חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גיוס מנהלי מכירות ואנשי מכירות

מאת: מגניב אימון לקריירה01/07/20152666 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גיוס מנהלי מכירות ואנשי מכירות

בשורות הבאות נציג כמה מהאתגרים המורכבים הכרוכים בתהליך גיוס מנהלי מכירות ואנשי מכירות לארגון מסוים. במסגרת הצגה זו נעמוד על הטעויות הנפוצות בתחום, את דינאמיקת המכירות ובאיזה אופן היא משפיעה בצורה מכרעת על טיב הגיוס. ננסה להתמודד עם מספר שאלות כמו למשל מה הסיבה שבגינה לא מעט תהליכי גיוס מפספסים את מטרתם, מה הופך איש מכירות לטוב, מהו הסוג המבוקש והרמה הנדרשת ממנהלי המכירות, אילו תכונות מפתח נדרשות להצלחה מקסימאלית בהתאם לתפקיד שאותו יש לאייש, כיצד להגדיר כשורה את המיומנויות הנחוצות של המועמדים כדי שימלאו את תפקידם נאמנה וכן הלאה.

שיטות שונות של גיוס מנהל מכירות

אם גם לכם אין עוד כוחות לראיין אינסוף מועמדים שכלל לא רלוונטיים או לחילופין להתמודד עם אכזבות מאותו המועמד שנבחר לשמש כמנהל מכירות לאחר טווח קצר שמילא את תפקידו בצורה לא תקינה, אנו ממליצים לכם קודם כל לקחת מועמדים שעברו קורס מנהלים. גיוס מנהלי מכירות עדיין נעשה על סמך קריטריונים בלתי רלוונטיים כמו למשל: גיל, מין, ניסיון ורקע קודם במכירות, השכלה והופעה כללית. לא זו בלבד, לא מעט מתהליכי הגיוסים שנעשים בארגונים שונים עדיין נעשים על בסיס תמהיל תכונות אישיות ומאפייני התנהגות שלגמרי מחטיאים את המטרה.

אתגרים בתהליך גיוס מנהלים

כדי לבצע תפקיד מסוים בהצטיינות יש תחילה לאתר את האדם המתאים לכך על פי תמהיל של ידע, מיומנויות, כישורים, גישות, דפוסי מחשבה ואמונות מסוימות. האתגרים בתהליך הגיוס של אנשי או מנהלי מכירות מתחלקים לשלושה. האתגר הראשון נעוץ בזיהוי והגדרת תמהיל תכונות האישיות וסגנון ההתנהגות הנדרשים לאפיין את המועמד האולטימטיבי למשרת הנידונה על הפרק. האתגר השני הוא באופן האיתור של מידת או דרגת נוכחותן של תכונות אלו בקרב המועמד או המועמדת הרלוונטיים.

מימד הניסיון והגיל

האתגר השלישי הוא מציאת תהליך האיתור והמיון היעיל ביותר שיאפשר לאתר את המועמד ההולם ביותר במינימום השקעה של זמן ומשאבים. ישנה חשיבות לניסיון והשכלה בתחום אך אלו לא מצביעים בהכרח על מאפייני האישיות והכישורים של המועמד. חשוב לציין כי גילו וניסיונו של המועמד לא מעידים ואף לא על טפח ממרכיבי אישיותו וכישוריו.


 



תגיות המאמר: גיוס מנהלי מכירות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מגניב

מאת: מגניב יופי וטיפוח - כללי04/01/173585 צפיות
בניגוד ליישור שיניים בקרב ילדים, יישור שיניים למבוגרים הוא תהליך הדורש מאמץ רב יותר של מנגנוני היישור, וכנראה גם פרק זמן ארוך יותר, וזאת מהסיבה הפשוטה שמדובר בשיניים גדולות בעלות שורשים עמוקים מאוד שהתקבעו בצורה מסויימת לאורך עשרות שנים. שינוי כל כך עמוק דורש מאמץ רב יותר, וזמן רב יותר, ואלו הם אכן שני מאפיינים המבדילים טיפול כזה בין ילדים ומבוגרים.

מאת: מגניב תחבורה ורכב - כללי01/01/171621 צפיות
מה הדרך הטובה ביותר להגיע אל שדה התעופה, עדיף לנו לקחת מונית לנתב"ג, תחבורה ציבורית אחרת או להגיע ברכב? אנחנו נציג בפניכם כאן את כל התשובות האפשריות במטרה שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

מאת: מגניב קייטרינג13/12/161667 צפיות
בזמן שיותר ויותר אנשים הופכים להיות צמחוניים או טבעונים, אין זה מפתיע מדוע אנחנו יכולים לראות הרבה יותר שירותי קייטרינג חלבי באירועים שונים.

מאת: מגניב תחבורה ורכב - כללי08/12/161983 צפיות
רוצים להגיע לשדה התעופה בצורה נוחה ומהירה? הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות שירות מוניות לנתב"ג, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזמין מונית ואתם בשדה.

מאת: מגניב קורסים וסדנאות29/09/161858 צפיות
העולם שבו אנו חיים כיום הוא ללא ספק עולם צרכני. הלקוח שלכם חשוף בכל רגע נתון למגוון מוצרים המוצעים למכירה על ידי אנשי מכירות מטעמה של החברה המתחרה. חשוב לזכור כי כישורי מכירה גבוהים הם אינם בהכרח משהו שנולדים איתו, אולם נכון שגישה שאפתנית וכריזמטית בהחלט תוכל לסייע לכם, יחד עם זאת ובסופו של יום מדובר בטכניקה מאד ברורה. השקעה גדולה יותר בשיפור יכולות המכירה על ידי קורס מכירות איכותי למשל, תאפשר לכם להצליח במשימה של הגדלת מכירות

מאת: מגניב שיער19/09/161889 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163051 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאמרים נוספים בנושא אימון לקריירה

מאת: ילדונתאימון לקריירה10/06/194046 צפיות
מדוע נדרש להגדיר עבודה לחיילים משוחררים כנושא בפני עצמו, ומה מאפיין את תחום העבודה לחיילים משוחררים?

לגרום ללקוח לומר כן, איך לשתול מחשבה, לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון, איך למכור נכון, איך לשכנע לקוח, קאוצינג, מטפל אישי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה איך אפשר לגרום למישהו לעשות את מה שרוצים שהוא יעשה, לצורך העניין נגיד רוצים לשכנע מישהו לענות כן על שאלה מסוימת לדוגמא לשאלה "האם אתה רוצה לקנות את המוצר?" או לדוגמא נגיד רוצים לשכנע מישהו לענות לא על שאלה מסוימת לדוגמא "האם אתה רוצה לשנות איזה משהו בעסקה?" יכול להיות שרוצים לגרום לו להגיד לא. בקיצור עוד נוסיף ...

יסודות המכירה, ספק או וודאות, יסודות ההשפעה, גם או רק, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע, מומלץ, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על אחד מהעקרונות החשובים ביותר בנושא של שכנוע, אם לא אולי אפילו החשוב ביותר שיש או אחד מהחשובים או אולי אפילו החשוב ביותר, זה עיקרון די בסיסי שצריך להבין אותו רצוי להבין אותו ולהשתמש בו החוכמה היא גם להבין אותו וגם לדעת להשתמש בו בזמן אמת בהמון דוגמאות ודרכים. בגדול על מה מבוסס שכנוע על מה מבוססת מכירה, על מה מבוסס להצליח במשא ומתן ...

מאת: אבי כחלוןאימון לקריירה19/08/152832 צפיות
מעבר למקום עבודה חדש ולאזור מגורים חדש בו זמנית אינם החלטה קלה והתהליך דורש תכנון ובדיקה רבים. ארגון טוב ופנייה לחברות מקצועיות לשם עזרא בביצוע התהליך, תסייע לעבור את התקופה בקלות שתיהיה טובה עבור כל המשפחה.

למה לא לאתר את צרכי הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח, תחושת זרות עם לקוח, לקרוא את המחשבות של הלקוח, תחושת קרבה עם לקוח, מאמן עסקי מומלץ, קאוצינג: שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של בירור צורכי הלקוח, שכנוע לקוחות, מכירה ללקוחות וזה הולך ככה: כפי שכבר הוסבר, כפי שכבר הובן, הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר שלך, הוא רוצה לפתור את הבעיה שלו. ואם אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר שלך, אתה לא צריך להתמקד בכמה המוצר שלך טוב כמוצר, אלא בכמה הבעיות של הלקוח ...

האם לנסות לשכנע את הלקוח, למכור בלי לנסות למכור, כמה לנסות לשכנע את הלקוח, שכנוע סמוי, להצליח במכירות, שכנוע גלוי, ייעוץ טיפולי, ייעוץ פילוסופי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות של אנשי מכירות ומהגישה של מכירות והעניין הוא, האם בעצם צריך לנסות לשכנע את הלקוח לקנות כן או לא. יש הרבה אנשי מכירות מצליחים בעיניהם לפחות שהם אומרים "אתה יודע איך אני, מה השיטה שלי למכור? אני פשוט לא מנסה למכור, אני מי שאני ואני מוכר, לא מנסה למכור לא רוצה למכור" ויש הרבה אנשי מכירות ...

מאת: רוי ורלאימון לקריירה08/05/152391 צפיות
Avoid large fees when you invest. Brokers that invest long term will charge fees for making use of their services. These fees will take away from the money that you earn because they are paid before you get your total profit. Avoid brokers who charge large commissions and steer clear of high-cost management funds.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica