חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רשלנות רפואית

מאת: sharondan80בריאות ורפואה כללי21/10/2015768 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהי רשלנות רפואית וכיצד ניתן להתמודד עמה?

רשלנות רפואית יכולה להיגרם מאי מתן זהירות של טיפול אשר ניתן לנו ע"י אחות או רופא בקופת חולים או בבית החולים עצמו. כאשר אנו מקבלים טיפול רפואי שאינו מתאים עבורנו, עלול להיגרם לאחר מכן נזק בלתי הפיך אשר עלולות להיות לו השלכות לטווח ארוך. הנזק שנעשה לנו כפציינטים יכול להיעשות ע"י מתן תרופה לא נכונה שניתנה לנו ע"י אחד הרופאים או טיפול לא מתאים שקיבלנו שגרם לו לנזק הרבה יותר חמור.

רשלנות שנגמרת ע"י רופאים יכולה להגיע במגוון רחב של דרכים, אם ע"י מעקב הריון לקוי או רשלנות בעת הלידה עצמה, טיפולי שיניים שונים, ניתוח פלסטי שגרם לנזק, כל אלו מצביעים על טיפול רפואי לקוי שקיבלנו והרבה פעמים אנו לא מודעים לכך בתחילה. חשוב לדעת, טיפול רפואי רשלני שקיבלתם עלול לגרום לנכות, כאבים עזים ואפילו להביא למותו של הפציינט. לכן, לאחר כל טיפול רפואי, חשוב לעקוב אחר מצבו של המטופל ולשים לב למצבו הבריאותי והנפשי אשר עלול להשתנות לאחר טיפול רפואי מסוים שקיבל.

עברתם רשלנות רפואית ע"י אחד הרופאים? אל תשתקו !

במידה ואתם חוששים כי יקירכם או אתם עצמכם עברם רשלנות רפואית מצד אחיות, רופאים או אפילו בית החולים, תוכלו להגיש תביעה בגין רשלנותם הרפואית של הרופאים ולקבל את מלוא הפיצויים אשר מגיעים לכם. במידה ואתם שוקלים להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית, חשוב שתדעו כי תביעות אלו מקבלות את חוק ההתיישנות לאחר שבע שנים ולכן מומלץ לטפל בתביעה בהקדם ולהתייעץ עם כל המומחים בתחום.

את התביעה תוכלו להגיש דרך עורך דין מוסמך ומנוסה, אשר מתמחה בתחום ובעל ידע רחב בנושא. במידה ואתם מחפשים עורך דין מקצועי, כדאי שתחפשו עורך דין שמתמחה בתחום הספציפי אליו נקלעתם, לדוגמא, ישנם עורכי דין שמתמחים ברשלנות רפואית שנוצרה עקב מערב הריון או בעת לידה או רשלנות רפואית שנוצרה עקב ניתוח קוסמטי לא מוצלח.

יש לכם את מלוא הזכות להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית במידה וקיבלתם טיפול רפואי רשלני ע"י אחד הרופאים או אחד מבתי החולים. אותו נזק שאתם חווים, לא היה נגרם אילולי היו מטפלים בכם ביתר זהירות ולא היה נגרם נזק חמור יותר עקב הטיפול הרפואי אשר קיבלתם.

 



תגיות המאמר: רשלנות רפואית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharondan80

מאת: sharondan80בריאות ורפואה כללי29/05/18941 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות שלא מעט אנשים בוחרים באופציה של מוהלים שהם גם רופאים והאמת היא, שאפשר להבין מדוע.

מאת: sharondan80קייטרינג14/12/161303 צפיות
שבת חתן היא אחת המסורות היותר יפות ביהדות, וגם אחת החכמות: חתונה היא הרי אירוע משמעותי במיוחד, מרגש עד מאוד ומשמח, אז למה לחגוג רק יום אחד אם אפשר להאריך את הנחת והשמחה?

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610916 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: sharondan80עסקים - כללי14/06/161634 צפיות
אם יצא לכם לשוחח עם מישהו שהתחיל לבנות אתר עם בונה אתרים לא מיומן, אתם בוודאי מכירים את הסיפור הקבוע, אותו עניין בו התמחור הראשוני לא היה דומה כלל למחיר בסוף התהליך, אם בכלל הגיעו לסוף התהליך, והתוצאה רחוקה ממה שדמיין המזמין.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162466 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162277 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161979 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223107 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213613 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201735 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201508 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201778 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201498 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191972 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica