חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות

לגרום ללקוח לומרכן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איךלשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עםהלקוח

שלום לכולםהפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה איך אפשר לגרום למישהו לעשות את מה שרוצים שהואיעשה, לצורך העניין נגיד רוצים לשכנע מישהו לענות כן על שאלה מסוימת לדוגמא לשאלה"האם אתה רוצה לקנות את המוצר?" או לדוגמא נגיד רוצים לשכנע מישהו לענות לא על שאלהמסוימת לדוגמא "האם אתה רוצה לשנות איזה משהו בעסקה?" יכול להיות שרוצים לגרום לולהגיד לא. בקיצור עוד נוסיף ונעמיק לפעמים רוצים לגרום לבן אדם להגיד כן ולפעמיםרוצים לגרום לבן אדם להגיד לא השאלה איך עושים את זה.

אחת הדרכים,עכשיו כמובן שעל פי הצורה הפורמלית ביותר הדרך לגרום לבן אדם להגיד כן היא על ידישכשנשאל אותו את השאלה אז באמת הוא ירצה להגיד כן, זאת אומרת לדוגמא "האם אתה רוצהלקנות את המוצר?" אם באמת המוצר יהיה טוב ונסביר לו את כל ההסברים שהמוצר טוב אוהמוצר לא רע וכו' אז הוא יקנה את המוצר הוא יגיד כן. כנ"ל לגבי לא אם אנחנו נשאלאותו את השאלה הנכונה ונסביר לו את כל המידע הנכון ומצד האמת הוא ירצה להגיד לא אזהוא יגיד לא.

אבל לפעמיםרוצים שהבן אדם יגיד כן או שהוא יגיד לא למרות שזה לא באמת ככה, אוקי אז איך גורמיםלבן אדם לעשות כזה דבר אז מי שיודע איך המוח עובד אז הוא יודע שהמוח בעיקרון חלקגדול מאיך שהוא עובד הוא עובד מתוך הרגל, מה זאת אומרת עובד מתוך הרגל? לדוגמא נגידבן אדם נמצא בשטח אוקי ואז הוא רואה מים איפשהו סתם מים זורמים, האם הוא ישתה אתהמים שזורמים? תשובה תלוי הוא יבדוק אפשר לשתות את המים הוא ישתה אי אפשר לשתות אתהמים הוא לא ישתה.

אם נגידלדוגמא מודיעים "יש זיהום במים בברזים" האם בן אדם ישתה את המים? לא הוא לא ישתה אתהמים ואם פעם בשבוע מודיעים "יש זיהום במים", האם בן אדם ישתה את המים? תשובה הואיבדוק יש שם זיהום במים אין זיהום במים, אפשר לשתות את המים אי אפשר לשתות את המים.אוקי ובדרך כלל כשבן אדם ניגש לברז הוא לא שואל את עצמו "האם אפשר לשתות את המים?"למה כי הוא רגיל לכך שאפשר לשתות את המים, זאת אומרת הוא שאל את עצמו בפעם הראשונהשבן אדם ניגש לברז לשתות מים המוח שלו ישאל אותו "זה בסדר לשתות את המים האלה? כןתשתה אותם", אוקי פעם הבאה "זה בסדר לשתות את המים האלה? כן תשתה אותם", פעם נוספת"זה בסדר לשתות את המים האלה? כן תשתה אותם" ואז הבן אדם כבר התרגל ואז הוא הולךלשתות את המים והוא לא בודק אם המים טובים או לא טובים.

מה זה אומר?זה אומר שבעיקרון המוח רגיל לדברים מסוימים והמוח לא תמיד אוהב להתאמץ לנתח כל דברמחדש ולכן זה בעצם אומר שאם אנחנו רוצים לגרום למישהו להגיד כן מה שצריך לעשות זהלגרום לו להגיד כן לאו דווקא במובן כן אלא במובן של הסכמה, לגרום לו להסכים על הרבהמאוד דברים ואז גם אם נשאל אותו איזה שאלות שאנחנו יודעים מראש שהוא יסכים להם ואזלשאול אותו עוד שאלה שאנחנו יודעים שהוא יסכים ואז להגיד לו עוד משהו שאנחנו יודעיםשהוא ירצה את זה, ואז להגיד לו עוד משהו שאנחנו יודעים שהוא מאוד ירצה את זה ושהואמאוד יסכים איתנו ושהוא יגיד כן ואז ברגע ששואלים אותו את השאלה הבאה אז המוח שלהשומע של הלקוח לא תמיד בודק "רגע זה טוב לי או לא טוב לי?" המוח כבר רגיל להגידכן, ברגע שהמוח כבר רגיל להגיד כן המוח יגיד כן.

אותו דברכמובן לגבי לא אם אנחנו רוצים לשאול בן אדם שאלה ואנחנו רוצים שהוא יגיד לנו לא אזנשאל אותו כמה שאלות שהוא יגיד לנו "לא אני לא רוצה את זה" ואז נגיד לו "ואת זה ואתזה אתה רוצה?", "לא אני לא רוצה את זה" למרות שלא בהכרח יש בכלל קשר בין הדבריםיכול להיות שדווקא בגלל שהוא לא רוצה את הדברים הראשונים דווקא הוא צריך כן לרצותאת הדבר שאחר כך אבל שותלים לו במחשבה, נגיד לדוגמא "אתה רוצה שדאע"ש יהרגו אותך?לא, אתה רוצה שהחמאס יהרגו אותך? לא, אתה רוצה את זה וזה? לא, אתה רוצה שביבי יאבדאת השלטון? לא", "למה לא דווקא כן אולי כן, אולי דווקא כדי שלא יהיה גרעין לאיראניםאולי דווקא בשביל זה צריך להחליף את ביבי, אולי זאת התשובה מי יודע להחליף אותובמישהו יותר קיצוני ממנו זה לא משנה במי אבל אולי דווקא בשביל שלא יהיו את הבעיותאולי דווקא כן צריך להחליף לדוגמא את ביבי".

לצורך הענייןזה היה סתם כדימוי, אוקי אותו דבר גם באופוזיציה "אתם רוצים מחירי דיור יקרים? לא,אתם רוצים בעיות כאלה וכאלה? לא, אתם רוצים את ביבי בשלטון? לא", "מי אמר אולידווקא בשביל שלא יהיו את הבעיות האלה כן צריך אותו בשלטון, למה אתם יותר טובים ממנומי החליט שאתם יותר טובים ממנו הוא עשה ככה וככה, נכון שאתם לא רוצים את זה? יפה אזאתם לא רוצים אותו למה אתם יותר טובים אולי אתם תעשו יותר גרוע". מה אני בעצם מנסהלומר? אני מנסה לומר ככה המוח חושב בצורה של הרגל המוח לא מנתח כל דבר בפני עצמוולכן כשרוצים לגרום למישהו להגיד כן ולהסכים על משהו צריך לפני כן ליצור לו תחושהשהוא מסכים, ליצור לו כמה שיותר תחושה של הסכמה או אי הסכמה לפי ההקשר ואז לגרום לולכך שגם מה שנשאל אותו אחר כך זה מגדיל את הסיכוי שהוא יסכים או לא יסכים לפי מהשהיה קודם.

מה אפשר לגזורמכך, מהרעיון הזה מה אפשר בעצם ללמוד? אפשר בעצם ללמוד לשים לב לדבר אחר נוסף אםרוצים לשכנע מישהו במשהו ורוצים נגיד שהוא יסכים צריך לשים לב להיזהר מאוד שלפנישמדברים איתו על הדבר שאנחנו רוצים שהוא יסכים שלפני כן אנחנו לא מדברים איתו עלשום דבר שיכול ליצור קונפליקט. זאת אומרת אם אנחנו יודעים נגיד רוצים למכור ללקוחאיזה מוצר, אני ארחיב את זה יותר קצת נגיד רוצים למכור ללקוח מוצר אסור לגרום ללקוחלהרגיש לא בנוח בחנות, אם הלקוח ירגיש לא בנוח בחנות כי בחנות יש ריח של סיגריות כיהעיצוב לא מוצא חן בעיניו כי הטמפרטורה שם לא טובה אוטומטית זה גורם ללקוח לא לרצותלקנות את המוצר, למה? הוא כבר אומר "אני לא מסכים עם מה שקורה פה המקום הזה לא עושהלי טוב גם את המוצר אני לא ארצה לקנות".

אוקי זאתאומרת, עכשיו יש אנשים שלא שמים לזה לב הם עוברים עם הבן אדם על הסעיפים אומרים לו"זה אתה רוצה? כן, אתה לא רוצה? כן, אתה רוצה לא רוצה כן רוצה" ובסוף אומרים לו"טוב עכשיו אתה רוצה ככה וככה?" אבל כבר קודם היו לו התנגדויות כלפי המוכר, זהמגדיל את הסיכוי שתכף הוא יתנגד עוד פעם ולכן לשים לב אם רוצים לשכנע מישהו במשהולשים לב שלפני ששואלים אותו את השאלה שאנחנו רוצים שהוא יענה עליה כן של לא יהיושאלות שהוא ענה עליהן לא כי המילה "לא" הוא צריך לשכוח אותה הוא צריך לזכור אתהמילה "כן".

ושימו לב נחדדאפילו עוד יותר אני אקצין את זה נניח שנשאל את הבן אדם "אתה רוצה את הגרסה הפשוטהאו את הגרסה המתקדמת?" ואז נגיד הוא יגיד "לא אני לא רוצה את הגרסה המתקדמת אנירוצה את הגרסה הפשוטה" לכאורה עכשיו, או נגיד שנשאל אותו "תגיד לי אתה רוצה שניתןלך את המחיר המלא או שאתה רוצה הנחה?" אז הוא יגיד "לא אני לא רוצה את המחיר המלאתן לי הנחה", אוקי עכשיו לכאורה זה מגדיל את הסיכוי שהוא יגיד לנו כן כי ביררנו אתהצרכים שלו והוא אמר שהוא לא רוצה את זה ואת זה והוא כן רוצה את זה ואת זה אז הנההוא יגיד לנו כן כי עשינו בדיוק את מה שהוא רוצה אבל הבן אדם במוח שלו המילה "לא"היא הייתה רצה לו ב - memory בזיכרון שלו יש את המילה "לא", המילה "לא".

לא אמורהלהיות שם לא לשאול אותו שאלות שהוא יגיד עליהן לא, כן לשאול שאלה אחרת איך בדיוקלנסח את השאלה זה נושא אחר, אוקי אבל לשים לב אם אנחנו רוצים שבן אדם יגיד כן לאלדחוף לו את המילה "לא" לתוך השיחה שהוא לא ישמע המילה הזאת הוא לא שמע אותה הוא לאזכר את המילה הזאת הוא זכר את המילה "כן, כן, כן" גם על מה שרצינו הוא בסוף יגידכן. אוקי אני מחדד גם אם התשובה שהוא יגיד לא היא מתוך הסכמה, זאת אומרת גם אםתיווצר הסכמה באמצעות שכאילו שאלה מסוימת שנשאל אותו "תגיד לי זה בסדר מבחינתך שלאיהיה ככה וככה?" והוא יגיד "כן זה בסדר מבחינתי שלא יהיה ככה וככה" לא יודע מה,בפורמלי באידיאל לשים לב שהוא לא אומר על דברים שהוא לא רוצה אותם הוא צריך להיותבתחושה שהוא רוצה.

לדוגמא "זהיהיה בסדר מבחינתך שיהיה ככה וככה?" במקום להגיד לו "זה יהיה בסדר מבחינתך שלא יהיושלושה קירות אלא ארבעה?" להגיד לו "זה יהיה בסדר מבחינתך שיהיו ארבעה קירות?" הואיגיד "כן זה בסדר מבחינתי שיהיו ארבעה קירות" לא להגיד לו מה לא להגיד לו מה כן,למה? כי במוח שלו אנחנו רוצים למחוק את המילה "לא" אנחנו רוצים להשאיר רק את המילה"כן". אותו דבר גם הפוך אם אנחנו רוצים שמישהו תכף יגיד לנו לא על איזה משהו בואנדחוף את המילה "לא", נדחוף את המילה "לא" ואת המילה "כן" נמחק אסור לשאול שום שאלהשהוא יגיד עליה כן. אם אנחנו רוצים שאחר כך הוא יגיד לא אסור לנו, הכוונה באידיאלאסור שהלקוח יזכור שיש מילה כזאת "כן" הוא צריך לזכור רק את המילה "לא".

אוקי כל מהשאמרתי עד עכשיו זה נכון אבל יש עוד היבט, לפעמים דווקא כן כדאי ליצור את ההתנגדותעם הלקוח לפני שרוצים להגיע איתו להסכמה. זאת אומרת בעיקרון המוח חושב מתוך הרגלמאחר שהמוח חושב מתוך הרגל לכן כדאי להרגיל את המוח להסכים או לא להסכים לפי מהשרוצים שהוא יעשה בסוף, כדאי למחוק לו את המילה "לא" כדי שהוא יגיד כן כדאי למחוקלו מהמוח את המילה "כן" כדי שהוא יגיד לא לפי מה שרוצים ואף על פי כן יש מצביםשדווקא כן כדאי לגרום לו לא להסכים בשביל שאחר כך הוא כן יסכים. איך יכול להיות כזהדבר? אז התשובה היא כזאת לפעמים בן אדם יש לו בראש מחשבה שאומרת לו "אני חייב לאלהסכים עם משהו", למה שבן אדם נגיד לדוגמא יחשוב שהוא חייב לא להסכים עם משהו? כיאבא שלו אמר לו "אף פעם אל תסכים עם כל מה שאומרים לך, תקשיב תשים לב שלא דופקיםאותך".

אוקי ואזלדוגמא הוא אומר "לא אני חייב לשנות משהו בחוזה אם אני לא אשנה שום דבר בחוזה אניארגיש שעבדו עלי אני ארגיש שקיבלתי מה שאמרו לי וזה לא בסדר, אני צריך לשנות משהובחוזה אני צריך לא להסכים עם משהו מסוים". ואז בהנחה שאנחנו יודעים שהבן אדם הזההוא צריך לא להסכים עם משהו, נגיד שאנחנו יודעים נניח שאנחנו מרגישים חושבים שהואצריך לא להסכים עם משהו אז אם אנחנו כל דבר נגיד לו "כן" יכול להיות שכשבסוף אנחנונשאל אותו את השאלה המרכזית "תגיד לי אז אתה רוצה לחתום על ההסכם?" אז הוא יגיד "לאאני לא רוצה לחתום על ההסכם", למה? כי בתת מודע שלו הוא מרגיש שהוא עוד לא יצא ידיחובת התנגדות הוא מרגיש בתת מודע שהוא צריך להתנגד והוא עוד לא התנגד אז יכול להיותשאת ההתנגדות הוא דווקא יביא בסוף על הדבר שאנחנו הכי לא רוצים שהוא יתנגד.

ולכן אם אנחנוחושבים שהוא רוצה להתנגד לכן צריך לתת לו להתנגד לדברים שלא אכפת לנו שהוא יתנגדאליהם. ולכן לדוגמא להגיד דברים שאנחנו יודעים מראש שהוא לא יסכים איתם כדי להגידלו "אוקי אז אנחנו מסכימים איתך אז הנה באנו לקראתך", לתת לו את התחושה "שהנההתנגדת מה אתה רוצה, אתה רוצה להתנגד? תתנגד הנה הכל בסדר גמור התנגדת הכל בסדר, לאהסכמת? הכל בסדר אל תסכים הכל בסדר יפה. עכשיו בזה ובזה אתה מוכן להסכים?". עכשיואת כל מה שאמרתי עד עכשיו אפשר לחבר ביחד, מה זאת אומרת לחבר ביחד? גם אם נותניםלבן אדם תחושה של התנגדות גם אם אנחנו רוצים ליצור לו תחושה שהוא מתנגד עדיין אפשרלעטוף את זה בתחושה של הסכמה.

זאת אומרתנגיד שאנחנו רוצים כן לתת לו משהו להתנגד אליו, בהנחה שאנחנו רוצים לא בהכרח רוציםבהנחה שאנחנו רוצים אז אנחנו יכולים לתת לו משהו להתנגד אליו ואחר כך לדבר איתו עלדברים שהוא מסכים איתם ואחר כך ללכת איתו לסעיף האחרון שהוא מסכים. עכשיו איךיודעים כמה חוויה של הסכמה צריך לתת לו בין החוויה שהוא לא יסכים לבין החוויהשאנחנו רוצים שהוא יסכים בסוף? תלוי בהקשר תלוי בעניין אם אנחנו יודעים שפשוט צריךלשאול לבדוק "מה אנחנו חושבים שיגרום לו בהנחה שהוא רוצה להתנגד והוא מרגיש שהואחייב להתנגד מה יגרום לו יותר להסכים עם הסוף?".

יכול להיותדווקא שיהיה מצב שדווקא אם אנחנו נעשה איתו איזו התנגדות שהוא לא יסכים עם מהשאמרנו ואחר כך ניתן לו דברים שהוא יסכים איתם יכול להיות שהוא ישכח את זה שהואהתנגד ואז הוא ירצה להתנגד עוד פעם, לכן אולי דווקא עדיף אחד לפני האחרון שאלה אחתלפני האחרונה או את השאלה האחרונה לפני ששואלים אותו אם הוא רוצה לחתום או לא לצורךהעניין כן דווקא לדחוף לשם את ההתנגדות דווקא...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il

הכנס לאתרותהנה מעוד מאמן עסקי מומלץ, מטפל רב תחומי, יעוץ, ליצורהסכמה, הסכמה, התנגדות / ניגודים, ליצור..., אמונה, לשכנע לקוח, לשתול מחשבה ועוד ...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאת: אליעד כהן - היחיד בעולם שמתחייב - 100% אושר אמיתי בשלמות מוחלטת בכל תחומי החיים - נסו ותראו! 

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אישי / אימון אישי / חרדה / פחד / הפרעת חרדה / טיפול בחרדה / פחדים / דיכאון - EIP.co.il ועוד...

ידע - להצליח

תכנסו ותהנו ...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאמן אישי אליעד כהן אימון אישי Eip.co.il

איך לחנך ילדים, איך לשכנע אנשים, איך לגרום למישהו לחשוב כמוך, איך לגרום למישהו להסכים איתך, כושר שכנוע, איך להסביר משהו, טיפול הוליסטי, מאמן אישי: עכשיו העניין הוא כזה למה לפעמים בן אדם רוצה להסביר משהו למישהו והוא לא מצליח להסביר לו, אתה רוצה להסביר משהו למישהו ואתה לא מצליח להסביר לו. עכשיו יש תיאוריה שאומרת אם אתה רוצה לדעת אם הבנת לך תסביר למישהו ואנחנו נשדרג את זה ותבקש ממנו גם להסביר מה הוא הבין ותראה שהוא באמת הבין ואפילו תסביר למישהו מפגר וככל שהוא יותר מפגר והצלחת להסביר ...

הכשרת עובדים, ניהול מנהלים בארגון, איך להכשיר עובדים, איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, פיתוח עובדים, קואצ'ר מומלץ, טיפול נפשי: עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי עובדים יש עובדים שיש להם מטרה מאוד מוגדרת וספציפית שהם בעצם התחליף הכי זול לרובוט כאילו זאת אומרת יש איזה עבודה מסוימת שהם צריכים לעשות עושים אותה רק פשוט במקום להביא רובוט כי אין רובוט שיעשה את זה אז הם עושים את זה, עכשיו זה עובדים שאין צורך שיהיה להם שכל אפילו יש צורך שלא יהיה ...

הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, דימוי עצמי גבוה מידי, חוסר ביטחון עצמי, הסרט הסוד, מפחד להתחיל עם בחורה, אימון אישי לחיים, אימון אישי מומלץ: עכשיו הנושא הוא כזה לפעמים דימוי עצמי גבוהה וערך עצמי גבוהה דופק את הבן אדם, עכשיו מראש בא נגיד שאם היה לו לבן אדם דימוי עצמי באמת גבוהה זה לא היה דופק אותו בסדר אבל בא נדבר על דימוי עצמי כאילו גבוהה, גבוהה אבל דופק את הבן אדם. מה לדוגמא נגיד בן אדם בוא ניתן דוגמא קלאסית נגיד בן אדם מפחד להתחיל עם בחורה כי יש לו דימוי עצמי מאוד גבוהה שהוא ...

אימון אישי, ממי ללמוד, איך לבחור מטפל, איך לבחור מאמן, איך לבחור יועץ, אימון עסקי, מורה רוחני, מאמן אישי לחיים: אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם שילמד אותך לדוג, מכירים את הנושא אם מישהו רוצה לשלוט בך הוא יעדיף לתת לך דגים ככה אתה צריך לחזור מחר לקחת עוד דגים, אם הוא רוצה להיפטר ממך כי נמאס לו לראות אותך אז הוא לא ייתן לך לא דגים ולא ילמד אותך לדוג כדי שתמות ברעב והוא לא יראה אותך יותר. אבל אם הוא יודע שזה בלתי אפשרי, סתם פשוט ניסיתי להפוך כאילו ...

לא רוצה לפחד מהמוות, ניסיונות התאבדות, מחשבות אובדניות, התגרות במוות, חרדה מהמוות, מחשבה טורדנית, מטפל רגשי, יועץ טיפולי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מישהי נגיד לצורך העניין, מישהי מישהו לצורך העניין זאת מישהי שהתופעה המתוארת היא כדלקמן נניח היא ראתה בטלוויזיה משהו בחדשות "מישהי התאבדה, התאבדה עם צעיף", אוקי היא עכשיו נכנסה למחשבה טורדנית היא צריכה לבדוק אם אפשר להתאבד עם צעיף או לא היא הולכת נגיד עכשיו לא היה לה צעיף אז נגיד היה לה בבית כבל של טלפון סלולרי, היא לקחה את הכבל קשרה ...

הססנות, מה זה fomo, חשש מהחמצה, תחושת החמצה בחיים, התמודדות עם תחושת החמצה, fear of missing out, אימון אישי לחיים, מטפל אישי: עכשיו יש תופעה שנקראת FOMO. ש: מה זה FOMO? אליעד: FOMO זה ראשי תיבות fear of missing out אתה מפחד להחמיץ דברים. ש: פחד מלהחמיץ דברים. אליעד: כן. ש: מוכר לי. אליעד: אתה אומר לבן אדם "אולי תצא עם זאתי, לא אני מפחד להחמיץ את האחרות, אולי תעשה ככה למה שלא תהנה בסרט, אני מפחד להחמיץ סרט אחר". ש: אוקי החמצה כלשהי. אליעד: נכון, מה עושים עם זה אתה בא לעשות תרגיל ...

שיפור הישגים, פתרון בעיות, התפתחות אישית, כמה לתרגל, תרגול מיומנות, פיתוח מיומנות, מטפל רוחני, הכוונה אישית: מה אתה אומר? ש: אוקי הבנתי אז בסופו של דבר מתי באמת התרגול עובד? אליעד: התרגול עובד כשהבעיה מלכתחילה הייתה פונקציה של חוסר תרגול זאת התשובה, אם מלכתחילה הבעיה המקורית נבעה מכך שאתה לא מתרגל מספיק אז אם תתרגל זה יעבוד ואם הבעיה לא נבעה מזה זה לא יעבוד. ש: אז אם כך אז נשאלת השאלה אז מה הייתה הבעיה מלכתחילה זה מובן מאליו. אליעד: לא מובן מאליו יש אנשים שחושבים שתרגול יפתור ...

מאמרים נוספים בנושא אימון לקריירה

מאת: ילדונתאימון לקריירה10/06/194046 צפיות
מדוע נדרש להגדיר עבודה לחיילים משוחררים כנושא בפני עצמו, ומה מאפיין את תחום העבודה לחיילים משוחררים?

יסודות המכירה, ספק או וודאות, יסודות ההשפעה, גם או רק, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע, מומלץ, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על אחד מהעקרונות החשובים ביותר בנושא של שכנוע, אם לא אולי אפילו החשוב ביותר שיש או אחד מהחשובים או אולי אפילו החשוב ביותר, זה עיקרון די בסיסי שצריך להבין אותו רצוי להבין אותו ולהשתמש בו החוכמה היא גם להבין אותו וגם לדעת להשתמש בו בזמן אמת בהמון דוגמאות ודרכים. בגדול על מה מבוסס שכנוע על מה מבוססת מכירה, על מה מבוסס להצליח במשא ומתן ...

מאת: אבי כחלוןאימון לקריירה19/08/152831 צפיות
מעבר למקום עבודה חדש ולאזור מגורים חדש בו זמנית אינם החלטה קלה והתהליך דורש תכנון ובדיקה רבים. ארגון טוב ופנייה לחברות מקצועיות לשם עזרא בביצוע התהליך, תסייע לעבור את התקופה בקלות שתיהיה טובה עבור כל המשפחה.

מאת: מגניב אימון לקריירה01/07/152666 צפיות
בשורות הבאות נציג כמה מהאתגרים המורכבים הכרוכים בתהליך גיוס מנהלי מכירות ואנשי מכירות לארגון מסוים. במסגרת הצגה זו נעמוד על הטעויות הנפוצות בתחום, את דינאמיקת המכירות ובאיזה אופן היא משפיעה בצורה מכרעת על טיב הגיוס. ננסה להתמודד עם מספר שאלות כמו למשל מה הסיבה שבגינה לא מעט תהליכי גיוס מפספסים את מטרתם, מה הופך איש מכירות לטוב, מהו הסוג המבוקש והרמה הנדרשת ממנהלי המכירות, אילו תכונות מפתח נדרשות להצלחה מקסימאלית בהתאם לתפקיד שאותו יש לאייש, כיצד להגדיר כשורה את המיומנויות הנחוצות של המועמדים כד

למה לא לאתר את צרכי הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח, תחושת זרות עם לקוח, לקרוא את המחשבות של הלקוח, תחושת קרבה עם לקוח, מאמן עסקי מומלץ, קאוצינג: שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של בירור צורכי הלקוח, שכנוע לקוחות, מכירה ללקוחות וזה הולך ככה: כפי שכבר הוסבר, כפי שכבר הובן, הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר שלך, הוא רוצה לפתור את הבעיה שלו. ואם אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר שלך, אתה לא צריך להתמקד בכמה המוצר שלך טוב כמוצר, אלא בכמה הבעיות של הלקוח ...

האם לנסות לשכנע את הלקוח, למכור בלי לנסות למכור, כמה לנסות לשכנע את הלקוח, שכנוע סמוי, להצליח במכירות, שכנוע גלוי, ייעוץ טיפולי, ייעוץ פילוסופי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות של אנשי מכירות ומהגישה של מכירות והעניין הוא, האם בעצם צריך לנסות לשכנע את הלקוח לקנות כן או לא. יש הרבה אנשי מכירות מצליחים בעיניהם לפחות שהם אומרים "אתה יודע איך אני, מה השיטה שלי למכור? אני פשוט לא מנסה למכור, אני מי שאני ואני מוכר, לא מנסה למכור לא רוצה למכור" ויש הרבה אנשי מכירות ...

מאת: רוי ורלאימון לקריירה08/05/152391 צפיות
Avoid large fees when you invest. Brokers that invest long term will charge fees for making use of their services. These fees will take away from the money that you earn because they are paid before you get your total profit. Avoid brokers who charge large commissions and steer clear of high-cost management funds.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica