חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לקבל אזרחות זרה?

מאת: אבי דוידיהגירה12/04/20161773 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישראלים רבים מעוניינים היום לפעות לקבלת אזרחות זרה נוספת לצד האזרחות הישראלית, כאן תוכלו למצוא מספר שיטות לקבלת אזרחות נוספת והמלצה על שירותי נוטריון לתרגום מהיר ומקצועי של המסמכים הדרושים להגשת הבקשה לקבלת האזרחות. שימו לב, תרגום תעודת הלידה ושאר מסמכים לשפה האנגלית לצורך קבלת אזרחות זרה מחייב בהצגת חותמת נוטריון המאשרת את אמיתות המסמך.

מוצא משפחתי

הדרך הנפוצה ביותר לקבלת אזרחות זרה היא תוך שימוש ברקע משפחתי, אם יש לכם ייחוס משפחתי המעניק לכם זכאות לאזרחות זרה כדאי לפעול בהתאם. זה הזמן לבדוק את ארץ המוצא של הסבים והסבתות ולברר אלו אזרחויות הם מחזיקים. שימו לב, בכדי להגיש בקשה לקבלת אזרחות על בסיס ייחוס משפחתי יהיה עליכם להציג מסמכים המוכיחים כי הסבים שלכם היו אזרחים או זכאים לאזרחות, את המסמכים האלו טרם הגשתם יהיה עליכם לתרגם באמצעות נוטריון לאימות.

כדאי לדעת, בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בכמות הפניות לקבלת אזרחות זרה ממדינות אירופה וארצות הברית, בהתאם לכך, הקשיחו חלק מהמדינות את התנאים. אם אתם סבורים כי יש לכם זכאות לאזרחות זרה ומעוניינים לפעול במלוא המרץ לקבלתה נמליץ על ליווי משפטי והקפדה על הגשת כל המסמכים הדרושים מראש עם חתימת נוטריון במקום המבוקש. מעורבות של עורך דין תסייע לכם להעריך מראש את הסיכויים לקבלת האזרחות ולמנוע כך בזבוז זמן מיותר.

קבלת אזרחות זרה על בסיס מקום לידה

אם התמזל מזלכם ונולדתם בארצות הברית הצלחתם לקבל אזרחות נחשקת מאוד, קיימות מדינות בארצות הברית המעניקות באופן אוטומטי אזרחות לאלו הנולדים בשטחן גם כאשר ההורים אינם מחזיקים באזרחות. אם המדינה בה נולדת מעניקה אזרחות אוטומטית לכל אדם הנולד בשטחה יש לך בסיס להגשת בקשה.



 



תגיות המאמר: נוטריון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי דוידי

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222671 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: אבי דוידיעסקים - כללי02/02/22933 צפיות
מה צריך לדעת בשביל לבחור נכון חברת ניקיון משרדים תל אביב

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223090 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223106 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: אבי דוידיאירועים וחתונות – כללי16/12/213178 צפיות
המדריך המקצועי להצלחה בבחירת לימוזינה ליום החתונה

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי04/01/211237 צפיות
עבודה נכונה עם צבע באבקה להשגת התוצאות הטובות ביותר. צביעה באבקה היא העמידה והאחידה ביותר. אידאלי בעבור מתכות ופלסטיק.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202727 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאמרים נוספים בנושא הגירה

מאת: שרון צרפתיהגירה16/11/171671 צפיות
לפנות אל נוטריון תרגום מסמכים רשמיים ולהתקדם עוד שלב בהגירה.

מאת: רוני הכהןהגירה01/03/171518 צפיות
איך מחזירים זכאות לאזרחות פולנית, גרמנית או של כל מדינה אחרת בה חיו יהודים עד לעת השחורה הזו? קראו הלאה.

מאת: עו"ד ליאור אבן עזראהגירה18/05/145677 צפיות
אם אתם חושקים בדרכון ספרדי, הגעתם למקום הנכון. אנחנו מתמחים בעזרה לישראלים המעוניינים לקבל דרכון ספרדי בעקבות השינוי המדובר בחוק האזרחות הספרדי.

מאת: natinxהגירה02/05/145959 צפיות
הוצאת ויזת עבודה לאירופה היא תהליך די ארוך לאלו אשר אינם בעלי אזרחות אירופאית. יש לערב בו את השגרירות, יש להמציא מסמכים שונים ולעיתים יש צורך בהתערבות של עורכי דין וכד'..

מאת: מיכאל רומנסקיהגירה30/06/132293 צפיות
הכוח הכלכלי והמדיני של מדינות האיחוד האירופי נמצא בתהליך של עלייה מתמדת מאז יצא לדרכו בתחילת שנות התשעים של המאה הקודמת. אימוץ היורו בחלק ניכר ממדינות היורו, העצים את כוחו הכלכלי של האיחוד והעמיד אותו ברמה שווה, פחות או יותר, לזו של ארה"ב. מרגע שקם האיחוד הפכו המדינות המאוגדות בו לנחשקות מאד. ישראלים רבים שהם או הוריהם נולדו באחת מהן נוטים לנסות ולהשיג אזרחות של אותה המדינה.

מאת: עו"ד מיכאל חוואיהגירה20/06/132323 צפיות
החוק מונע, בכפוף לחריגים, מתושבי האזור להיכנס אל תחומי מדינת ישראל. בכלל זה, הוטלו, בין השאר, מגבלות גם על איחוד משפחות בין בן זוג ערבי בעל אזרחות ישראלית או תושב קבע בישראל (בעיקר בירושלים) לבין בן זוגו תושב האזור. בבסיס הסדר זה עמד החשש שהשתקעותם של תושבי האזור בישראל באמצעות נישואין ואיחוד משפחות תנוצל לצרכי העימות המזוין.

מאת: עו"ד מיכאל חוואיהגירה20/06/132200 צפיות
בישראל, קיים קושי לא מועט להסדיר מעמדו של אזרח זר שאינו יהודי הרוצה לחיות עם בן זוגו לא אחת נתקלים בני הזוג בקשיים שמציב בפניהם משרד הפנים במקרה הטוב ובמקרה הפחות טוב אף בסירוב שרירותי להסדיר מעמד לבן הזוג הזר וגירושו מהארץ, מה שלעיתים מוביל לתוצאה מצערת של פירוד כפוי בין בני הזוג. קל וחומר כאשר מדובר בהסדרת מעמד לילדו של בן הזוג הזר שנולד מנישואיו הקודמים, במקרה זה הקושי גדל הן מבחינה מהותית והן מהבחינה הפרוצדוראלית

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica