חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגי מכוניות פורד בארץ

מאת: הדסהרכב20/03/2016886 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברת פורד נוסדה בארה"ב בשנת 1903 והיא כיום אחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם. כאשר הוקמה, היו חברים בה מספר שותפים, ביניהם מי שהיה המהנדס הראי של החברה, הנרי פורד. פורד, כמהנדס הראשי, התעקש להתמקד בפיתוח ובייצור של מכוניות שייועדו לקהל הרחב ולא לעשירים בלבד, מכיוון שה"אני מאמין" שלו היה שמכונית היא מוצר צריכה בסיסי הצריך להיות ברשות כולם, והיא צריכה להיות פשוטה, זולה ואמינה.

שותפיו של פורד לא חלקו עמו את אותה אמונה והשקפה ולכן הוא רכש מהם את מניות השליטה בחברה. הוא מונה לנשיא החברה 3 שנים לאחר הקמתה. השיטה שאפשרה את הוזלת מחירי הרכבים באופן משמעותי הייתה שיטת פס הייצור הנע והחלו להשתמש בה בחברה משנת 1913.

ישראלים רבים בוחרים לרכוש את רכבי פורד בארץ והם זוכים לפופולריות רבה. כתוצאה מכך, בעלי רכב רבים נזקקים לשירותי מוסך פורד בירושלים. ישנם מספר דגמי פורד בולטים שהם הכי פופולריים בארץ:

  • מקטגוריות רכבי פנאי שטח ראוי לציין את פורד קוגה ופורד אקספלורר
  • מדגמי הרכבים המסחריים את פורד קונקט.
  • ממשפחת המכוניות המשפחתיות את פורד פוקוס
  • מקטגוריות מכוניות סופר מיני היא פורד פיאסטה

חשוב לבחור מוסך מורשה אשר חבר באיגוד המוסכים בישראל. מוסך כזה יבטיח שכל טיפולי הרכב יעשו תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום, בהתאם להוראות היצרן ותוך שמירה על האחריות. יש לוודא שצוות המוסך עובר באופן שוטף השתלמויות, כדי להבטיח שיהיה מעודכן בכל חידושי יצרנית הרכב, ויוכל להעניק לכל לקוח את הטיפול הטוב ביותר.

לכל בעל רכב פורד צריך שיהיה מוסך בירושלים שהוא סומך עליו ושיהיה אמין. חשוב שהמוסך ידע לתת שירות לגבי דיאגנוסטיקה ממוחשבת, מכונאות רכב בנזין ודיזל, עבודות פחחות וצבע לרכב אלקטרוניקה ומיזוג אוויר ועוד. כמובן שמדי פעם יש להכניס את הרכב למוסך כדי שיעבור טיפולים תקופתיים ועוד.

כל בעל רכב בארץ חייב לגשת למוסך לעתים תכופות לצורך טיפול תקופתי. התכיפות של הביקור במוסך נעשה בהתאם לתדירות שקובעת החברה היצרנית. בין הקריטריונים שעל פיהם נקבע הם מספר הקילומטרים אותם עבר הרכב או על פי הזמן שעבר מהטיפול הקודם, גם אם הרכב נסע פחות מכך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדסה

מאת: הדסהאימון מנהלים28/08/182910 צפיות
מנהלים ואנשי מקצוע בחברות וארגונים שונים, דוגמת מוסדות בריאות או חינוך וכן חברות בתחומים שונים במשק, יכולים להפיק רבות מלימודי פיתוח מנהיגות. כיום מרכזים שונים מציעים סדנאות, ימי עיון, כנסים והכשרות בנושא, אשר מקנים טכניקות וכלים לחיזוק כישורי מנהיגות. מומלץ לבחור בלימודים אשר הינם בעלי אופי חווייתי התנסותי ולא רק תיאורטי, ואשר מקנים כלים מעשיים בהם המשתתפים יכולים להתנסות עוד במהלך הלימודים.

מאת: הדסהתרבות ובידור06/11/174392 צפיות
בתקופה האחרונה נפוץ להעביר כנסים ואירועים במרכזי כנסים אשר מפוזרים בכל רחבי הארץ. חשוב לציין שלא מספיק לבחור מרכז ואולם כנסים איכותי, אלה יש לקחת בחשבון את אופן בו תעצבו את האולם ובכך תגרמו לכנס לעבור בצורה מקצועית וטובה. במאמר זה ננסה לפרט על אופן בו ניתן לעצב את האולם ובכך להעביר כנס בהצלחה.

מאת: הדסהרכב06/11/171492 צפיות
כמעט ואין משפחה בארץ אשר אין בבעלותה רכב פרטי אחד או שניים. ברור לכולנו שאפילו לרכב הכי אמין וחדש יש אופציה לתקלה. כאשר וזה קורה ישנו צורך לפנות למוסך שיטפל בתקלה. בעקבות כך עולה השאלה איך לבחור את המוסך האידיאלי ביותר עבורכם ולרכב שלכם. במאמר זה נשתדל לפרט לגבי מוסכים בראשון לציון ואיך לבחור את הטוב ביותר.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172871 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173149 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172900 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: הדסהשיפוצים06/09/171886 צפיות
מעבר דירה, משרד או מעבר בכללי גורם להמון כאבי ראש אצל האנשים ובמקרים רבים נאספים ציוד רב אשר יקר ערך עבור הבן אדם אך אין לו מקום במקום החדש. אם ברצונכם לבצע מעבר משרד, ישנו צורך בתכנון ראוי של המעבר ועדיף לכם להשתמש בשירותי אחסנה אשר יכולים לסייע למעבר נוח והתאקלמות קלה יותר במקום החדש.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213826 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213957 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214138 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204606 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195571 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196265 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193506 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica