חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סורגים לחלונות - היופי שבביטחון

מאת: sharondan80אבטחת הבית22/12/2015970 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כבר שנים רבות, שכמעט בכל בית מותקנים סורגים לחלונות. בואו ללמוד כיצד הם שומרים עליכם ועל בני ביתכם וכיצד לבחור אותם.

הביטחון והבטיחות שעושים את ההבדל

התקנת הסורגים על חלונות הבית היא בעלת משמעות עצומה מבחינת בטיחותית לכל דיירי הבית. הם שומרים מפני חדירת פולשים מן החוץ ומפני נפילה החוצה של ילדים ובעלי חיים דרכם. כמו למוצרים רבים אחרים, גם לסורגים יש תקן, אשר מגדיר את המרווח הבטיחותי ביותר לשמירה מיטבית על הבית ודייריו.

מתי צריך סורגים?

מרבית האנשים מתקינים אותם בעיקר כאשר מדובר על בתים פרטיים או דירות בקומות נמוכות, אשר ניתן לפרוץ אליהם בקלות דרך החלונות, או כאשר מדובר בדירות בקומות גבוהות, אשר חשוב למנוע מהן נפילות. אלו הם שני מקרי הקיצון, הגורמים לאנשים להתקינם בחלונות בתיהם, אך כפי שנראה בהמשך - ישנן גם סיבות אחרות.

סיבות נוספות

אחת הסיבות העיקריות להתקנת סורגים, מלבד גורם הבטיחות, היא תחושת הביטחון; בשונה מהמקרים המפורטים לעיל, אשר בהם נדרשת התקנה שלהם, ישנם מקרים, בהם ישנו רצון להתקין את הסורגים רק לשם תחושת הביטחון בתוך הבית וללא צורך אמתי בהם.

סיבה נוספת להתקנתם היא נושא הדקורציה. ממש כפי שכולנו רוצים, שהבית שלנו ייראה מרשים מבפנים, כך אנו שואפים גם לייפות את החלק החיצוני של הבית. הסורגים מהווים, כבר במשך שנים רבות, פריט עיצובי, המוסיף לבית אווירה מרשימה.

לא רק לחלונות!

סורגים אמנם מתאימים לחלונות של כל בית, אך בהחלט ניתן להתקינם גם ביציאה למרפסת, גם בכניסה לחנויות ובחלונות הראווה שלהן, כניסה לחנייה ועוד.

בחירת הסורג

בחירת הסורגים המתאימים לכם ביותר מתחילה בהבנת הצורך בהם. כלומר, יש להתאים, לפני הכל, את המידות הדרושות ואת אופי המיקום, בהם הם יותקנו. לאחר מכן חשוב לבחור את החומר המתאים, ממנו יהיו עשויים ורק לאחר מכן את העיצוב שלהם. הקריטריונים האלו בהחלט עלולים לבלבל אתכם ולכן מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע ולבחון אתם את האפשרויות וכך להגיע אל הסורג הטוב ביותר עבורכם.


 



תגיות המאמר: סורגים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharondan80

מאת: sharondan80בריאות ורפואה כללי29/05/18943 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות שלא מעט אנשים בוחרים באופציה של מוהלים שהם גם רופאים והאמת היא, שאפשר להבין מדוע.

מאת: sharondan80קייטרינג14/12/161303 צפיות
שבת חתן היא אחת המסורות היותר יפות ביהדות, וגם אחת החכמות: חתונה היא הרי אירוע משמעותי במיוחד, מרגש עד מאוד ומשמח, אז למה לחגוג רק יום אחד אם אפשר להאריך את הנחת והשמחה?

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610934 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: sharondan80עסקים - כללי14/06/161634 צפיות
אם יצא לכם לשוחח עם מישהו שהתחיל לבנות אתר עם בונה אתרים לא מיומן, אתם בוודאי מכירים את הסיפור הקבוע, אותו עניין בו התמחור הראשוני לא היה דומה כלל למחיר בסוף התהליך, אם בכלל הגיעו לסוף התהליך, והתוצאה רחוקה ממה שדמיין המזמין.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162470 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161982 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201621 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201317 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201188 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191538 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191965 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181795 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181443 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica