חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה הישראלים מחפשים במסעדה?

מאת: SEOMANעסקי מזון15/05/20161318 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מסעדה נבחר לבילוי המועדף על פני הישראלים ברחבי מדינת ישראל? מפתיע אתכם? אותנו ממש לא, זו גם הסיבה שמדי שנה נפתחות אלפי מסעדות חדשות ברחבי המדינה, בעיקר באזור השרון והמרכז. מסעדה, כבר ממזמן לא מדורגת אך ורק על בסיס המנות והאיכות של האוכל, אלא על פי מגוון רחב של פרמטרים המשפיעים על "הבילוי" - אותו מחפשים הישראלים - שיהיה מיוחד, מרגש, רומנטי ובקיצור - חוויה יוצאת דופן שאינה שגרתית.

מדי יום עשרות אלפי ישראלים יוצאים לדייטים במסעדות ומחפשים מסעדות רומנטיות שונות שיאפשרו להם לנהל שיחות רומנטיות ולהעצים את האהבה בקרב בני זוג. כנ"ל גם לגבי אירועים משפחתיים שמאחדים את המשפחה וכנ"ל גם לגבי ערבי חברים, שבגילאים מסוימים הבילוי עובר מאזור הפאבים למתחמי המסעדות השונים. בעלי מסעדות, אתם מוזמנים חצפות בתוצאות.

אלו הפרמטרים שהישראלים מחפשים במסעדות

1. הטריות של המנות.
כולנו נחשפנו פה ושם לתגובות השליליות בעיקר ברשתות החברתיות על המסעדות אשר הציעו אוכל שאינו אסתטי או טרי. הטריות חשובה על פני הכל עבור הישראלים שמעוניינים שהאוכל יהיה איכותי.

2. הייחודיות במנות.
כבר הזכרנו שבילוי במסעדה צריך להיות רומנטי והוא נבחר לבילוי המועדף לדייטים וימי אהבה. הייחודיות של המנות היא חלק בלתי נפרד מהחוויה של הזוגות במסעדה. במיוחד בעידן ה-Instagram והרשתות החברתיות השונות בהן העלאת התמונות כל כך חשובה לסועדים, מנות אסתטיות ומעוצבות זוכות לוויראליות רבה ברשתות החברתיות השונות.

3. האווירה במסעדה.
רבים בוחרים את המסעדה על פי באווירה שבה. בהזמנת המקום, רבים מעוניינים לצפות בתמונות באתרי האינטרנט השונים של המסעדות ומחפשים מקומות ישיבה מסוימים (אזור עישון למשל).

המסעדה הטובה בישראל

אתם מוזמנים לבקר במסעדה מומלצת בשרון - מסעדת מדיסון, הצופה לפארק ארבע עונות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים, יעוץ לקידום עסקים באינטרנט
www.seoman.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOMAN

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183263 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184311 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: SEOMANמדיטציה27/02/181329 צפיות
מרגישים תקיעות בחיים? מרגישים לחוצים בעבודה? ייתכן ותרצו לדעת איך לזמן שפע אל חייכם אשר יוכל למלא אתכם באור ושמחה לאורך זמן?

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181309 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/183526 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך להוריד במשקל ולהישאר רזה, עכשיו גם אתם תוכלו להכיר את השיטה החדשה לירידה במשקל אשר הצליחה להטריף אלפי ישראלים הודות לתוצאות היפות אשר הצליחה להציג עבור כל אלו אשר התחילו להשתמש בה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/182760 צפיות
האם נמצאה שיטה חדשה לירידה במשקל אשר הצליחה לעזור לאלפי ישראלים לרדת במשקל בדרך הטבעית? עכשיו גם אתם יכולים לדעת איך מורידים במשקל בלי דיאטה וספורט.

מאת: SEOMANרוחניות - כללי22/01/181414 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך לאזן את הגוף בקלות ולהתחיל להכניס יותר שפע אל חייכם, הרי כי עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה לאמץ לכם את אחת מהשיטות עתיקות היומין אשר הגיעו אלינו היישר מן המזרח. על מנת שאנרגיית הצ'י תוכלו לזרום בחייכם, תוכלו להתחיל ולהתאמן בטאי צ'י, צ'י קונג, סו ג'וק ,מדיטציות, רייקי, הילינג, יוגה ושיטות נוספות. היום נדבר על הדרכים האפקטיביות ביותר לריפוי הגוף והנפש אשר יתחילו לגרום לכם להרגיש שינוי משמעותי בחייכם ולאורך זמן.

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213635 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214037 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205502 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810473 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183350 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173143 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173508 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica