חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דרכון ספרדי? למה אתם מחכים?

מאת: עו"ד ליאור אבן עזראהגירה18/05/20145682 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ספרד היא אחת ממדינות הליבה של האיחוד האירופי, הכולל 28 מדינות, מן החזקות והעשירות ביותר באירופה. מחזיקי דרכון ספרדי זכאים לקבל דרכון של האיחוד האירופי ושלל הטבות וזכויות להן זכאים מחזיקי הדרכון האירופי.

בין היתר, מדובר בזכות לעבוד באירופה, הזכות לקבוע מושב מגורים קבוע באירופה, הזכות ללמוד באירופה בעלויות נמוכות ביותר או בחינם, והזכות לרכוש נדל"ן באירופה. בנוסף, רשאים מחזיקי דרכון האיחוד האירופי לחופש מעבר בין מדינות האיחוד ללא בדיקות שונות וללא מכס.

כדאי להוציא דרכון ספרדי אפילו אם אינכם חושבים שתזדקקו לו בעצמכם בעתיד הקרוב, בכל מקרה, חבל לסגור את האפשרות הזו בפניכם כבר עכשיו. אין עוררין כי יתכן ותצטרכו  לעשות שימוש מועיל בדרכון ספרדי במהלך חייכם.
כידוע חלון ההזדמנויות הנו שנתיים בלבד מיום אישור החוק,לאחר מכן תינעל אופצייה זו בפניכם

הידעתם כי יש מדינות באיחוד האירופי, כמו גרמניה והולנד, אשר משלמות לסטודנטים הלומדים בהן דמי מחיה? זוהי רק דוגמא קטנה לכך שדרכון ספרדי הוא נכס שאינו מזיק גם למי שאינו חושב לקום ולעזוב את ישראל.

הבא ונכיר קצת את האיחוד האירופי כדי שנוכל להבין את יתרונות הדרכון הספרדי. ראשית, המדינות החברות באיחוד הן איטליה, בלגיה, גרמניה, הולנד, לוקסמבורג, צרפת, אירלנד, בריטניה, דנמרק, יוון, ספרד, פורטוגל, אוסטריה, שבדיה, פינלנד, אסטוניה, הונגריה, לטביה, ליטא, מלטה, סלובניה, סלובקיה, פולין, צ'כיה, קפריסין, בולגריה, רומניה וקרואטיה. רשימה מרשימה, נכון?

יש מספר מדינות נוספות המועמדות להצטרף לאיחוד האירופי בשנים הקרובות, אך בהן נעסוק בהזדמנות אחרת. 28 המדינות החברות באיחוד מקיימות ביניהן מערכת ייחודית של מדינת-על אחת. כך למשל, יש להן פרלמנט משותף, כלכלה ומטבע משותפים, ומאפיינים אחרים של ריבונות משותפת כגון משטרת-על.

האיחוד האירופי יוצר שוק אחד גדול ללא גבולות פנימיים. ארבע החירויות אשר עומדות בבסיס הרעיון לאיחוד אירופי הן חופש התנועה של אנשים, של סחורות וכספים, ושירותים כלליים המנטרלים את הצורך במכס או הגבלות שונות בכניסה למדינות האיחוד. לא בכדי שהאיחוד האירופי זכה בשנת 2012 בפרס נובל לשלום.

ממשו את זכאותכם לדרכון ספרדי עוד היום. פנו אלינו לייעוץ ראשוני.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עו"ד ליאור אבן עזרא

מאת: עו"ד ליאור אבן עזראנדל"ן ומקרקעין18/06/201078 צפיות
להלן נקודות מרכזיות בבחירת שכונה למגורים

מאת: עו"ד ליאור אבן עזראנדל"ן ומקרקעין18/06/20943 צפיות
כולנו רוצים למצוא את בית החלומות שלנו - כזה שמתאים בשלמות למה שרצינו - אבל האם זה מספיק? יש עוד גורם שיש לקחת בחשבון: השכונה שלך. אולי ברור לנו באילו ערים נרצה לגור, אך בואו נחשוב האם שכונה מסוימת זו מתאימה? להלן דברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון

מאת: עו"ד ליאור אבן עזראייעוץ משפטי12/05/144610 צפיות
תיירים רבים באים לספרד לאורך כל השנה, מדינה זו התברכה בהיסטוריה מפוארת אתרים היסטוריים מיוחדים, תחושה מלכותית, נופים עוצרי נשימה, ארכיטקטורה מרהיבה וכן הלאה. כל אלה גרמו לאזרחים מכל מקום בעולם לבוא למדינה לטייל ולבלות. אלא שעכשיו,ניתן ליהנות ממדינה זו גם מבלי לשהות בה פיזית

מאמרים נוספים בנושא הגירה

מאת: שרון צרפתיהגירה16/11/171676 צפיות
לפנות אל נוטריון תרגום מסמכים רשמיים ולהתקדם עוד שלב בהגירה.

מאת: רוני הכהןהגירה01/03/171521 צפיות
איך מחזירים זכאות לאזרחות פולנית, גרמנית או של כל מדינה אחרת בה חיו יהודים עד לעת השחורה הזו? קראו הלאה.

מאת: אבי דוידיהגירה12/04/161778 צפיות
שתי דרכים בהן תוכלו לקבל אזרחות זרה לצד האזרחות ישראלית שלכם והמלצה על שירותי נוטריון לתרגום המסמכים.

מאת: natinxהגירה02/05/145964 צפיות
הוצאת ויזת עבודה לאירופה היא תהליך די ארוך לאלו אשר אינם בעלי אזרחות אירופאית. יש לערב בו את השגרירות, יש להמציא מסמכים שונים ולעיתים יש צורך בהתערבות של עורכי דין וכד'..

מאת: מיכאל רומנסקיהגירה30/06/132297 צפיות
הכוח הכלכלי והמדיני של מדינות האיחוד האירופי נמצא בתהליך של עלייה מתמדת מאז יצא לדרכו בתחילת שנות התשעים של המאה הקודמת. אימוץ היורו בחלק ניכר ממדינות היורו, העצים את כוחו הכלכלי של האיחוד והעמיד אותו ברמה שווה, פחות או יותר, לזו של ארה"ב. מרגע שקם האיחוד הפכו המדינות המאוגדות בו לנחשקות מאד. ישראלים רבים שהם או הוריהם נולדו באחת מהן נוטים לנסות ולהשיג אזרחות של אותה המדינה.

מאת: עו"ד מיכאל חוואיהגירה20/06/132327 צפיות
החוק מונע, בכפוף לחריגים, מתושבי האזור להיכנס אל תחומי מדינת ישראל. בכלל זה, הוטלו, בין השאר, מגבלות גם על איחוד משפחות בין בן זוג ערבי בעל אזרחות ישראלית או תושב קבע בישראל (בעיקר בירושלים) לבין בן זוגו תושב האזור. בבסיס הסדר זה עמד החשש שהשתקעותם של תושבי האזור בישראל באמצעות נישואין ואיחוד משפחות תנוצל לצרכי העימות המזוין.

מאת: עו"ד מיכאל חוואיהגירה20/06/132203 צפיות
בישראל, קיים קושי לא מועט להסדיר מעמדו של אזרח זר שאינו יהודי הרוצה לחיות עם בן זוגו לא אחת נתקלים בני הזוג בקשיים שמציב בפניהם משרד הפנים במקרה הטוב ובמקרה הפחות טוב אף בסירוב שרירותי להסדיר מעמד לבן הזוג הזר וגירושו מהארץ, מה שלעיתים מוביל לתוצאה מצערת של פירוד כפוי בין בני הזוג. קל וחומר כאשר מדובר בהסדרת מעמד לילדו של בן הזוג הזר שנולד מנישואיו הקודמים, במקרה זה הקושי גדל הן מבחינה מהותית והן מהבחינה הפרוצדוראלית

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica