חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניסור וקידוח קבבטון מזויין

מאת: מ.סעדון בע"משיפוצים26/12/20091291 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנו נפגשים במהלך עבודות בינוי ושיפוצים בקירות ומחיצות שהיינו מעונינים לבצע בהם שינוים או לפרק אותם כליל

חלק מהשינויים הנפוצים הם פירוק קירות פנימיים שנבנו מבטון מזוין או יצירת פתחים של חלונות דלתות וטרינוית ועוד כאלה וכאלה

עם השנים נוצר ביקוש רב לעבודות אלו שבוצעו בעבר באמצעות פטישי חציבה וקונגואים וגרמו סבל רב לשכנים ולמבנה עצמו בכל הקשור לנזקים כתוצאה מעבודות חציבה בלתי מבוקרות

כיום ישנם חברות רבות לביצוע ניסור בטון וקידוח בבטון חשוב לזכור לבחור חברה רמינות בעלת ידע מוכח לביצוע העבודות אותם אנו דורשים

מרבית החברות הקיימות היון מצויידות ב מכונת ניסור בטון בלתי מקצועית ולכן בחירה בחברה רצינית תבטיח ביצוע מקצועי עם ציוד מתאים

דוגמאות ליישום שיטת הניסור בבטון:

-ניסור דלת ,ניסור ממ,ד ניסור קורת בטון.ניסור  בטון קיר פיתוח,ניסור מעקות מבטון מזוין,פריצה לחלל,

 ישנם חברות ל ניסור בטון בירושלים הנותנוות מענה לביצוע כל סוג עבודה נדרש

ניסור בטון הינה הטכנולוגיה המודרנית ביותר ליצירת פתחים לשימושים השונים בקיר או רצפה עשויים בטון מזוין. שיטת הניסור שהחלה עוד בשנות ה- 70  התקדמה משמעותית בשנים האחרונות ונכנסה לתודעה ולשימוש במגוון מדינות המערב.

מ.סעדון בע"מ ,מציעה  לך מגוון מלא ומושלם של פתרונות ניסור בטון ,קידוח בטון,הריסה וחציבה, המותאמים לצרכיך מתהליך מסירת הצעת המחיר ועד ניהול מושלם של כל שרשרת הביצוע.

בתחום פעילות הניסור וקידוח בטון קיימים מספר דברים שכלקוח עליך להתייחס טרם הגעת הצוות לביצוע.

  להלן השלבים עפ"י הסדר הנדרש.  
  • סימון אזור הקידוח / ניסור באמצעות עיפרון / גיר בצורה מדויקת ככל שניתן.
  • בדיקה משני צידי הקיר / רצפה / תקרה שאזור הניסור / קידוח תואם לצרכים הנדרשים.
  • פינוי שטח עבודה סביר, לפחות מצד אחד של הקיר / רצפה, שטח סביר לקידוח 1 מ"ר, שטח סביר לניסור 4 מ"ר ,במידה וישנה בעיית צפיפות יש להתייעץ טלפונית מול מחלקת ההזמנות.
  • הזמנה במידת הצורך של מהנדס לקבלת ההיתרים הדרושים לביצוע הניסור / הקידוח וזאת על מנת לא לגרום לנזק בחיזוקי המבנה.
  • בדיקה שלא עוברים באזור הניסור / קידוח תשתיות של חשמל,מים,גז,מיזוג וכד..שאינם גלויים לעין בשלב זה.יש לקחת בחשבון שבמהלך הניסור יחתכו התשתיות השתולים בקיר / רצפה (תשתיות גז יש לפרק ע"י מתקין מוסמך טרם ביצוע ההזמנה) ולכן יש לדאוג לבעלי המקצוע הדרושים להעתקת התשתיות לאחר הביצוע של הניסור / קידוח.
  • פינוי אזור הניסור / קידוח מרהיטים וכד.. ככל שניתן ,רהיטים ומכשירים שלא ניתן לפנות יש לעטוף באמצעות יריעות ניילון למניעת התזת המים בשלבי הניסור.כיסויים בסיסים יסופקו ויותקנו ע"י מ.סעדון בע"מ ללא תשלום במידה ותידרש .
  • הימצאות אספקת חשמל תלת פאזי (בקידוח ניתן להסתפק בחד פאזי) באחד הלוחות הסמוכים לאזור העבודה.במידה ולא קיים, ניתן במעמד ההזמנה לדרוש הגעת הצוות עם גנראטור.
  • בהזמנת ניסור יסופקו ע"י מ.סעדון בע"מ בולמים לצורך הורדת הקיר / ריצפה בצורה מבוקרת תוך שמירה מרבית על אריחי הרצפה וכד..

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מ.סעדון בע"מ ניסור בבטון וקידוח בטון בפריסה ארצית www.m-s.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מ.סעדון בע"מ

מאת: מ.סעדון בע"משיפוצים22/09/091039 צפיות
כיצד משתלבים יהלומים בעבודות השיפוץ בבית

מאת: מ.סעדון בע"משיפוצים21/09/091595 צפיות
תחום עיקרי בשימוש יהלום ככלי חיתוך הינו תחום ניסור בטון ,קידוח בטון קשה המכיל אגרגט כגרניט קורץ או בזלת, יש להתאים מלכד רך, על מנת שגרגרי היהלום הבאים במגע עם הבטון, יהיו תמיד חדים.

מאת: מ.סעדון בע"משיפוצים07/09/091062 צפיות
פירוק מבוקר של אלמנטים מבטון מזויין כאשר לא ניתן לבצע חציבה או ניסור באמצעות משורי

מאת: מ.סעדון בע"משיפוצים06/09/091787 צפיות
הדרך המהירה,הנקייה,והסימטרית ביותר לקידוח חורים עגולים בקטרים שונים בקירות,תקרות,רצפות ושאר אלמנטים עשויים בטון מזוין. מכונות הקידוח שברשותנו מאפשרות מתן מענה לכל קוטר קידוח ללא הגבלה בעובי הקיר / רצפה או כל אלמנט נדרש

מאת: מ.סעדון בע"משיפוצים04/09/092073 צפיות
ישנם מקרים בהם ישנו צורך בשינוי ויצירת פתחים בקירות בטון,שיטת הניסור מאפשרת לבצע שינויים אלו בדרך מהירה ונקיה,

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232607 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223277 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212868 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica