חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך כדאי לתחזק מכונות כביסה?

מאת: הדסהניקיון17/01/2016936 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חשוב מאוד לשמור על תחזוקה נכונה של מכונת הכביסה על מנת שתמשיך לעבוד ביעילות במשך זמן רב. זאת ניתן לעשות באמצעות מספר פעולות התורמות לשמירה על מכונת הכביסה. מדובר בצעדים פשוטים, אשר יכולים לחסוך תיקון תדיר של מכונת הכביסה, מה שיחסוך הרבה מאוד עגמת נפש וכסף.

ניקוי מכונות כביסה באופן תדיר זה הדבר הכי חשוב על מנת לשמור על תפקודה התקין. כמו מוצרי חשמל אחרים, מכונת הכביסה נוטה לצבור לכלוך. למרות שהלכלוך שהיה דבוק לבגדים יוצא מן המכונה יחד עם המים בסיום תהליך הכביסה, בכל זאת נשאר לכלוך שנדבק לחלקים השונים של המכונה, וזה עלול לגרום לנזק.

איך לנקות את מכונת הכביסה?

אחת לחודש, יש להפעיל את המכונה עם מים בלבד, בטמפרטורה של לא פחות מתשעים מעלות. למים יש להוסיף שתי כפות של חומץ או של מיץ לימון, המסייעים לניקוי. את ניקוי מכונת הכביסה אינן לעשות באופן ידני. בנוסף, אחת למספר חודשים יש לנקות את המכל בו שמים חומר הלבנה יש לנקות באמצעות מגבונים או ספריי ומגבונים, ובאופן יסודי יותר על ידי חפץ דק כגון קיסם שיניים וגם את המגירה בה שמים אבקת כביסה על ידי הוצאה וטבילה שלה במים רותחים מעורבבים עם חומר ניקוי.

בנוסף לניקוי תקופתי של המכונה, כדי למנוע הצטברות של עובש, לפני כל שימוש במכונת הכביסה, יש לבדוק שהמגירה של אבקת הכביסה נקייה לחלוטין. כדי למנוע מצב של הצטברות אבנית, יש להשתמש בחומר ייעודי להסרת אבנית אחת לכל שלושה חודשים. הדבר חיוני במיוחד בארץ, כיוון שהמים בארץ עשירים בחומרים שעלולים להביא לכדי הצטברות מהירה יחסית של אבנית.

טיפים נוספים שחשוב לדעת:

  • מומלץ למקם את מכונת כביסה במקום נקי, על מנת למנוע הצטברות של לכלוך מסביבה.
  • על מכונת הכביסה להיות יציבה כמה שאפשר כדי שהמכונה עצמה והחפצים שסביבה לא ייפגעו עקב התנודות.
  • מומלץ שלא למלא את מכונת הכביסה לחלוטין מכיוון שזה גורם לשחיקה שלה. אם מכונת הכביסה לא תהיה מלאה לגמרי, זה יביא לניקיון יעיל יותר של הבגדים.

לסיכום, חברות מובילות בתחום ייצור מכונות כביסה מציעות מוצרים איכותיים, אשר בהינתן תחזוקה נכונה, יכולים להחזיק מעמד למשך שנים ארוכות. עם זאת, גם אם רכשתם מכונת כביסה מבית אחד המותגים המוכרים והפופולריים, דוגמת מכונת כביסה אלקטרולוקס, אשר נחשבת איכותית במיוחד, יתכנו עם הזמן תקלות. באמצעות מעט הקפדה וכמה פעולות בסיסיות, ניתן להביא לכך שמכונת הכביסה שברשותנו תחזיק מעמד במשך שנים רבות, להאט את השחיקה והבלאי הטבעיים ולמנוע ככל הניתן תקלות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדסה

מאת: הדסהאימון מנהלים28/08/182913 צפיות
מנהלים ואנשי מקצוע בחברות וארגונים שונים, דוגמת מוסדות בריאות או חינוך וכן חברות בתחומים שונים במשק, יכולים להפיק רבות מלימודי פיתוח מנהיגות. כיום מרכזים שונים מציעים סדנאות, ימי עיון, כנסים והכשרות בנושא, אשר מקנים טכניקות וכלים לחיזוק כישורי מנהיגות. מומלץ לבחור בלימודים אשר הינם בעלי אופי חווייתי התנסותי ולא רק תיאורטי, ואשר מקנים כלים מעשיים בהם המשתתפים יכולים להתנסות עוד במהלך הלימודים.

מאת: הדסהתרבות ובידור06/11/174395 צפיות
בתקופה האחרונה נפוץ להעביר כנסים ואירועים במרכזי כנסים אשר מפוזרים בכל רחבי הארץ. חשוב לציין שלא מספיק לבחור מרכז ואולם כנסים איכותי, אלה יש לקחת בחשבון את אופן בו תעצבו את האולם ובכך תגרמו לכנס לעבור בצורה מקצועית וטובה. במאמר זה ננסה לפרט על אופן בו ניתן לעצב את האולם ובכך להעביר כנס בהצלחה.

מאת: הדסהרכב06/11/171494 צפיות
כמעט ואין משפחה בארץ אשר אין בבעלותה רכב פרטי אחד או שניים. ברור לכולנו שאפילו לרכב הכי אמין וחדש יש אופציה לתקלה. כאשר וזה קורה ישנו צורך לפנות למוסך שיטפל בתקלה. בעקבות כך עולה השאלה איך לבחור את המוסך האידיאלי ביותר עבורכם ולרכב שלכם. במאמר זה נשתדל לפרט לגבי מוסכים בראשון לציון ואיך לבחור את הטוב ביותר.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172878 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173153 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172903 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: הדסהשיפוצים06/09/171888 צפיות
מעבר דירה, משרד או מעבר בכללי גורם להמון כאבי ראש אצל האנשים ובמקרים רבים נאספים ציוד רב אשר יקר ערך עבור הבן אדם אך אין לו מקום במקום החדש. אם ברצונכם לבצע מעבר משרד, ישנו צורך בתכנון ראוי של המעבר ועדיף לכם להשתמש בשירותי אחסנה אשר יכולים לסייע למעבר נוח והתאקלמות קלה יותר במקום החדש.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222951 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191641 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191681 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182100 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181642 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181530 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181431 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica