חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שאלות ותשובות בנושא ביטוח רכב לנהג צעיר

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/20164243 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מיהו נהג צעיר על פי חוק?

נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מה ההבדל בין נהג צעיר לנהג חדש?

נהגים חדשים הם נהגים שזה עתה קיבלו רישיון נהיגה וגילם יכול להיות כל גיל, מגיל 17 ועד גיל 100. לעומת זאת נהג צעיר הוא נהג שגילו כאמור לא עולה על 24 שנים. שניהם נהגים חדשים אך על נהג חדש וצעיר יכולו התחייבויות נוספות וכן היטוח הרכב מתייחס אליו מעט אחרת, או במילים אחרות, מייקר לו את הפוליסה.

מהן דרישות החוק מבחינת ליווי לנהג חדש ומה הדרישה לנהג צעיר?

החוק דורש מנהג צעיר ליווי צמוד בזמן נהיגה ראשוני לפרק זמן של 6 חודשים. עד גיל 21 הוא אינו יכול להסיע ברכב יותר משני נוסעים בלבד ולאחר גיל 21 מותר לו להסיע רכב מלא ללא ליווי במידה והוא סיים את 6 חודשי הליווי.

מדוע ביטוח רכב של נהג צעיר יקר יותר?

הפוליסות של נהגים צעירים וחדשים גבוהות יותר מסיבות מוצדקות בהחלט, ההתונים של חברות הביטוח ושל גורמי הרישוי בישראל מורים כי מספר התאונות בהם מעורבים צעירים שזה עתה קיבלו רישיון גבוה באופן משמעותי מנהגים וותיקים. יא לכך פוליסות הרכב בפרק הזמן שהנהג צעיר או חדש יחסית על הכביש הן מראש יקרות הרבה יותר על מנת לכסות כל נזק פוטנציאלי במהלך תקופת רכישת הניסיון.

כמה משלמים על ביטוח נהג חדש או צעיר?

מחירי הביטוח משתנים בין חברה לחברה וכן בהתחשב במספר רב של פרמטרים נוספים הקשורים לנהג ברכב, לסוג הרכב ומצבו, לתנאי הפוליסות הקודמות וכן לבעל הרכב. באופן כללי מחיר ביטוח מקיף לרכב הכולל גם נהג צעיר יתייקר בכמה אלפי שקלים לעומת ביטוח חובה ומקיף בלבד לנהג וותיק.

אילו הטבות יכולות להוזיל את הביטוח?

באופן עקרוני מכיוון שהנהג חדש לא ניתן להוזיל לו את הפוליסה על פי מצב התנהגות הכביש שלו כמו לנהג וותיק, הזוכה להטבה בהתאם לכך שאין לו עבירות תנועה או נקודות. מה שכן יכול להוזיל מעט את הפוליסה הוא רכישת ביטוח רכב לפי תקופות קצרות ולא לכל השנה, במהלך השנים עד גיל 24. כמו כן במידה והרכב אינו נוסע בשבתות וחגים תחול הטבה נוספת! כמובן שיש לבצע סקר שוק מקיף בין כל החברות ולחפש את החבילה הטובה ביותר עבור ההרכב המשפחתי שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתיבת מומחים

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161611 צפיות
כאשר אנו רוכשים טלוויזיה חדשה, רכב חדש או מחשב חדש, אנו יודעים כי אנו צריכים לבצע השוואת מחירים מקיפה ויסודית, וזאת על מנת "שלא יעבדו עלינו"- אנו לא רוצים לשלם יותר ממה שאנחנו באמת צריכים. עם זאת, כאשר זה מגיע לתחום הפיננסי, לא כולם טורחים לבצע את ההשוואה הנדרשת. לעיתים, כאשר אנו זקוקים להלוואה בהקדם האפשרי, אנו לא טורחים לברר את כל המונחים המקצועיים המוצגים לנו על ידי הבנקים או על ידי גופים פיננסיים אחרים, כך שאנו לא תמיד יודעים בפני מה אנו עומדים.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161695 צפיות
לעיתים, קורות סיטואציות בחיים בהם יש צורך בסכום כסף מסוים, אך הוא אינו זמין בחשבון העובר ושב. לא תמיד מדובר בסכום כסף גדול- לעיתים גם כמה עשרות אלפי שקלים עשויים להיות מספיקים עבור ארגון החתונה, שיפוץ הבית או לחלופין השבת הלוואות קודמות. בכל מקרה, לעיתים הדבר נראה מסובך מכפי שהוא באמת. נראה כאילו לא קל לקבל הלוואה, בעיקר כאשר קיים קושי מסוים להביא ערבים ובטחונות, כפי שהבנקים דורשים.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161440 צפיות
באילו מצבים כדאי לקחת הלוואה? מתי מומלץ שההלוואה תועבר דרך הבנק ובאילו מקרים הלוואה חוץ בנקאית היא העדיפות הטובה יותר? לכל השאלות הללו ישנן תשובות, אך חשוב לזכור כי בסופו של דבר כל אדם הוא לקוח סובייקטיבי עם העדפות, רצונות וצרכים משלו. לכן כל הלוואה נבחנת לגופה. כאן תוכלו לקבל פרמטרים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את ההלוואה שאתם זקוקים לה.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161639 צפיות
החיים מזמנים לנו שפע של הרפתקאות, חוויות והזדמנויות. לפעמים רכב החלומות שלנו נמצא ממש מעבר לפינה, טיול הבר מצווה החלומי כבר ממש כמעט ומתממש ואפילו השיפוץ לבית הוא בדיוק בתזמון הנכון, אבל מה קורה שכחסר לנו קצת מזומנים להגשמת החלום?

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161446 צפיות
המציאות הכלכלית בישראל ויוקר המחיה מביאים זוגות רבים, משפחות ואפילו רווקים לסיטואציות כלכליות קשות בהם אין מנוס אלא לקחת הלוואה בריבית מופרזת ביותר מן הבנק, הלוואה המכונה מינוס. המינוס אינו אלא הלוואה בנקאית שאנו רגילים לקחת כמובן מאליו, מה שרובנו לא יודעים זה שהריבית על המינוס היא אחת הגבוהות ביותר במשק וכי אם נחליט לקחת הלוואה אחרת, חיצונית לעתים ולכסות את המינוס נוכל לחסוך מאות שקלים בשנה.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 26/05/161421 צפיות
אם תמיד חלמתם על פוטנציאל רווח גדול כמו של תיק מניות או הצמדה למטבע חוץ כל שהוא אבל נרתעתם מלהצמיד את הכסף למסלול בו יש רמת סיכון גבוהה, יש מוצר השקעה מעניין שיכול לתת לכם רווח נאה כמו מסלולים של השקעה במניות אך עם סיכון אפסי לגבי הקרן שלכם. אנשים רבים רואים שהשווקים הפיננסיים משגשגים ואילו הם מושקעים בפיקדונות או בתכניות חסכון עם ריבית אפסית.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 26/05/169891 צפיות
פיקדון מובנה הוא פיקדון מיוחד שיש לו יתרונות מצוינים משלו. אם אתם שוקלים לבחור פיקדון להשקעה או תכנית חיסכון להפקיד בה את הכסף שלכם, כדאי לבחון את היתרונות של פיקדון מובנה. בפיקדון מובנה הקרן שלכם נשמרת כמו במקרה של פיקדון רגיל או כמו במסגרת תכנית חיסכון אך בפיקדון מובנה יש לכם אופציה ליהנות בסוף תקופות החיסכון מרווח גדול ונאה במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172785 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174818 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163522 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155308 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154847 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154752 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי11/06/154232 צפיות
אחד השלבים החשובים ביותר ברכישת פוליסת ביטוח מנהלים הוא השלב של ביצוע השוואת הפוליסות המוצעות לכם על ידי חברות ביטוח שונות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica