חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עשרת הדברות לבחירת מעצב פנים במרכז

מאת: Droxitעיצוב פנים10/02/20161264 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחפשים מעצב פנים במרכז שיחולל מייקאובר אמיתי בבית שלכם? קבלו את כל עשרת הטיפים שלנו לבחירה נכונה של מעצב פנים, כזו שתבטיח שלא רק שלא תחוו עוגמת נפש, אלא שגם תתמוגגו מהתוצאה הסופית.

לבקש המלצה על מעצב פנים במרכז
הדרך הטובה ביותר לבחור מעצב פנים מוצלח היא לבקש המלצה מחברים שסומכים עליהם.
אם הם עבדו עם מעצב פנים תותח שביצע מהפך דרמתי וחיובי בדירה שלהם, אין סיבה שאותו אדם לא יעשה את אותו קסם גם בבית שלכם. דוגמא להמלצה על מעצב הפנים ליעד יוסף

לגלוש באתר האינטרנט של מעצב הפנים
שוטטו באתר האינטרנט של מעצב הפנים והתרשמו ממנו. אתר אינטרנט הוא כמו מראה לפעילות העסקית של מעצב הפנים או כמו תעודת הזהות שלו, ואם האתר ייראה מכובד ומרשים, סביר להניח שהשירות שתקבלו יהיה איכותי גם כן.

לשאול היכן הוא למד
מומלץ להתעניין היכן למד מעצב הפנים ומהי ההכשרה שלו. קיימים בענף עיצוב הפנים לא מעט אנשי מקצוע שמתהדרים בנוצות לא להם, ורצוי שתהיו בטוחים מלכתחילה כי מעצב הפנים שלכם סיים לימודים במוסד אקדמי מוכר.

להתעניין בניסיון של מעצב הפנים בתחומו
מעבר להשכלה אקדמית, חשוב מאוד שלמעצב הפנים יהיה מספיק ניסיון. בדקו כמה שנים הוא עובד בתחומו וכמה פרויקטים הוא כבר ביצע.

לבחור איש מקצוע שמציע שירותים באזורכם
רצוי לבחור מעצב פנים שמיקומו הגיאוגרפי סמוך לאזורכם. מעצב פנים במרכז יכול לתת מענה טוב לתושבי האזור, אבל מעצב פנים בדרום יתקשה לתת לכם מענה ראוי אם אתם מתגוררים במרכז וכל התקשורת ביניכם תהיה פחות נגישה בשל הריחוק. מעצב פנים במרכז תוכלו למצוא כאן.

לבקש להתרשם מפרויקטים שביצע
בקשו לראות עבודות קודמות של מעצב הפנים, באופן בלתי אמצעי או באמצעות תמונה. התרשמות מעבודות קודמות תעזור לכם לקבל מושג על הסגנון של מעצב הפנים.  אם הסגנון שלו נראה לכם, זו יכולה להיות סיבה טובה לעבוד יחד.

לקבל חוות דעת מלקוחות קודמים
בהמשך לעצה הקודמת, רצוי גם לבקש לשוחח עם לקוחות קודמים שלו או לקרוא המלצות וחוות דעת שכתבו עליו לקוחותיו. מעבר לכישרון ומיומנויות, מעצב פנים גם צריך להיות נעים לבריות, קשוב וסימפטי, וזה מידע שתוכלו לקבל מלקוחות קודמים.

לעבוד עם מעצב פנים שנותן מקום לרצונות שלכם
ואם בקשיבות עסקינן, אחת העצות החשובות ביותר שלנו היא לא לבחור מעצב פנים שחושב שהוא יודע הכל ולא רק זאת, אלא גם רוצה לכפות עליכם את כל הידע שלו ולבצע את הדברים לפי ראות עיניו.
נכון, למעצב פנים יש ידע והבנה עמוקים הרבה יותר משלכם, אבל בסופו של דבר אתם אלה שתגורו בדירה, וחשוב מאוד שתרגישו בה נוח. לכן, חשוב לעבוד עם איש מקצוע שייתן מקום לטעם האישי שלכם.

לוודא שאתם רואים עין בעין מבחינת תקציב
מעבר לכימיה טובה, חשוב, מן הסתם, לעבוד עם מעצב פנים שהעלויות שלו הן ריאליות מבחינתכם. מעצבי פנים שונים גובים מחירים שונים וחשוב שתדעו מראש, מבחינת עלויות, האם העבודה המשותפת היא ברת יישום.

להיפגש עם המעצב פנים מול פנים
לבסוף, היפגשו עם מעצב הפנים הפוטנציאלי שלכם. הרגישו את הזרימה ביניכם. אם הייתה אינטראקציה טובה ואם שידרתם על אותו הגל, סביר להניח שגם יהיה לכם נעים וטוב לעבוד יחד. 

 



תגיות המאמר: מעצב פנים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נכתב בעבור חברת Droxit - בניית אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Droxit

מאת: Droxitהורות23/05/192350 צפיות
לרוב, סבתא היא דמות משמעותית מאוד בחיי הנכדים שלה. היא מפנקת, מבלה איתם זמן איכות וכמובן שומרת עליהם לא פעם כשעולה הצורך. אלא שגם לסבתא יש סידורים משלה, אולי גם תחביבים ואפילו תכניות לטוס לחופשה קצרה בחו"ל מפעם לפעם. אז נכון, שירותי סבתאות לא מהווים תחליף לאהבה העצומה שרק סבתא יכולה להעניק, אבל הם לכל הפחות מספקים פתרון נהדר – גם לילדים וגם להורים.

מאת: Droxitהורות02/05/192245 צפיות
כל סבתא מכירה את הסיטואציה הזו היטב. אחרי שנים של עבודה וגידול ילדים, דווקא כשהחלה ליהנות מהימים שבהם המטלות כבר לא נערמות בקצב והחופש נראה באופק, הן נקראות לשירות "מילואים" אצל הילדים שהתבגרו והפכו להורים בעצמם. עכשיו הן מתבקשות לשמור על הנכדים, לבלות איתן בחופשות הקיץ ובחגים, ואפילו לשמש כאחות רחמנייה כשהתינוק חולה בזמן שההורים חייבים לחזור לעבודה. אז נכון, מבחינת סבתא הזמן עם הנכדים מבורך והאהבה עצומה. אלא שגם הן רוצות ליהנות מהחיים ומהפנסיה.

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב18/04/197091 צפיות
אחרי שטיפלו בנו במשך כל החיים מגיע הרגע שבו ההורים שלנו זקוקים לעזרה שלנו. כשהם מתבגרים נדמה שפעולות רבות קשות עבורם יותר. ההליכה למכולת לרכישת מוצרי מזון עשויה להיות מאתגרת יותר, וגם מטלות בסיסיות בבית אינן פשוטות עבורם. במקרים רבים קשישים לאחר מחלה חלשים אף יותר, והאחריות מוטלת לא פעם על ילדיהם הבוגרים. עם זאת, ולמרות האהבה האדירה והרצון הרב לסייע, לילדים יש היום משפחות משלהם – וילדים משלהם. הם מתמרנים בין עבודה לסידורים, בין משפחה למחויבויות אחרות, ובתוך השגרה העמוסה הם רוצים להעניק את המיטב

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב28/03/191642 צפיות
ככל שהשנים חולפות, ההורים שלנו (וגם סבא וסבתא) מתקשים לבצע מטלות רבות בכוחות עצמם. בין אם הם זקוקים לאדם שיסייע להם בהכנת ארוחה קלה ובין אם בעזרה בניקיון הבית, הקושי בהחלט קיים – והוא גם בהחלט מובן. הבעיה האמיתית מתחילה כשאנחנו מאוד רוצים להיות שם בשבילם, אבל המציאות הופכת למאתגרת. העבודה לוחצת, המשימות נערמות ואין לנו את הזמן להספיק הכול וגם להיות שם בשביל ההורים שלנו. שירות של מטפלת לקשישים פרטי הוא בדיוק השירות שמאפשר לכל הצדדים לנצח: ההורים מקבלים את הסיוע שהם זקוקים לו, ולכם יש את הזמן לטפל

מאת: Droxitשיפוצים21/03/191658 צפיות
לא תמיד יש לנו את הזמן או את הסבלנות לנסות, לטעות ולתקן. כך, גם אם הרכבת רהיטי איקאה נתפסת כמשימה לא-מאוד-מורכבת, היכולת להאציל סמכויות ולפנות את הזמן למשימות אחרות היא ככל הנראה עדיפה.

מאת: Droxitהורות28/02/192137 צפיות
בדרך כלל אתם מסתדרים לא רע. בין אם אתם זוג שמנהל יחד את משק הבית ובין אם אדם אחד מנצח על התזמורת עם עזרה מחברים טובים או קרובי משפחה, הכול עובד בדיוק כמו שצריך. יש תמיד מי שישמור על הילדים כשישיבה מתארכת וגם יש מי שידאג לכביסה או לסידור הבית בזמנים הלחוצים ביותר. אלא שיש גם לא מעט מצבים שבהם העזרה זמינה קצת פחות. בן או בת הזוג נוסעים או מוקפצים לשירות מילואים, ההורים יוצאים לחופשה או שמישהו מרגיש קצת פחות טוב – ומספק פחות עזרה מהרגיל. במצבים מעין אלה שירות עזרה למשפחות של פאן-פאן מספק את המענה.

מאת: Droxitשיפוצים28/02/191435 צפיות
במקרים רבים אתם בוודאי מזמינים חשמלאי, אינסטלטור או כל הנדימן אחר שיעזור לכם עם תקלה או בעיה, עם התקנת רשת חדשה או עם חיזוק הריהוט. שיחת טלפון קצרה מגלה לכם שהמחיר תלוי בסוג העבודה, ואם יש כמה מטלות על הפרק, הרי שכל אחת מהן תעלה לכם בנפרד.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222450 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222695 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202884 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202729 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202797 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202243 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202221 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica