חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבצע השוואה נכונה בביטוח

בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים לביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.
ידוע לנו כי מאוד קשה לקבל החלטות בסביבה בה  התועלות והמאפיינים אינם זהים, למעשה החלטה על בסיס מחיר צריכה לבוא אך ורק במקום בו המאפיינים או התרומה לתועלת שלנו היא זהה.
ננסה להשוות באמצעות דוגמה מעולם הביטוח הישראלי, נתמקד לשם המחשה בענף ביטוחי הבריאות. נניח חברת הראל מתמחרת ביטוח בריאות מקיף עבור מבוטח בן 30 בריא בעלות חודשית של 100 ש"ח. נניח חברת ביטוח ישירת מתמחרת ביטוח זהה עבור מבוטח זהה בעלות חודשית של 80 ש"ח.
נכון! מדובר בפערים משמעותיים! והשוואת מחירי ביטוח לא בהכרח תשחק תפקיד כאן. - אך האם כשיוודע לכם פרט מהותי,  כגון היכולת או ההסתברות להצליח בניהול תביעה מסוג השתלה של חברת הביטוח בה בחרתם (או אי היכולת).
כלומר, האם (לדוגמה) היכולת לניהול תביעה בביטוח ישיר אינה קיימת, מול יכולת גבוהה בהרבה של חברת הראל, האם תתפשרו ותרכשו עדיין את המוצר הזול יותר?
במילים אחרות אם ננסה ליצור מכנה משותף, ככל הנראה לא נצליח זה יהיה דיי דומה להשוות בין תפוחים לאגסים. יחדעם זאת, באם המידע יהיה בר השגה, נוכל לפחות לדעת על מה אנו מוותרים תמורת חיסכון בעלות החודשית, כך שלאחר מקרה לא יהיה לנו לבוא בטענות אלא לעצמנו בלבד (ולחברת הביטוח שאינה מסוגלת להתמודד עם לקוחותיה).
למרות הכל, היות והעולם בו אנו חיים אינו באמת עולם בעל שקיפות גבוהה במיוחד (לפחות בעולם הביטוח), על אף ניסיונותיו של משרד האוצר לפרסם מדד שירות, ניהיה כנים ונבין שלא ניתן להשוות בין חברה עם מאות ומיליוני לקוחות לבין חברה עם אלפים בודדים של לקוחות או אף פחות מכך.
לכן, אנו ממליצים להתייעץ עם סוכן הביטוח האישי שלכם, המחיר בעולם ביטוח הבריאות לצורך הדוגמה שהעלנו אינו משחק תפקיד! כמו כן, אל תשכחו לחפש באינטרנט, חיפוש מילות מפתח כמו מחירי ביטוח חיים, השוואת ביטוחי בריאות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלטים ביטוח ופיננסים

072-2112225 / 054-4667772 /

אלטרנטיבה נוספת לכסף שלך...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלטים ביטוח ופיננסים

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני19/11/161813 צפיות
שחברות הביטוח ממליצות לכל אחד לבטח מגיל צעיר את הביטוח המקסימלי, בעצם אין צורך לבצע ביטוח סיעודי מגיל צעיר. הזמן הטוב ביותר לרכוש ביטוח סיעודי הוא בין הגילאים 55 ו -64, אולם בכל מקרה מוטב להתייעץ עם איש מקצוע בעל רשיון

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםהשוואת מחירים18/02/161722 צפיות
אנו מקבלים החלטות בחיי היום יום באמצעות השוואה בין אפשרויות, את ההשוואה אנו מבססים על מאפיינים, תועלות ועלות כלכלית, אז לפני הכל, חשוב שתדעו שגם למוצרים פיננסים יש אפשרות לעשות השוואת מחירים - עם דגש לענפי הביטוח השונים!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח חיים30/03/151970 צפיות
נראה לכם שאתם משלמים הרבה על ביטוחי החיים? רוצים לדעת כמה כמה עולה ביטוח חיים בחברה אחרת?

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני13/09/142687 צפיות
במהלך 2013 פרסם המפקח על הביטוח תקנות בהן החל מהשנה הבאה 2014 חברות הביטוח לא יוכלו לבטח בביטוח קבוצתי לחברות ולארגונים את רובד הביטוח הסיעודי. כמובן שימים עברו והמפקח החליט לדחות את החלת החוק לתחילת 2015.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני09/09/142554 צפיות
במהלך 2013 פרסם המפקח על הביטוח תקנות בהן החל מהשנה הבאה 2014 חברות הביטוח לא יוכלו לבטח בביטוח קבוצתי לחברות ולארגונים את רובד הביטוח הסיעודי. ימים עברו והמפקח החליט לדחות את החלת החוק לתחילת 2015.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי23/08/142457 צפיות
כבר יותר מעשור, בכל הפסקת פרסומות בערוצים המסחריים חברות הביטוח הישירות "אוכלות לנו את הראש" וטוענות "למה לממן סוכן?" וכדאי לעשות ביטוח באופן ישיר ולחסוך בכסף.

במאמר זה ריכזנו את אפיקי חיסכון אשר עומדים לרשותנו בתקופת ריביות נמוכות, ומה היתרונות והחסרונות. איך תעזרו לילד לקנות דירה, להוצאות החתונה, או ללימודים באוניברסיטה?

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172789 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174822 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164248 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163526 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154851 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154756 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי11/06/154237 צפיות
אחד השלבים החשובים ביותר ברכישת פוליסת ביטוח מנהלים הוא השלב של ביצוע השוואת הפוליסות המוצעות לכם על ידי חברות ביטוח שונות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica