חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מטפלת לקשישים – פרטי ומקצועי ביותר

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב28/03/20191641 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ככל שהשנים חולפות, ההורים שלנו (וגם סבא וסבתא) מתקשים לבצע מטלות רבות בכוחות עצמם. בין אם הם זקוקים לאדם שיסייע להם בהכנת ארוחה קלה ובין אם בעזרה בניקיון הבית, הקושי בהחלט קיים – והוא גם בהחלט מובן. הבעיה האמיתית מתחילה כשאנחנו מאוד רוצים להיות שם בשבילם, אבל המציאות הופכת למאתגרת. העבודה לוחצת, המשימות נערמות ואין לנו את הזמן להספיק הכול וגם להיות שם בשביל ההורים שלנו. שירות של מטפלת לקשישים פרטי הוא בדיוק השירות שמאפשר לכל הצדדים לנצח: ההורים מקבלים את הסיוע שהם זקוקים לו, ולכם יש את הזמן לטפל בכל מה שדורש את מלוא תשומת הלב שלכם.

מטפלת לקשישים – פרטי ולפי הצורך

היתרון המרכזי של שירותי מטפלת לקשישים פרטי דרך פאן-פאן הוא שאתם מגדירים מתי אתם זקוקים לשירות הזה. אם אתם תמיד שם לצד הקשיש אבל בן הזוג הוקפץ למילואים ואתם לא ממש יכולים להתרחק מהילדים, מטפלת תגיע עד הבית כדי למלא את החלל. אתם גם יכולים לדעת שההורים שלכם בידיים טובות, ושהם מקבלים יחס חם. זוהי נקודה קריטית, שהרי כולנו דואגים לשלום ההורים שלנו, אלה שתמיד דאגו לכל צרכינו. טיפול אישי ומסור, ובעיקר מענה לכל הצרכים הבסיסיים הקיימים, זה בדיוק מה שמגיע לאנשים שהעניקו לכם את החום והדאגה לאורך השנים.

דאגה למזון, לתרופות וגם לסדר

נשאלת השאלה המתבקשת: אילו מטלות ומשימות תמלא המטפלת שתגיע אליכם הביתה? אלא שאין כאן רק משימה כזו או אחרת ולמעשה, מטפלת לקשישים פרטי תוכל לסייע במספר נושאים מרכזיים. למשל, אם יש צורך בביצוע קניות מוצרי מזון ובהחלפת המוצרים שתוקפם פג, המטפלת תסייע במשימה הזו בקלות וביעילות. זו גם מטלה חשובה, שהרי צריכת מזון שפג תוקפו עשויה להסב נזק לבריאות, וגם מקרר ריק הוא בעיה גדולה כשלעצמה. אם נדרשת ארוחה קלה (כמו מרק למשל), כזו שיוכלו ההורים להמשיך וליהנות ממנה עוד יום או יומיים, מטפלת לקשישים פרטי תוכל למלא גם את הצורך הזה. היא גם תסייע במתן תרופות ובליווי לסידורים, וכן בסידור הבית כדי להבטיח סביבה נעימה ככל האפשר.

הנוחות שלהם – השקט שלכם

אין ספק, הנוחות של ההורים, שלומם וגם בריאותם הפיזית והנפשית, כל אלה חשובים במיוחד. אתם רוצים להיות בשבילם ואתם גם עושים את זה ככל שאתם יכולים. אלא שלאורך הדרך יש לא מעט הפתעות ותקלות, מיום ארוך שצפוי במשרד ועד לאירוע חברתי, כנס מקצועי או ילד חולה שזקוק גם הוא לתשומת הלב שלכם. במצבים האלה אתם ממש לא צריכים להתפשר וגם לא להרגיש שאתם משאירים את האנשים החשובים לכם מכל כשהם לבדם. השירות של פאן-פאן מאפשר לכם להזמין שירותיה של מטפלת לקשישים פרטי, ולהיות שקטים ורגועים יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נכתב בעבור חברת Droxit - בניית אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Droxit

מאת: Droxitהורות23/05/192350 צפיות
לרוב, סבתא היא דמות משמעותית מאוד בחיי הנכדים שלה. היא מפנקת, מבלה איתם זמן איכות וכמובן שומרת עליהם לא פעם כשעולה הצורך. אלא שגם לסבתא יש סידורים משלה, אולי גם תחביבים ואפילו תכניות לטוס לחופשה קצרה בחו"ל מפעם לפעם. אז נכון, שירותי סבתאות לא מהווים תחליף לאהבה העצומה שרק סבתא יכולה להעניק, אבל הם לכל הפחות מספקים פתרון נהדר – גם לילדים וגם להורים.

מאת: Droxitהורות02/05/192245 צפיות
כל סבתא מכירה את הסיטואציה הזו היטב. אחרי שנים של עבודה וגידול ילדים, דווקא כשהחלה ליהנות מהימים שבהם המטלות כבר לא נערמות בקצב והחופש נראה באופק, הן נקראות לשירות "מילואים" אצל הילדים שהתבגרו והפכו להורים בעצמם. עכשיו הן מתבקשות לשמור על הנכדים, לבלות איתן בחופשות הקיץ ובחגים, ואפילו לשמש כאחות רחמנייה כשהתינוק חולה בזמן שההורים חייבים לחזור לעבודה. אז נכון, מבחינת סבתא הזמן עם הנכדים מבורך והאהבה עצומה. אלא שגם הן רוצות ליהנות מהחיים ומהפנסיה.

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב18/04/197085 צפיות
אחרי שטיפלו בנו במשך כל החיים מגיע הרגע שבו ההורים שלנו זקוקים לעזרה שלנו. כשהם מתבגרים נדמה שפעולות רבות קשות עבורם יותר. ההליכה למכולת לרכישת מוצרי מזון עשויה להיות מאתגרת יותר, וגם מטלות בסיסיות בבית אינן פשוטות עבורם. במקרים רבים קשישים לאחר מחלה חלשים אף יותר, והאחריות מוטלת לא פעם על ילדיהם הבוגרים. עם זאת, ולמרות האהבה האדירה והרצון הרב לסייע, לילדים יש היום משפחות משלהם – וילדים משלהם. הם מתמרנים בין עבודה לסידורים, בין משפחה למחויבויות אחרות, ובתוך השגרה העמוסה הם רוצים להעניק את המיטב

מאת: Droxitשיפוצים21/03/191658 צפיות
לא תמיד יש לנו את הזמן או את הסבלנות לנסות, לטעות ולתקן. כך, גם אם הרכבת רהיטי איקאה נתפסת כמשימה לא-מאוד-מורכבת, היכולת להאציל סמכויות ולפנות את הזמן למשימות אחרות היא ככל הנראה עדיפה.

מאת: Droxitהורות28/02/192137 צפיות
בדרך כלל אתם מסתדרים לא רע. בין אם אתם זוג שמנהל יחד את משק הבית ובין אם אדם אחד מנצח על התזמורת עם עזרה מחברים טובים או קרובי משפחה, הכול עובד בדיוק כמו שצריך. יש תמיד מי שישמור על הילדים כשישיבה מתארכת וגם יש מי שידאג לכביסה או לסידור הבית בזמנים הלחוצים ביותר. אלא שיש גם לא מעט מצבים שבהם העזרה זמינה קצת פחות. בן או בת הזוג נוסעים או מוקפצים לשירות מילואים, ההורים יוצאים לחופשה או שמישהו מרגיש קצת פחות טוב – ומספק פחות עזרה מהרגיל. במצבים מעין אלה שירות עזרה למשפחות של פאן-פאן מספק את המענה.

מאת: Droxitשיפוצים28/02/191434 צפיות
במקרים רבים אתם בוודאי מזמינים חשמלאי, אינסטלטור או כל הנדימן אחר שיעזור לכם עם תקלה או בעיה, עם התקנת רשת חדשה או עם חיזוק הריהוט. שיחת טלפון קצרה מגלה לכם שהמחיר תלוי בסוג העבודה, ואם יש כמה מטלות על הפרק, הרי שכל אחת מהן תעלה לכם בנפרד.

מאת: Droxitניקיון28/12/171255 צפיות
מכונת שטיפה בלחץ משחררת אצלכם את הלחץ...

מאמרים נוספים בנושא בריאות גיל הזהב

מאת: שלום כהןבריאות גיל הזהב29/09/191809 צפיות
בחירת מסגרת דיור מוגן מתבטאת הן בצורך של החוסה והן ביכולות המימון של האפוטרופוס. ישנן מסגרות דיור מוגן המיועדות לחוסים קשים הסובלים מלקויות נפשיות כבדות, לצד מסגרות שנועדו רק לחוסים קלים ביותר.

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב18/04/197085 צפיות
אחרי שטיפלו בנו במשך כל החיים מגיע הרגע שבו ההורים שלנו זקוקים לעזרה שלנו. כשהם מתבגרים נדמה שפעולות רבות קשות עבורם יותר. ההליכה למכולת לרכישת מוצרי מזון עשויה להיות מאתגרת יותר, וגם מטלות בסיסיות בבית אינן פשוטות עבורם. במקרים רבים קשישים לאחר מחלה חלשים אף יותר, והאחריות מוטלת לא פעם על ילדיהם הבוגרים. עם זאת, ולמרות האהבה האדירה והרצון הרב לסייע, לילדים יש היום משפחות משלהם – וילדים משלהם. הם מתמרנים בין עבודה לסידורים, בין משפחה למחויבויות אחרות, ובתוך השגרה העמוסה הם רוצים להעניק את המיטב

מאת: אבי דוידיבריאות גיל הזהב26/03/191609 צפיות
מדוע מזרון לפצעי לחץ כב חשוב ומדוע אתם לא יכולים לדחות למחר את התחלת השימוש בו.

מאת: אבי דוידיבריאות גיל הזהב17/01/191847 צפיות
בקצרה על כסא גלגלים חשמלי ועל כל היתרונות שבו.

מאת: רועי כץבריאות גיל הזהב13/06/181160 צפיות
מבוגרים סיעודיים זקוקים לטיפול רב יחד עם השגחה ברוב שעות היממה. טיפול ביתי באדם סיעודי כרוך בלא מעט אתגרים, הכנות, שעות עבודה וקשיים. לא כל אחד יוכל לטפל באדם סיעודי ולא בכל בית הדבר מתאפשר. פנייה לטיפול ביתי עולה על הפרק כאשר האדם הסיעודי אינו מוכן להכניס לביתו מטפל סיעודי, אינו מסכים לקבלת טיפול במוסד סיעודי וכאשר ישנה נכונות ויכולת לבני המשפחה לספק את הטיפול הדרוש.

מאת: רועי כץבריאות גיל הזהב13/06/181326 צפיות
טיפול סיעודי ביתי ניתן בהיקף מלא של 24 שעות ביממה או בהיקף חלקי של כמה שעות בכל יום. היקף הסיוע לו זקוק האדם המבוגר נקבע בהתאם למצבו הנפשי והמנטלי. ישנם מקרים בהם מספיקה עזרה של כ-3 שעות בכל יום מול מקרים בהם נדרשים סיוע מלא והשגחה 24 שעות ביממה.

מאת: רועי כץבריאות גיל הזהב13/06/181160 צפיות
רולטורים הם פתרון הניידות הטוב ביותר בעבור אותם מבוגרים שזקוקים רק למעט תמיכה במהלך הליכה בבית או בחוץ. המתקן מהווה תוספת של יציבות ואפשרות למנוחה קלה במהלך ההליכה. רולטור 4 גלגלים או 3 גלגלים מתאים למבוגרים עצמאיים המתהלכים באופן עצמאי וזקוקים לתמיכה חלקית בלבד. חשוב להבהיר כי רולטורים הם אינם תחליף לכסאות גלגלים ואינם מספקים תמיכה מלאה כמו כיסא גלגלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica