חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתר בוורדפרס

מאת: שלומיבניית אתרים04/05/20162453 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

וורדפרס היינה אחת המערכות הטובות בעולם ליצירת אתר מושלם ואיכותי, שבאמצעותו אתם יכולים לבנות אתר שיתאים לצרכים שלכם, והכי חשוב אתם יכולים לבצע את הקמת התכנים באתר בזכות עצמכם ללא עזרה של אדם או חברה חיצונית למתן שירותים כאלה או אחרים .

היתרון הבולט של בניית אתר בוורדפרס הוא זה שאתם לא צריכים להיות מומחים לקוד או מתכנתים, אלה רק יכולת כתיבה שיווקית שתעזור למעשה להביא את הקהל הרצוי אל האתר שלכם, ובכך להמיר את הקהל לכסף שאתם יכולים להרוויח ממנו .

המערכת קלה מאוד לתפעול כך שעם ילדים מתפעלים אותה ללא בעיות מיוחדות גם אתם יכולים לתפעל אותה ביתר קלילות, למערכת עצמה יש מנגנון ייחודי אשר באמצעותו אתם יכולים לבצע עדכונים שותפים גם למערכת האת וגם לתוספים שלה, ובכך להחזיק אתר מעודכן ויציב לעורך זמן .

למערכת וורדפרס ישנה רובריקה של תוספים שלמעשה אתם יכולים להוריד באמצעותה תוספים אל האתר שלכם ולהתאים אותה לצרכים שלכם כגון : מערכת אבטחה, או מערכת צור קשר, או מערכת לקידום האתר שאיתו תוכלו לקדם את האתר שלכם ללא צורך בגורם אחר שישפיע על קידום האתר שלכם בגוגל .

בגלל הפשטות של מערכת CRM וורדפרס, כל אדם הרוצה להקים עסק משלו באינטרנט יכול לבצע את מבוקשו, וכך הוא יכול די בקלות להקים מהאתר שלו חנות לתפארת או אתר תדמית משוכלל עם ויזואליות גבוהה מאוד אשר תמשוך אליו מבקרים רבים, אשר ירצו להישאר באתר שלכם וכמובן יבצעו קניות באתר עצמו, או שלמעשה יכלו לקבל את השירותים אשר אתם מציעים להם באתר .

ולמה היא כל כך קלילה לשימוש, מכיוון שהיא יכולה להיות מתאימה לשפה שלכם או לכול שפה אחרת שתבקשו, ובנוסף יש למערכת וורדפרס עיצובים שניתנים להורדה בחינם לאתר שלכם, ובכך אתם יכולים לעצב את האתר שלכם בחינם ללא תשלום נוסף, אך יש לקחת בחשבון שכל מה שמוצע לכם בחינם גם נראה די חינמי ועלוב, אבל בכמה מאות שקלים אתם יכולים לקבל מערכת עיצוב משוכללת אשר תתאים את עצמה לצרכים שלכם, ושוב היתרון הבולט בכך הוא שאתם לא צריכים להזמין מעצב מקצועי בכדי לעצב את האתר שלכם ובכך לחסוך עשרות אלפי שקלים על עיצוב בהזמנה אישית .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סידיקום מחשבים

0524459182

http://www.cdcom.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומי

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213620 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194084 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175724 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172719 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172288 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162136 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica