חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח צלילה מה כדאי לדעת !

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/20163527 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביטוח צלילה

האם ביטוח צלילה הוא חלק מביטוח הנוסעים או שמא מדובר במסמך נפרד? מדוע חשוב שיהיה לי מסמך זה כל עוד אני מחזיק ברישיון צלילה? מהן הסגולות של ביטוח צלילה? מפני אלו סכנות הוא שומר עלי?

ביטוח צלילה אינו כלול בביטוח הנוסעים לחו"ל הסטנדרטי. זהו ביטוח מיוחד שכל צוללן חייב שיהיה לו. נזקים בריאותיים, נזקי נשימה ונזקים גופניים הנגרמים בצלילה בדרך כלל יצריכו טיפול בתא לחץ, והוא לא כלול בביטוח הנוסעים הרגיל. עלול הטיפול הזה ללא ביטוח, במסגרת עלות-תועלת, מגיעה לאלפים רבים של דולרים, וביננו – הסיכוי לעשות טעות ולהיות מטופל בתא לחץ אינו בהכרח נמוך, וזה יכול לקרות לכל אחד.

היכן אוכל למצוא שירות ביטוח צלילה אמין ואיכותי?

ובכן, ביטוח צלילה אמין ניתן לרכוש מחברות הביטוח הגדולות של המשק הישראלי. ממש כשם שהן מספקות ביטוח נסיעה לחו"ל, הן מספקות ביטוח צלילה לחו"ל (וכמובן גם לאתרים בארץ). ביטוח הצלילה מספק לכם עזרה רפואית בזמן אמת מתי שתצטרכו חילוץ, או טיפול רפואי לאחר החילוץ.

מה חברת הביטוח מספקת לרוכש ביטוח צלילה ?

חברת הביטוח מספקת טלפון המוביל לקו ממועט ביורוקרטיה וכמעט ללא HOLD בטלפון, בו ניתן לקבל מענה מהיר לכל מצוקה שהיא עניין לביטוח הצלילה שלכם. קורסים ומועדוני צלילה מתקדמים עובדים עם מיטב חברות הביטוח, ובדרך כלל מגיעים עמן להסדר מאד נוח ללקוח – אשר יוכל להשיג פקיד או נציגת שירות לתפעול האירוע ממש מבלי להתאמץ.

הסכנות מהן שומר עלינו ביטוח הצלילה

לא אחת, קורה שצוללן מגלה לאחר הצלילה כי הוא מתקשה בנשימה, סובל מסחרחורות, מיגרנות ועוד. הביטוח עשוי לכסות מימון טיפולים לאחר הצלילה, שבאופן שוטף עולים אלפי ולעתים עשרות אלפי שקלים, כמו גם נושאים כספיים נוספים. ביטוח צלילה גם מספק ביעילות שירות רפואי, וגם עושה זאת על חשבון הפוליסה ולא כנגד כספכם האישי, ושוב – אם נחזור לדון בתא לחץ, עלות הטיפול בתא כזה עלולה לעלות לכם כמעט כמו ניתוח בבית חולים אם לא תעשו זאת דרך הביטוח.

ממי רוכשים ביטוח צלילה ?

מהמסגרת הלימודית בה הוכשרתם כצוללנים. מכללות צלילה עובדות עם חברות ביטוח ובונות יחד עמן את מרכיבי הפוליסה כך שישרתו את התלמידים באופן האופטימלי ביותר. רכישת הביטוח אפשרית במגוון הסדרי תשלום, ובמחירים נוחים. כשנוסעים לחו"ל, ממש כשם שיש לוודא כי רישיון הצלילה בארנקכם, יש לוודא שפרטי ביטוח הצלילה שלכם, ובמיוחד הטלפון לשעת חירום – נמצאים אף הם באמתחתכם. ביטוח צלילה אינו נושא להקל בו ראש, ומוטב להתכונן להסדיר אותו לפני יציאה למועדוני צלילה בחו"ל.

למידע מעמיק על ביטוח צלילה יש לפנות לבלוג שלפניכם!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

R&R Software Solutions

SEO Expert Roei Kalvo

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Roei Kalvo

מאת: Roei Kalvoאיכות הסביבה 11/12/171564 צפיות
מהו פינוי נייר? איך מבצעים פינוי נייר? איזה שלבים כלולים בתהליך מיחזור נייר? למה גופי תעשייה זקוקים לשירותי פינוי נייר?

מאת: Roei Kalvoשיפוצים22/05/17941 צפיות
חיסכון כספי בעת שיפוץ חיצוני לבניין, כנסו ובדקו לפני שיפוץ את הדגשים לעבודה נכונה

מאת: Roei Kalvoשיפוצים21/05/17833 צפיות
מהו עבודתו של עובד גובה בסנפלינג? מהם סוגי העבודות שיפוץ ושדרוג הבתים בסנפלינג.

מאת: Roei Kalvoספורט ימי 10/03/162613 צפיות
כל הטיפים לבחירת מועדון צלילה הטוב ביותר ומה נותנים לכם בקורס צלילה כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: Roei Kalvoשיפוצים12/08/151027 צפיות
התמחות באדריכלות ועיצוב פנים בערים עתיקות שיפוצים בירושלים כעיר בירה

מאת: Roei Kalvoספורט ימי 12/08/152467 צפיות
קורס צלילה באילת הינו אחד מהאטרקציות המושכות בתקופה האחרונה בספורט הימי, ענף הצלילה בשנים האחרונות מלווה בטכנולוגיה חדשה באמצעים חדישים שלא היו קודם לכן. אצלנו בדיפ סיאם תוכלו למצוא את מגוון האמצעים הטכנולוגים החדישים בליווי מדריכים מקצועיים בענף הצלילה על מנת שאתם לא תשכחו את חווית הצלילה או קורס הצלילה שלכם.

מאת: Roei Kalvoעיצוב פנים15/07/141193 צפיות
רוצים למצוא את גופי התאורה המיוחדים ביותר שקיימים? אצלנו באלומה עיצוב בתכנון תאורה תוכלו למצוא את כל סוגי גופי התאורה בשלל סגנונות וצבעים כדי להחליט טוב יותר ולקבל דירה מעוצבת יותר מבחינת תאורה לבית.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172789 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174824 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164249 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155314 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154851 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154756 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי11/06/154237 צפיות
אחד השלבים החשובים ביותר ברכישת פוליסת ביטוח מנהלים הוא השלב של ביצוע השוואת הפוליסות המוצעות לכם על ידי חברות ביטוח שונות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica