרוח מדי יום על עור הפנים על מנת להעלים את הקמטים לאט לאט ולמנוע מהם להתחדש, טיפולי בוטוקס שזוכים לפופולאריות רבה, טיפולי מילוי קמטים כמו מזותרפיה וכדומה. העניין הוא שכל הטיפולים האלה הם טיפולים לטווח קצר בלבד. כאשר מדובר על קרמים ותכשירים טווח הפעולה שלהם הוא יומי, ולכן יש למרוח אותם מדי יום. טיפולי בוטוקס ומילוי קמטים מחזיקים מעמד למשך מספר חודשים ולאחר מכן יש לחדש אותם.

פתרון לטווח ארוך להעלמת קמטים בפנים אם אתם מחפשים פתרון לטווח הארוך, פתרון שמבצעים אותו פעם אחת והוא עושה את פעולתו לאורך שנים ארוכות, אתם רוצים לבצע ניתוח מתיחת פנים. המדובר על ניתוח פלסטי לכל דבר, ניתוח כירורגי המבוצע בחדר ניתוח עם רופא מרדים, צוות ניתוח ורופא כירורג פלסטי מומחה המבצע את הניתוח עצמו. ניתוח כזה אורך זמן קצר יחסית, ולאחריו יש להמתין תקופת התאוששות של כשלושה שבועות, שלאחריהם תוכלו ליהנות מעור חלק, ללא קמטים שיחזיק כך מעמד למשך שנים ארוכות.

מגוון פתרונות, כל אחד עם היתרונות והפתרונות שלו שיקול טווח הזמן שבו מחזיק מעמד הטיפול הוא שיקול מרכזי בבחינה האם לבצע בוטוקס או לבצע ניתוח מתיחת פנים. מצד אחד מדובר בניתוח כירורגי, אבל כזה שמספק תוצאות לטווח הארוך. טיפול בוטוקס הוא טיפול חיצוני ולא חודרני, אבל כזה שיש לבצע אותו אחת למספר חודשים. מן הסתם, לא ניתן להגדיר מה יותר טוב מבין שתי האפשרויות האלה. ישנם אנשים שיעדיפו את הטיפול הפשוט, ואפילו ליהנות מביקורים חוזרים בכל מספר חודשים כמעין טיפול קוסמטי מפנק, לעומת אחרים שיעדיפו לבצע טיפול אחד, גם אם הוא כירורגי, ולשכוח מהעניין למשך שנים רבות קדימה.

התייעצו עם אנשי מקצוע כדי להבין את האפשרויות השונות יותר לעומק, להכיר את היתרונות והחסרונות של כל אפשרות, ולבחון מה היא האפשרות המתאימה לכם ביותר הן סביב השיקול של טווח היעילות של הטיפול והן סביב השיקול של התהליך הטיפולי שצריך לעבור, אתם רוצים להתייעץ עם אנשי מקצוע, מטפלים המעניקים את הטיפולים השונים בתחום, וכמובן רופאים פלסטיים שיוכלו לספק לכם את כל המידע אודות הניתוחים הפלסטיים של מתיחת פנים, תהליך הניתוח עצמו וכל פרט אחר שאתם זקוקים לו כדי לקבל החלטה.

 



תגיות המאמר: מתיחת פנים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתיבת מומחים

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161611 צפיות
כאשר אנו רוכשים טלוויזיה חדשה, רכב חדש או מחשב חדש, אנו יודעים כי אנו צריכים לבצע השוואת מחירים מקיפה ויסודית, וזאת על מנת "שלא יעבדו עלינו"- אנו לא רוצים לשלם יותר ממה שאנחנו באמת צריכים. עם זאת, כאשר זה מגיע לתחום הפיננסי, לא כולם טורחים לבצע את ההשוואה הנדרשת. לעיתים, כאשר אנו זקוקים להלוואה בהקדם האפשרי, אנו לא טורחים לברר את כל המונחים המקצועיים המוצגים לנו על ידי הבנקים או על ידי גופים פיננסיים אחרים, כך שאנו לא תמיד יודעים בפני מה אנו עומדים.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161693 צפיות
לעיתים, קורות סיטואציות בחיים בהם יש צורך בסכום כסף מסוים, אך הוא אינו זמין בחשבון העובר ושב. לא תמיד מדובר בסכום כסף גדול- לעיתים גם כמה עשרות אלפי שקלים עשויים להיות מספיקים עבור ארגון החתונה, שיפוץ הבית או לחלופין השבת הלוואות קודמות. בכל מקרה, לעיתים הדבר נראה מסובך מכפי שהוא באמת. נראה כאילו לא קל לקבל הלוואה, בעיקר כאשר קיים קושי מסוים להביא ערבים ובטחונות, כפי שהבנקים דורשים.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161439 צפיות
באילו מצבים כדאי לקחת הלוואה? מתי מומלץ שההלוואה תועבר דרך הבנק ובאילו מקרים הלוואה חוץ בנקאית היא העדיפות הטובה יותר? לכל השאלות הללו ישנן תשובות, אך חשוב לזכור כי בסופו של דבר כל אדם הוא לקוח סובייקטיבי עם העדפות, רצונות וצרכים משלו. לכן כל הלוואה נבחנת לגופה. כאן תוכלו לקבל פרמטרים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את ההלוואה שאתם זקוקים לה.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161638 צפיות
החיים מזמנים לנו שפע של הרפתקאות, חוויות והזדמנויות. לפעמים רכב החלומות שלנו נמצא ממש מעבר לפינה, טיול הבר מצווה החלומי כבר ממש כמעט ומתממש ואפילו השיפוץ לבית הוא בדיוק בתזמון הנכון, אבל מה קורה שכחסר לנו קצת מזומנים להגשמת החלום?

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161446 צפיות
המציאות הכלכלית בישראל ויוקר המחיה מביאים זוגות רבים, משפחות ואפילו רווקים לסיטואציות כלכליות קשות בהם אין מנוס אלא לקחת הלוואה בריבית מופרזת ביותר מן הבנק, הלוואה המכונה מינוס. המינוס אינו אלא הלוואה בנקאית שאנו רגילים לקחת כמובן מאליו, מה שרובנו לא יודעים זה שהריבית על המינוס היא אחת הגבוהות ביותר במשק וכי אם נחליט לקחת הלוואה אחרת, חיצונית לעתים ולכסות את המינוס נוכל לחסוך מאות שקלים בשנה.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 26/05/161421 צפיות
אם תמיד חלמתם על פוטנציאל רווח גדול כמו של תיק מניות או הצמדה למטבע חוץ כל שהוא אבל נרתעתם מלהצמיד את הכסף למסלול בו יש רמת סיכון גבוהה, יש מוצר השקעה מעניין שיכול לתת לכם רווח נאה כמו מסלולים של השקעה במניות אך עם סיכון אפסי לגבי הקרן שלכם. אנשים רבים רואים שהשווקים הפיננסיים משגשגים ואילו הם מושקעים בפיקדונות או בתכניות חסכון עם ריבית אפסית.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 26/05/169870 צפיות
פיקדון מובנה הוא פיקדון מיוחד שיש לו יתרונות מצוינים משלו. אם אתם שוקלים לבחור פיקדון להשקעה או תכנית חיסכון להפקיד בה את הכסף שלכם, כדאי לבחון את היתרונות של פיקדון מובנה. בפיקדון מובנה הקרן שלכם נשמרת כמו במקרה של פיקדון רגיל או כמו במסגרת תכנית חיסכון אך בפיקדון מובנה יש לכם אופציה ליהנות בסוף תקופות החיסכון מרווח גדול ונאה במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223096 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213603 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201735 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201506 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201774 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201495 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191969 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica