חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שער חשמלי לבית ולחנייה

מאת: sharondan80אבטחת הבית20/04/20161246 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שערים חשמליים הופכים לנפוצים יותר ויותר בקרב אנשים פרטיים, משפחות ובניינים מסוגים שונים. על הסיבות לכך, היתרונות שלהם וכל מה שעליכם לדעת עליהם תוכלו לקרוא במאמר זה.

מהו שער חשמלי?

שער חשמלי הוא שער כניסה, המופעל באמצעות שלט רחוק. השער החשמלי הוא הדרך שלכם לחסום את הגישה לחצר הבית או לחנייה שלכם. המטרה העיקרית של שערים חשמליים היא לשמור על הטריטוריה ועל הביטחון בטריטוריה. לדוגמה, שער בחצר הבית מונעת מאנשים לא רצויים מלהיכנס אליה.

היתרון הברור של שערים חשמליים

תארו לעצמכם, שבכל פעם שהייתם רוצים להדליק ולכבות את הטלוויזיה, הייתם צריכים לגשת אליה כדי לעשות זאת באופן ידני. כך גם לגבי שערים חשמליים! בניגוד לשער הידני, אותו יש להפעיל במגע יד ישיר, את השער החשמלי ניתן להפעיל ממרחק סביר ובכך להימנע מהצורך להגיע פיזית אל השער בכל פעם שתרצו לפתוח ולסגור אותו. כשמדובר על שער חשמלי לחנייה, היתרון הזה הוא משמעותי אף יותר, משום שהוא מונע גם את הצורך לצאת מהרכב כדי לבצע את פעולת הפתיחה והסגירה בכל פעם מחדש.

למה בחצר?

להתקנת שערים חשמליים בחצרות בתים יש שלושה יתרונות. האחד, האפשרות לשלוט מרחוק בפתיחה והסגירה שלהם והשני, העיצוב המיוחד שלהם שמקבל את פני הבאים אל הבית והשלישי, הביטחון. בעבר, היו מתקינים שערים ידניים ממתכת או מעץ. שערים אלו כבר נחשבים למיושנים וכיום חצרות רבות מתהדרות בשערים חשמליים, בהם ניתן לשלוט מרחוק, אותם ניתן לעצב באופן מיוחד וחדשני ותחושת הביטחון של בני הבית עולה משמעותית.

למה בחנייה?

חנייה פרטית של בתים פרטיים משמשת פעמים רבות גם בתור אזור אחסון וגם בתור כניסה נוספת אל הבית. בעזרת השער החשמלי ניתן למנוע כניסה של גורמים לא רצויים כגון פולשים למיניהם ובעלי חיים. מלבד הבתים הפרטיים, גם בניינים רבים נעזרים בשער חשמלי לחנייה. פעמים רבות אורחים, לא בהכרח של דיירי הבניין, מחפשים מקומות חנייה ותופסים את המקומות של דיירי הבניין. שער חשמלי לכניסה לחנייה של בניין מונע זאת.

 



תגיות המאמר: שער חשמלי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharondan80

מאת: sharondan80בריאות ורפואה כללי29/05/18941 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות שלא מעט אנשים בוחרים באופציה של מוהלים שהם גם רופאים והאמת היא, שאפשר להבין מדוע.

מאת: sharondan80קייטרינג14/12/161303 צפיות
שבת חתן היא אחת המסורות היותר יפות ביהדות, וגם אחת החכמות: חתונה היא הרי אירוע משמעותי במיוחד, מרגש עד מאוד ומשמח, אז למה לחגוג רק יום אחד אם אפשר להאריך את הנחת והשמחה?

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610919 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: sharondan80עסקים - כללי14/06/161634 צפיות
אם יצא לכם לשוחח עם מישהו שהתחיל לבנות אתר עם בונה אתרים לא מיומן, אתם בוודאי מכירים את הסיפור הקבוע, אותו עניין בו התמחור הראשוני לא היה דומה כלל למחיר בסוף התהליך, אם בכלל הגיעו לסוף התהליך, והתוצאה רחוקה ממה שדמיין המזמין.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162467 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162278 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161980 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201619 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201313 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201185 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191536 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191962 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181791 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181441 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica