חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקשר בין המסלקה הפנסיוניות לבין החיסכון הפנסיוני שלכם

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/20174816 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל. ביחס לשנים הקודמות, לא היה ניתן לדעת שום דבר על חסכון פנסיוני ומאידך, בשנים האחרונות השתנו הכללים והם מביאים דיווח מלא מבלי להתרוצץ בין משרד כזה לאחר.

אז איך עושים סדר בביטוחים שלכם? אם עברתם את שלב כפל הביטוח, עכשיו נשאר לכם לבדוק אודות החיסכון הפנסיוני כיאה לכל אזרח במדינת ישראל.

יתרונות המסלקה הפנסיוניות

• זהו, נגמר העידן בו אתם מתרוצצים ומנסים להבין על מה אתם משלמים כל כך הרבה כסף. בדומה לשירותי הר הביטוח וגופים כאלה ואחרים, מעניקה לכם המסלקה את כל המידע תחת קורת גג אחת.

• אם עד כה לא הייתם מודעים לחסכונות וכספים שלכם, באמצעות המסלקה הפנסיונית הכול הופך אפשרי ואפילו לסייע לכם לחסוך את הכסף בצורה המועילה ביותר.

• בלחיצת כפתור אחת ותוך זמן קצר, דרך אינטרנט או שיחה, תקבלו את כל קרנות הפנסיה, הביטוחים, קופות הגמל וכל השאר. חשוב לציין כי גם פוליסות שנסגרו יופיע בדיווח זה.

בצורה זו, בין אם היו לכם פוליסות פעילות או פחות פעילות, הכול יופיע בדוח של המסלקה הפנסיונית ויבהיר לכם תמונת מצב אודות הכסף שהצטבר אם בכלל. אם אתם רוצים לעשות סדר בבלגן, מסתמן כי לצד גופים כמו הר הביטוח, מעניקה אף המסלקה הפנסיוניות לא מעט פתרונות ומסייעת במידע רגיש ורלוונטי ביותר.

ומה אמינותה של המסלקה הפנסיונית?

אמינות המסלקה גבוהה במיוחד מה שמסביר כי יותר ויותר אנשים משתמשים בה. למעשה באמצעות המסלקה ניתן לרכז את כל המידע ולהציג אותו כמהימן ביותר גם בפני גופי בית המשפט שלא מתפשרים אלא על מקוריות ואמינות.

צריכים לעשות סדר בבלגן? יש לכם תחושה כי הכספים שלכם מפוזרים בקרנות או פוליסות שונות ששכחתם מקיומן? כאן הזמן להזמין אתכם לבצע שינוי שיעזור וילמד איך עושים סדר בביטוחים שלכם.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן שלומן

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213699 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20611 צפיות
נקלעתם לחובות שלא באשמתכם (או שכן...) אבל באמת בתום לב? אתם לא יודעים כיצד תוכלו להחזיר את החובות הללו לנושים השונים (בנקים, חברות אשראי, ביטוח, ספקים וכן הלאה)?

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20639 צפיות
אחד החוקים הכי משמעותיים מבחינה פיננסית עבור בעלי עסקים רבים (אך גם שכירים או מובטלים) נחקק ב 2019 והביא מהפכה של ממש בנקודה רגישה עבור רבים – צבירת חובות והדרך להתמודד איתם או עם הגעה למצב של פשיטת רגל.

מאת: עידן שלומןדיני עסקים12/07/201054 צפיות
ב 15 לספטמבר 2019 חוקק אחד החוקים החשובים ביותר בשנים האחרונות בכל הנוגע לכלכלה בישראל. מדובר על חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שמחליף את התהליך של "פשיטת רגל" כפי שהיה קיים במשך עשרות שנים וגרם נזק רב לחייבים, לנושים ולמערכת המשפט בישראל.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205059 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: עידן שלומןבניין ואחזקה - כללי24/05/201186 צפיות
מוצר שתמצאו בכל בית ישראלי ונחשב אחד החיוניים ביותר הוא המזגן הביתי. קשה לדמיין את החיים המודרניים שלנו ללא מזגן בקיץ או בחורף וכאשר יש תקלה במזגן רובנו ממהרים להזמין טכנאי מזגנים שיגיע כמה שיותר מהר לתקן את המזגן המקולקל. הבעיה שלא תמיד יש טכנאי מזגנים מומלץ שפנוי להגיע באותו היום או אפילו למחרת לשירותי תיקון מזגנים ובחודשי הקיץ הלוהטים טכנאי המזגנים הפופולאריים תפוסים לפחות שבוע ימים מראש. אז מה הפתרון ?

מאת: עידן שלומןשיפוצים28/01/201625 צפיות
חשמלאים מספקים כיום קשת שירותים רחבה ביותר שנוגעת לאספקטים שונים בכל עבודת שיפוצים בבית שלכם, בין אם מדובר בשיפוץ יסודי של כל הבית או ריענון של מערכת החשמל הביתית.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172783 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164242 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163522 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155306 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154845 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154750 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי11/06/154230 צפיות
אחד השלבים החשובים ביותר ברכישת פוליסת ביטוח מנהלים הוא השלב של ביצוע השוואת הפוליסות המוצעות לכם על ידי חברות ביטוח שונות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica